Uskooko ylipainoiset ihmiset omiin selityksiinsä?
Yllättävän monella tuntuu olevan "painavat luut" tai sellainen "aineenvaihdunta" ettei voi laihtua. Nämähän ovat ihan paskapuhetta. Kyseessähän on ainoastaan luonteenheikkous, ettei pysty kontroloimaan syömisiään. Ei keskitysleireiltäkään tullut pihalle yhtään ihmistä joka sen ruokavalion jälkeen oli ylipainoinen.
Kommentit (52)
Kai sille lihavuudelle on pakko aina joku syy olla? Ei se läski ole taivaasta päälle valahtanut. Eikä se läski ole pysyvä tila, sitä tulee ja menee.
Ja jos joku idiootti tulee ja kysyy, että miksi olet lihava, ja lihava siihen jotain vastaa, niin eikö se ole silloin selitys? Oli vastaus mikä tahansa, ja uskoo läski siihen itse tai ei.
Aineenvaihdunnankin saa useimmiten kuntoon oikeaoppisella ruokarytmillä ja valiolla. Monesti tähän lähteminen on vaan niin tylsää ettei vaivauduta.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:43"]Mitvit "luonteenheikkous" :D Eihän kaikki edes yritä tai halua laihduttaa. [/quote] Kuka haluaa OIKEASTI näyttää ja olla lihava..
[/quote]
Jep. Ei nämä "oikeat naiset" oikeasti tykkää löllyvistä läskeistään.
Mitä pitäisi uskoa? En selittele mitään.
Olen melkoisen hemaiseva pakkaus, muidenkin kuin itseni ja äitini mielestä ;)
Ulkonäölliset asiat lähtevät aina päästä, niin viehättävyys kun älykin. Katso ihmistä silmiin ja päätä vasta sitten.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:35"]
Aineenvaihdunnankin saa useimmiten kuntoon oikeaoppisella ruokarytmillä ja valiolla. Monesti tähän lähteminen on vaan niin tylsää ettei vaivauduta.
[/quote]
Nimenomaan! Yleensä aineenvaihdunta hidastuu juuri väärän ruokavalion ja liikkumattomuuden seurauksena.
Minäkään en selittele painoani kellekkään, liikunnan puute ei voi olla. Syöminen on mun heikkous, kyllästyn nopeasti näihin ruokaympyöihin ja ruuanlaittoon. Tykkään herkuista, mutta rajallisesti. Olen painanut tämän saman 84 kg 10 vuoden ajan, olen ollut 2 krt paksuna, juossut salilla, ollut liikkumatta. Paino tasan sama ihan koko ajan, vaatekoko on vaan muuttunut tiivistymisen/löysistymisen myötä.
Olen juossut kokeissa, testeissä ja myös ravintoterapeutilla, paino on 84. Joten.. En ota enää stressiä
2