Miehet! Kertokaapa nyt selkeästi, että mikä ihme naisten tisseissä miehiä niin kiinnostaa?
En ole kuullut selkeää vastausta miehiltä koskaan tähän! Miehiltä kuuluu vain vastauksia tyyliin "tissit on kivoi". No, jos noin on, niin miksi ne ovat kivoja? Olen myös lukenut netistä kommentteja, joissa jotkut miehet ovat väittäneet naisten tissien olevan uroksenhoukuttimet. Ei pidä paikkaansa! Naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten! Ne eivät ole minkään vuoksi aikuisia miehiä varten!
On se osittain kyllä huvittavaakin, että aikuiset miehet kiinnostuvat sellaisista asioista, jotka ovat vauvaa varten! :D
Kommentit (174)
Suuret ovat niin paljon näyttävämmät kun nämä "pikkutisulit", että kyllä sen jokainen tietää.
Mitäs ap noista pelkästään miehiltä tivaa, tuntuu olevan aika paljon myös naisia joita puseron täyte kiinnostaa. Turhaan yrittää syyllistää siitä vain miehiä. Niin kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä miettinyt juuri tuota samaa asiaa mitä AP pohdiskelee. Tuntuu siltä kuin päähäni olisi koodaattu vaisto kiihottua naisten rinnoista. Niissä on vain sitä jotain. Vähän samaa kuin oman maun mukainen kaunis nainen, siinä on jotain hämmentävän huumaavaa. BIologiasta se kai tulee.
Ja minä olen miettinyt ihan samaa naisena! Kiihotun kun näen rintoja ja varsinkin juuri sellaisesta po*nosta, jossa rintoja käsitellään. Mulle nännit ovat tärkein juttu seksissä, orgasmit ovat potenssiin kymmenen jos nännejä puristellaan tai imetään. Rintojen ja niiden käsittelyn katsominen onkin mulle sama kuin miehille suihinoton katsominen. En siis ymmärrä mitä aloittaja ei ymmärrä :D
Sama homma. Ja vielä enemmän kuin vain rintojen suutelun ja käsittelyn katselu, se aspekti, kuinka mies syttyy niistä rinnoista ihan kiimaan ja hamuaa ihan kuumana. Se sytyttää enemmän kuin ehkä mikään muu. Totta kai ajattelen itseni siihen tilanteeseen, joku mies himoitsisi rintojani niin kovasti siinä tilanteessa... Noin, ja kyseinen ajatusleikki saa nytkin innostumaan. :)
suurten rintojen pehmeys tuntuu käsissä hyvältä. ja jos nainen suostuu siihen, että niiden väliin saa panna, sekin tuntuu hyvältä. ja kun moni on haukkunut roikkuvia, niin päärynänmalliset ovat todella seksikkäät.
pikkutisulimiehet eivät ymmärrä kuinka seksikkäitä suuret rinnat ovat. mutta sehän on oma valinta. jokaisella oma mielipide.
Vierailija kirjoitti:
No mikä sinua peniksessä kiehtoo?
Ei mikään. Olen miehestä kiinnostunut, en peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sinua peniksessä kiehtoo?
Ei mikään. Olen miehestä kiinnostunut, en peniksestä.
Tuosta saisi vaikutuksen, että et ole kiinnostunut seksistä. Penis saattaa olla olennainen osa seksiä. Aseksuaalin voisit varmaan tämän väärinymmärtämäni kirjoituksen perusteella löytää.
Vierailija kirjoitti:
pikkutisulimiehet eivät ymmärrä kuinka seksikkäitä suuret rinnat ovat. mutta sehän on oma valinta. jokaisella oma mielipide.
Ei se ole valinta. Rintoja enemmän merkkaa minkälainen se nainen on muuten, en esim syty ollenkaan lihavista. Pienet rinnat on minun miellestä kuumia, koska niillä on usein muoto, eivätkä ne ole sellaisia säkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Suuret ovat niin paljon näyttävämmät kun nämä "pikkutisulit", että kyllä sen jokainen tietää.
Sanoo nainen joka ei omista pikkutisuleita ja ei kestä että kaikki miehet eivät homoitse niitä roikkuvia säkkejä. Seksuaalinen valtasi kapenee ja se ottaa koville.
Rinnoissa kiihottaa se, että niiden väli näyttää persvaolta ja saa ajattelemaan penistä joka uppoaa hitaan nautinnollisesti persikkaisten pakaroiden väliin.
No onhan taas tullut kummasti suuririntaisten haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ei oikeastaan mikään kiinnosta rinnoissa erityisesti, en glorifioi niitä.
Toisaalta vulva kiehtoo; terve heteromies kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole tullut. Muutama ei tykkää isoista rinnoista. En tykkää kyllä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole tullut. Muutama ei tykkää isoista rinnoista. En tykkää kyllä minäkään.
Pienirintaisilla on usein myös ulkonevat sisemmät häpyhuulet; asia jota arvostan!
Mä en tiedä muista, mut pienet rinnat on usein kauniita, mut isot ei. Usein isorintaiset on aika tukevia, enkä tykkää isoista tytöistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisilla on usein myös ulkonevat sisemmät häpyhuulet; asia jota arvostan!
Saat toki pitää pikkutisuleista, mutta häpyhuulten ja rintojen kokoon haluaisin tieteellistä faktaa.
Pienet rinnat on äärettömän kauniita. Omalla vaimolla on ainakin kiinteät ja kauniisti kaareutuvat rinnat. Kun huomaan että hän on tulossa, niin ei tarvitse kuin vilkaista, niin tulemme samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat toki pitää pikkutisuleista, mutta häpyhuulten ja rintojen kokoon haluaisin tieteellistä faktaa.
Niin minäkin, onneksi empiiriset havaintoni ovat 100% luotettavia. Hoikka, pienirintainen; ei rasvakudosta ulommissa häpyhuulissa = ulkonevat sisemmät häpyhuulet.
Suuret rinnat ja leveä lantio naisella ovat perinteisesti houkutelleet miehiä, koska mies pitää sellaista naista hedelmällisenä. Lasten ruokkimiseen riittäisivät pienemmätkin rinat ja vain silloin kun nainen imettää. Nykyinen visuaalisuus muuttaa maailmaa ja leveä lantio on ainakin länsimaissa saanut väistyä laihuuden tieltä, mutta suuret rinnat ovat yhä pop ja keräävät katseita.
Ja onhan tissejä kiva katsella, koskea ja myös työnnellä kullia niiden väliin. Ja bonuksena moni nainen pitää rintojensa hyväilystä. Itseä miellyttää niin isot kuin pienetkin tissit ja varsinkin nöpöttävät isot nännit ovat ihanat.