Harrastaisitko seksiä Aku Ankan kanssa?
Luen Aku Ankkaa joka ilta. Mietin aina, millaista olisi harrastaa seksiä Akun kanssa. Kuvittelemista vaikeuttaa se, että olen neitsyt. Olisi varmaan helpompaa kuvitella asiaa, jos olisi jotain kokemusta. Ajattelen Akua iltaisin ja joskus päivisinkin. Surua aiheuttaa se, että todennäköisesti Aku Ankka pitäisi minua vastenmielisenä.
Harrastaisitko sinä seksiä Aku Ankan kanssa?
Kommentit (20)
En...jotenkin ei kiinnosta tyyppi, joka ei käytä housuja.Hävettäisi kulkea sen kanssa, kun heiluu perse paljaana joka paikassa.
En, mutta Mikki Hiiren kanssa kyllä.
Hessu Homon kanssa voisin sekstata.
Ankoilla on melko erikoinen penis.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:03"]
Luen Aku Ankkaa joka ilta. Mietin aina, millaista olisi harrastaa seksiä Akun kanssa. Kuvittelemista vaikeuttaa se, että olen neitsyt. Olisi varmaan helpompaa kuvitella asiaa, jos olisi jotain kokemusta. Ajattelen Akua iltaisin ja joskus päivisinkin. Surua aiheuttaa se, että todennäköisesti Aku Ankka pitäisi minua vastenmielisenä.
Harrastaisitko sinä seksiä Aku Ankan kanssa?
[/quote]
"Mietin aina, millaista olisi harrastaa seksiä Akun kanssa. Kuvittelemista vaikeuttaa se, että olen neitsyt. Olisi varmaan helpompaa kuvitella asiaa, jos olisi jotain kokemusta."
Jos minulla olisi kokemusta oikeista miehistä, en luultavasti miettisi sarjakuvahahmoja.
T. Ap
No en. Menis hermo kun se kuitenkin kaakattas koko ajan ja mä saattasin aivastella sen höyhenten vuoksi.
Hyvä kysymys ap. Yhtäältä Ankka on köyhä mutta toisaalta kuuluisa.
..ja se on ankka. Jään pohtimaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:15"]
Vai onko se kloaakki?
[/quote]
Sorsalintukoirailla on penis.
En oikein. Vaikuttaa laiskalta ja lyhytpinnaiselta. Odottaisi varmasti kaiken kattavaa palvelua. Lisäksi en halua tyyppiä, joka lorvii aina ilman housuja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:18"]Hyvä kysymys ap. Yhtäältä Ankka on köyhä mutta toisaalta kuuluisa.
..ja se on ankka. Jään pohtimaan.
[/quote]
Entä säälistä?
Se on testosteronia puhkuva yh-isä jolla on omakotitalo ja punainen avoauto. Oikeasti pihalla olisi pitkä jono toisella-useammannella kierroksella olevia.
Minkä takia luulette ettei se ehdi vetää housuja jalkaan?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:17"]Se on testosteronia puhkuva yh-isä jolla on omakotitalo ja punainen avoauto. Oikeasti pihalla olisi pitkä jono toisella-useammannella kierroksella olevia.
[/quote]
Hyvää sukua ja miljardiperintö tulossa..
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:17"]
Se on testosteronia puhkuva yh-isä jolla on omakotitalo ja punainen avoauto. Oikeasti pihalla olisi pitkä jono toisella-useammannella kierroksella olevia.
[/quote]
Omakotitalo on Roopen. Aku on vuokralainen. Vuokrarästejä on parin vuoden edestä. Luultavasti autonkin omistaa Roope.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:18"]
Aku on kunnon WT -lassukka <3
[/quote]
Ei Aku ole lassukka. WT hän kyllä on, mutta ei lassukka.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:49"]
En...jotenkin ei kiinnosta tyyppi, joka ei käytä housuja.Hävettäisi kulkea sen kanssa, kun heiluu perse paljaana joka paikassa.
[/quote]
Aloituksessa ei kysytty mitään kulkemisesta, kysyttiin seksin harrastamisesta. Ei seksikumppanin kanssa tarvitse näyttäytyä julkisesti.