Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieluisaa saan kaverin lähes 2w pojalle, ei leluja!

Vierailija
06.12.2014 |

Vinkit kehiin. Pojalla on vaikka mitä härveliä ja joulupukki tuo varmaan nykyiseenkin lelukaaokseen oman osuutensa, eli mitä hyödyllistä ja järkevää voisin ostaa? Lelukin on varmaan mieluisa sen hetken aikaa, mutta koska niitä on pojalla valehtelamatta satoja, sellaista en halua ostaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hoplopiin.

Vierailija
2/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lasten sakset ja tee erilaisia leikkausharjoitteita? (Paperille viivoja, joiden mukaan pitää leikata.) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "meluisaa" ja hiukan ihmettelin...

Kirja?

Vierailija
4/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:24"]

Lahjakortti hoplopiin.

[/quote]

Onko tuo mahdollista? Voisi olla yksi hyvä idea. Vanhemmille (eli mun kavereille) suunnittelin kanssa jotain palveluita, esim hierojaa. Uskoisin että perheellä on kaikki tarpeellinen mitä tarvitsevat elämäänsä, mutta ne mitä oikeasti tarvitsisivat (esim uusi auto) ovat liian kalliita minun toteutettaviksi.

ap

Vierailija
5/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule osta vaikka vaatetta, tai kirja. Tai lahjakortti kenkäkauppaan. Ei sen pitäisi kovin vaikeata olla ,keksiä joku hyödyllinen lahja.

Vierailija
6/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat <3 pojan kiinnostuksen aiheiden mukaan. Meillä koneet, autot ja rakentaminen.

Vierailija
7/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, pussilakana setti..

Vierailija
8/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:24"]

Lahjakortti hoplopiin.

[/quote]

Onko tuo mahdollista? Voisi olla yksi hyvä idea. Vanhemmille (eli mun kavereille) suunnittelin kanssa jotain palveluita, esim hierojaa. Uskoisin että perheellä on kaikki tarpeellinen mitä tarvitsevat elämäänsä, mutta ne mitä oikeasti tarvitsisivat (esim uusi auto) ovat liian kalliita minun toteutettaviksi.

ap
[/quote]
Joo sen voi tulostaa kun on ostanut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi