melkein viikko ilman tupakkaa, kohta pettää itsehillintä, hitto
viime sunnuntaina poltin viimeisen varsinaisen tupakan. Aattona oli pakko polttaa riidan päälle pari, mutta muuten olen koko tämän viikon ollut polttamatta. Nyt alkaa tuntua siltä, että hermot pettää, miten sitä sais nyt tsempattua itteensä..
Kommentit (18)
Sä pystyt siihen, lähe vaikka kävelylle ulos :)
Anna mennä vaan. Kuolet kumminkin. Tupakkakin tappaa ja sit voi hermo mennä ihan rauhassa vaikka 20 kertaa päivässä.
Tiedän tunteen. Itse kävin ostamassa lisää tupakkaa, toivottavasti itse keksit jotain millä saisit oltua erossa!! Syö vaikka suklaata tai jotain muuta hyvää jouluruokaa!
Jaksaa, jaksaa. Painaa, painaa. Elämä on lainaa, kohta oot vainaa!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:08"]
Tiedän tunteen. Itse kävin ostamassa lisää tupakkaa, toivottavasti itse keksit jotain millä saisit oltua erossa!! Syö vaikka suklaata tai jotain muuta hyvää jouluruokaa!
[/quote]
Just söin suklaata tähän himoon. Laukussa on Nicoretten imeskelytabletteja, pitää semmoinen ottaa, vaikka tuntuu ettei niistä oo mitään hyötyä sen ekan parin päivän jälkeen ollut.
ap
Tiedän tunteen. Mut pari päivää ku pystyt olla ilman ni sit voikin miettiä kuinka helvetin pahalta se jo maistuu.
Mä oon ollut nyt reilun kk polttamatta. Mä lopetin näin. Neljänä ekana päivänä käytin laastareita ja purkkaa. Viidentenä päivänä aloin miettiä haluanko edes lopettaa eli mun motivaatio katosi hetkeksi. Niinhän siinä kävi että retkahdin ja poltin. Sit taas jatkoin pari päivää ilman mitään korvaustuotteita. Motivaatio edelleen hukassa ja retkahdin taas. (Nuo retkahdukset tapahtuivat niin että löysin sattumalta yhden röökiaskin jonka tyhmyyttäni säästin). Tuon vikan retkahduksen jälkeen se löytämäni röökiaski lähti roskiin ja lupasin etten ikinä enää tuhlaa rahojani moiseen. Sen jälkeen ei oo ollut motivaation kanssa ongelmia.. niin ja poltin yli 15 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:29"]
Tiedän tunteen. Mut pari päivää ku pystyt olla ilman ni sit voikin miettiä kuinka helvetin pahalta se jo maistuu.
[/quote]
Parin päivän jälkeenhän se vasta hyvältä maistuukin.
On se vaan hupsua, että tuollainenkin huume on laillista.
Mutta oloihin tepsii parhaiten liikunta. Tosin ei varmaan tähän aikaan vuorokaudesta.
Mitä oikein äriset? Olet jo savuton, joten iloitse! :) Nauti siitä tunteesta kun henki kulkee kunnolla. Et enää haise pahalta, ihosi kirkastuu hetki hetkeltä, kuntosi nousee kovaa vauhtia. Et tarvitse tupakkaa. Kukaan ei tarvitse! Muistatko vielä sen ajan kun et polttanut? Nyt olet siinä tilanteessa :)
Ps. Itse poltin melkein 20 vuotta. Terv. 12
Vasta lopetettuaan huomaa miten isossa roolissa mokoma tupakka on ollut.
Hommaa sähkötupakka. Helpompi siirtyä siihen ja pikkuhiljaa tiputella siitä sitten nikotiiniarvoja jos siltä tuntuu. Paljon terveellisempää ja muut tupakoimattomien hyödyt.
Tsemppiä sinulle!!! Mä lopetin 9vuotta sitten, alku oli kamalaa, tuskaista, jopa itkin tupakan perään. Pistin kaikki korvaustuotteet peliin, reseptillä joku lääke kans. Lopulta helpotti olo. Lopettaminen on uroteko, toivon että jaksat!!!
"Aattona oli pakko polttaa riidan päälle pari, mutta muuten olen koko tämän viikon ollut polttamatta."
Tuon virkkeen perusteella sinä et edes oikeasti halua lopettaa tupakointia.
Hemmottele itseäsi muuten,
keskity ihan muihin asioihin kuin tupakkaan. Siirrät tupakan kokonaan muualle. Tavallaan unohdat sen.
mieti raikasta ulkoilmaa, mieti hyviä makuja hyviä tuoksuja, hyväntuoksuisia vaatteita...
mieti sitä ,... Mitä sinä haluat?
sinä onnistut, jos sinä haluat onnistua. Sinä onnistut, kun sinä uskallat antaa itsellesi luvan onnistua.
uskalla vaan. Miltä tuntui silloin pienenä ja nuorempana, kun olit ilman tupakkaa? Hae niitä tunteita ja tuntemuksia. Sitä vapautta ja raikkautta. Mieti niitä. Käy happihypyllä. Ihana lumikeli!
Ota rennosti.
Laita puhelimeen quit smoking sovellus.