Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette päässeet pettämisestä yli?

Vierailija
06.12.2014 |

Olemme päättäneet yrittää jatkaa yhdessä siitä huolimatta että miehellä oli pitkään toinen nainen ja on valehdellut ja satuttanut minua lukuisia kertoja. Olemme aloittaneet terapian nyt ja haluaisin kuulla saman kokeneilta mitkä asiat voisivat auttaa minua tässä tilanteessa. Olen tosi rikki enkä oikein pysty edes miestä katsomaan tällä hetkellä. Yhtäkkiä saattaa alkaa itkettää. Ajattelen kaikkea pettämiseen liittyvää koko valveillaolon ajan. Tunnen huonommuutta, häpeää, pettymystä ja vihaa miestä kohtaan. Miten tästä pääsee eteenpäin yhdessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän helpompi varmaan päästä yli yksittäisestä pettämisestä kuin kauan jatkuneesta sivusuhteesta.
Suhdetta en voisi antaa miehelleni anteeksi. Eikä hän minulle. Siihen sisältyy niin paljon salailua ja valheita sekä puolison (ja lasten) laiminlyömistä.

Vierailija
2/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin eroamalla mutta sen ei tarvi mennä tietenkään sulla samoin. Lue suhdesoppa.fi-juttuja. Asiantuntijoiden artikkelit on ok mutta suhteestaan kertovien ei. Petetyksi tuleminen on yksi elämän syvimpiä traumoja. Joku psykologi kirjoitti lehdessä se on sama kuin joutuu autokolariin ja pitää opetella uudelleen kävelemään. Mulla tulee vieläkin takautumia esim kaupassa mutta olen selvinnyt niin hyvin kuin siitä voi. Ja ammattiauttajien apu on ihan ehdoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni! Olen samassa tilanteessa. En osaa sanoa mitään järkevää kuin että et ole yksin. Meitä on liian monta samassa jamassa.

Vierailija
4/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, ei mikään muu. Pikkuhiljaa huomaat ajattelevasi jotain muutakin. Aikaa koko paskan käsittely vie, mutta kyllä Sä selviät. T. Saman kokenut

Vierailija
5/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku haluaa jatkaa vielä pettäneen puolison kanssa??? En ymmärrä. Ei ole kyllä paljon itsearvostusta, jos sellaiseen tilanteeseen jää.

Vierailija
6/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa rohkeasti vain! Mua ei miehet pellenä pidä, heti loppuu suhde. Miksi luulet, että kiinnostat miestäsi jos pettää?

Vierailija
7/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rikkoa pienten lasten kotia omanarvontuntoni vuoksi. Tuskin olisin onnellisempi jos"antaisin miehelle takaisin"eroamalla kun mies kerran haluaa jatkaa avioliittoa. Jos suhteessa on vain kaksi aikuista niin pystyy ajattelemaan mustavalkoisemmin. Mies on hyvä isä. Lisäksi minulla on vielä tunteita miestä kohtaan.

Vierailija
8/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin ja hautasin eksäni hyvin mullan alle. Se auttaa unohtamaan eksän. Suosittelen