Miehet! Kertokaapa nyt selkeästi, että mikä ihme naisten tisseissä miehiä niin kiinnostaa?
En ole kuullut selkeää vastausta miehiltä koskaan tähän! Miehiltä kuuluu vain vastauksia tyyliin "tissit on kivoi". No, jos noin on, niin miksi ne ovat kivoja? Olen myös lukenut netistä kommentteja, joissa jotkut miehet ovat väittäneet naisten tissien olevan uroksenhoukuttimet. Ei pidä paikkaansa! Naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten! Ne eivät ole minkään vuoksi aikuisia miehiä varten!
On se osittain kyllä huvittavaakin, että aikuiset miehet kiinnostuvat sellaisista asioista, jotka ovat vauvaa varten! :D
Kommentit (174)
Parasta on se kun utareet läpsii naamaa samalla kun nainen ratsastaa kullilla villisti. Ei onnistu kaikkien naisten kanssa.
Suuret kauniit keinuessaan panon aikana.
Oman naiset utareet kauhean näköiset,nännipihat isot kuin auton kaukovalot. Vilkuilen aina kaikien vaimon ystävien täydellisiä pieniä nännipihoja...
Rintojen koolla ja muodolla ei ole isompaa merkitystä - kaikenlaisia on tullut koettua - mutta tärkeintä ollessa se, että kuuluvat naiselle josta pidän ja joka pitää minusta.
Siitä pidän jos naiset rinnat ovat hänen omasta näkökulmastaan eroottiset ja erogeeniset. Kerran nimittäin tuli vastaan keski-ikäinen nainen, jonka rintoja/nännejä ei saanut hyväillä, itselle tuli vähän vajaa olo.
Vierailija kirjoitti:
Oman naiset utareet kauhean näköiset,nännipihat isot kuin auton kaukovalot. Vilkuilen aina kaikien vaimon ystävien täydellisiä pieniä nännipihoja...
Nämä on just parhaat!
Tissien koko riippuu aika paljon kantajasta. Jollekkin sopii puenemmät jne. Sanotaan, että jos niiden väliin voi naida, silloin ne on tarpeeksi isot. Toki kullikin pitää olla jonkin mittainen, että se homma toimii.
Ilman muuta rinnoilla on seksuaalista merkitystä. Jos ne olisi vain lapsen imettämiseen, niin luonto varmaan kuivuttaisi ne pois, kun tulee vaihdevuodet. Mitä niillä enää tekisi. Olisivat vain tiellä... jos ovat isot. On tosi kiihottavaa esim. naida rintojen väliin ja ruikkia lastit niille.
Kyllä ne tuntuvat niin hyvältä käsissä. Samoin näyttävät kauniilta. Se tietysti on, että jotkut eivät suuria rintoja halua tuoda esiin vaan häpeävät niitä. Se muuttaa kokonaan naisen ulkoista olemusta, vaikka hän ajatuksiltaan olisi kuinka ihana. Isot rinnat ovat hot.
Pienet. Ennemmin ei rintoja ollenkaan kuin läskisäkit
Suuret parhaat. Pikkutisulit ei kiinnosta.
Minä ainakin olen selittänyt itselleni oman kiinnostukseni naisen maitorauhasiin johtuvan siitä, että jäin lapsena paljolti ilman rintaruokintaa. Mielestäni myös naiset ovat kovin kiinnostuneita rinnoistaan tuomalla niitä kernaasti esille ja hankkimalla niihin kalliita, elottomia silikonitäytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen selittänyt itselleni oman kiinnostukseni naisen maitorauhasiin johtuvan siitä, että jäin lapsena paljolti ilman rintaruokintaa. Mielestäni myös naiset ovat kovin kiinnostuneita rinnoistaan tuomalla niitä kernaasti esille ja hankkimalla niihin kalliita, elottomia silikonitäytteitä.
Sitä vaan toivoisin että esittelisivät runsasta vulvaa yhtä anteliaasti, vaikka pumpattuna.
Ei mikään. Kireä pillu se on mikä kiinnostaa.
No sellaset pienet ja terhakat saa etumuksen pullottamaa. Se vain tapahtuu niin.
Olen aina ollut kiinnostunut naisten rinnoista, mutta en osaa sanoa yhtä selkeää syytä miksi. Ne kiihottavat minua ja niitä on mahtavaa hyväillä, suudella ja puristella. Rakastan myös laueta rintojen väliin. Rakastelussa on upeaa katsoa heiluvia rintoja. Rintojen koolla ei ole niin valtavasti väliä ja myös pienet rinnat voivat olla seksikkäitä. Vaimoni tietää että olen hulluna hänen rintohin ja hän on niistä hyvin ylpeä. Vaimoni tykkää toisaalta myös hyväillä minun rintakehääni ja ottaa nännejäni suuhun, mikä on kiihottavaa.
Ennemmin pienet kuin isot, mutta jos kaikista saa valita, niin keskikokoiset ketunnenät 👋
Tissin koolla ole väliä kun on vaan pienet ja karvattomat nännipihat
Kyllä itse suurten visuaalisuutta arvostan. Hyvältä ne myös tuntuvat käsissä.
Soousuhtaisuus naisessa ja naisen ajatuksissa on tärkeää. Sopiva on paras.