Teinin seurustelu. Minkälaisia sääntöjä?
No tyttär käy nytten yläasteen viimeistä luokkaa ja vanha kaveri on tässä viimeisen vuoden aika muuttunut "vain" hengailu kaverista poikaystäväksi. (hänkin ysillä)
Siis pidetäänkö suhde siis vain "kädessäpito-suhteena" vai saako jotain intiiminpiä tehdä (esim: halimista, suutulua jne).
Sitten taas esim: juhlapyhät. Onko seurustelu kumppani tervetullut esim: jouluna, saako poikaystävän kanssa viettää aikaa vai pitääkö joulu vietää sen oikean perheen kanssa.
Sitten saako tytär mennä vaikka poikaystävän mökille jos pyydetään.
Miten teillä on ollut
Kommentit (130)
Oikeastiko täällä vanhemmat hyväksyvät tuosta vain alaikäisten lastensa seksin harrastamisen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko täällä vanhemmat hyväksyvät tuosta vain alaikäisten lastensa seksin harrastamisen?
Minä en hyväksy minkäänlaista seksin harrastamista! Olen kieltänyt sen myös mieheltäni ja nyt se murisee jotain, että pitäisi saada piparia. No ei tule saamaan!
Tytär on myös seurakuntanuori ollut aina viime kesään asti ja tiedän, että ei ajattele tai toivo mitään seksijuttuja!
Ap
Vierailija wrote:
Ukko38 kirjoitti:
Minä en ole panemista kieltänyt, tekevät sitä kuitenkin, ei siinä kiellot auta.
Niin tein minä, isä, isoisä, isoisänisä jne aikoinaan ...
Seurustelukumppanit ovat meille aina tervetulleita, oli arki tai juhla. Kun otat nuoret osaksi perhettä, muodostuu luonnollinen suhde heihin.
Mielestäni kauheaa olisi sellainen tilanne mistä et kaverista tiedä muuta kuin että se on joku repe ja olet nähnyt hänestä vain lippalakin amisbemarin ikkunasta, thats all..
Jos lapsen kumppani on jouluna eri, kuin juhannuksena, mitäs sitten, ei ne aikuisillakaan ole aina samat?
Ansaitset 10 pistettä loistavana isänä.
Noin meilläkin toimittu. Meillä 2 tyttöä ja 2 poikaa.
Seurustelivat teineinä, tytär jo 14v.asti.
Kun seurustelu näytti vakiintuneen, juttelin tytön kanssa seksistä. Ja yhdessä käytiin gynekologilla joka kirjoit
Näin se on.
Asiallisesti käy parhaat käytännöt läpi.
Itsekkin kahden teinin isänä ajattelen näin.
Toki toivon, että ihan alaikäisenä ei tultaisi vanhemmiksi.
Mutta toisaalta toivon, että lapset löytävät hyvät seurustelusuhteet. Fakta on, että iso osa vitaalisesta pariutumisesta tehdään myös ikävuosien 16-26 välillä.
Paljon parempi, että naivat, ja lisääntyvät, menevät töihin tai yrittämään, kuin jäävät ikisinkuiksi pyörimään, ja etsimään itseään yli 3-kymppisiksi.
Anaaliyhdyntä vain virallisen valvojan läsnäollessa
En antaisi tuon ikäisen seurustella. Itsekin tein nämä kaikki jutut vasta aikuisena.
😆 Sun lapses on nus sinut jo aikoja sitten, ja todennäköisesti montakin kertaa! Ei kukaan kuuntelisi ap:n kaltaista natzia.
No voi herranjumala sentään :D en usko että kukaan katselee jotain vanhoja valokuvia muistellen ja toteamalla että voi hitto tää kuva on pilalla. Lämpimin mielin muistelen ainakin omaa ensimmäistä teinisuhdettani. Ei siinä mitään hävettävää ole.