Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et voi olla kaveri entisen ihastuksen kanssa?

Vierailija
06.12.2014 |

Toiseen ketjuun liittye tuli mieleen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin ihan hyvin? Paitsi ehkä jos oisin tunteeni tunnustanut ja meidän välillä ois tosi awkward jännite. Mutta muuten en näe mitään ongelmaa? Jos ei enää ole yhtään kiinnostunut niin asiathan on samalla tavalla kuin ennen ihastumista.

Vierailija
2/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:04"]

Kyllä mä voin ihan hyvin? Paitsi ehkä jos oisin tunteeni tunnustanut ja meidän välillä ois tosi awkward jännite. Mutta muuten en näe mitään ongelmaa? Jos ei enää ole yhtään kiinnostunut niin asiathan on samalla tavalla kuin ennen ihastumista.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä. Ihmetyttää ihmiset, joille kaikki on niin vaikeaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukset ovat aina olleet yksipuolisia ja ehdottoman salaisia. Ihastukseni ei tiedä, että olen olemassa.

Vierailija
4/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna olla, joten parempi olla näkemättä.

Vierailija
5/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus melkein rikkoi parisuhteeni, vei vaimon ja minut hulluuden partaalle. En tahdo ottaa riskiä että nainen alkaisi taas houkuttaa minua. 

Vierailija
6/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se oliskin ollu pelkkää kaveruutta... :) Totuus oli muuta, vaikket sä sitä nyt millään voi uskoa. Juu, tiedän olleeni hankala. Tule takas mun elämään...

Vierailija
7/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla ihan hyvinkin, mutta naimisissa oleva mies ei halua nähdä kavereina.

Vierailija
8/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en pysty edes kohtaamaan ex-tyttöystävääni millään tasolla, koska yritin ulkoistaa kaikki ongelmani häneen, mutta se ei onnistunutkaan. Tekee hirveän kipeää tajuta, että hän onkin onnistunut avioliitossaan ja vanhemmuudessa niin paljon minua paremmin. Miten pystyisin olemaan kaveri tai käyttäytymään likimainkaan normaalisti, kun joudun keskittämään kaiken energiani itsepetokseen ja kulissien pystyssäpitoon.

Vierailija
9/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun aina sellaisiin miehiin, etten voi edes sietää niitä enää ihastuksen hälvettyä. Siis niin täysin vääriin ja itselleni sopimattomiin, etten ole muutoinkaan sen tyypisten ihmisten kanssa kaveri.

Vierailija
10/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan vihaa mua... :(

Vierailija
11/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita näkemyksiä? Onko joku ruennut vihaamaan ihastustaan jostain syystä?

Ap

Vierailija
13/50 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:38"]Mä ihastun aina sellaisiin miehiin, etten voi edes sietää niitä enää ihastuksen hälvettyä. Siis niin täysin vääriin ja itselleni sopimattomiin, etten ole muutoinkaan sen tyypisten ihmisten kanssa kaveri.
[/quote] Aamen!

Vierailija
14/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan halua et tunteet herää uudelleen, niitä oli sen verran vaikee tappaa enkä todellakaan aio vikitellä varattua miestä joten.. antaa olla.

Vierailija
16/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:43"]Se varmaan vihaa mua... :(
[/quote]

miksi?

Vierailija
17/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Ei kiinnosta minua.

Vierailija
18/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiusallista katsoa kun flirttaili  muiden kanssa.

Vierailija
19/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:54"]

Miksi pitäisi olla? Ei kiinnosta minua.

[/quote]

Eli ihastus olikin sulle pelkkä panohaave eikä merkitse ihmisenä mitään.

Vierailija
20/50 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minä kyllä voisin ihan hyvin olla. Itse asiassa vilkaisen aina välillä, mitä ihastukselle kuuluu esim. Facebookissa, vaikka mitään ihastuksen tunteita ei enää ole. Minulle on jostain syystä tärkeää, että hänellä on kaikki hyvin, ja olen onnellinen, että hänellä on nykyään hyvä, miellyttävän oloinen vaimo. Muisto vanhasta ihastuksesta ja hölmöilystä ei myöskään nolota enää yhtään, vaikka tunnustinkin yksipuolisen ihastukseni vähän noloissa merkeissä. Mennyttä mikä mennyttä. Tuntuisi yhtä typerältä nolostella jotain yläasteen aikaisia juttuja. En tiedä olenko jotenkin outo sitten.

Se on sitten eri asia, haluaisiko ex-ihastukseni olla minun kaverini :D Eipä taitaisi haluta, sen verran tehokkaasti lähti karkuun, kun tunnustin olevani ihastunut. Mutta uskon, ettei hän muistele pahalla kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän