Miksi et voi olla kaveri entisen ihastuksen kanssa?
Kommentit (50)
No en voi. Mies naimisissa, monta lasta, vaimo raskaana ja itsekin olen varattu. Molemmat sitä mieltä, että me oltais oltu ne oikeat kumppanit toisillemme, mutta kun tilanne on mikä on. Olimme alun perin ystäviä, ja ystävyydestä kehittyi suhde, jonka lopetin, koska en halunnut hajota ihan lopullisesti. Oletettavasti nyt kumpikin täysin paskana. Mutta ehkä jos mies todellakin olisi entinen ihastus, voisin ollakin hänen ystävänsä. Nykyisen ihastuksen kanssa ei onnistu, sattuu liikaa ja elättelisin vain jotain turhia toiveita.
Minusta olisi ihanaa olla hänen ystävänsä ja toivonkin että hän ottaa joskus vielä yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:38"]
Minusta olisi ihanaa olla hänen ystävänsä ja toivonkin että hän ottaa joskus vielä yhteyttä.
[/quote]
Mulla ihan sama juttu. Pyysinkin häntä jo näkemään, mutta hän kieltäytyi (en tiedä miksi) ja kerroin, että minuun voi ottaa yhteyttä jos mieli muuttuu.
En usko, että kuulen hänestä enää koskaan.
Kerran eräs mies tokaisi mulle kun ehdotin kaveruutta, että mulla on kavereita ihan tarpeeksi. Tosi tylyä, mielestäni.
Miksi pitäisi? Menneet ovat menneitä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:24"]
Miksi pitäisi? Menneet ovat menneitä.
[/quote]
Jos sulla on varaa päästää kivoja ihmisiä menemään niin toki noinkin voi ajatella. Itse en ole noin kyyninen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:54"]
Miksi pitäisi olla? Ei kiinnosta minua.
[/quote]
Miksi sua sitten alun perin kiinnosti?
Mä ainakin. molempien on tietty hyvä olla ensteks sinut tunteittensa kans.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:09"]
No esim. eräs ex-ihastukseni saattaa humalassa kuitenkin ruveta vonkaamaan vaikka itse jätti minut.
[/quote]
Oletko nainen vai mies?