Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko ylipainoiset ihmiset omiin selityksiinsä?

Vierailija
06.12.2014 |

Yllättävän monella tuntuu olevan "painavat luut" tai sellainen "aineenvaihdunta" ettei voi laihtua. Nämähän ovat ihan paskapuhetta. Kyseessähän on ainoastaan luonteenheikkous, ettei pysty kontroloimaan syömisiään. Ei keskitysleireiltäkään tullut pihalle yhtään ihmistä joka sen ruokavalion jälkeen oli ylipainoinen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä.
N180cm

Vierailija
2/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa jo levyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uskovat sokeasti olevansa seksikkäitä ja vain "muodokkaita." HEH!

Vierailija
4/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja he sanovat että olen 'iso'. Iso ei ole sama kuin lihava.

Vierailija
5/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse selitellä. Ylipainoon on/oli ihan selkeä syy - vähäinen liikkuminen yhdistettynä alkoholinkäyttöön. Nämä kun korjasin, lähti reilu 10 kg pois. Tosin nyt on alkanut hiipiä takaisin, ryhtiliikettä kaivataan taas.

Vierailija
6/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"]

Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm

[/quote]

Kyllä ne kilot näkyy.

Vierailija
7/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ikuisuuslaihduttajan. Hänen ravintotietoutensa on aivan päin persettäja itsekuri nolla. Painii heikon itsetunnon, liikasyömisen ja syyllisyyden kanssa.

Vierailija
8/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mä olen läski mutta en kyllä selittele asiaa tuollaisilla valheilla :D Selitykseni olla läski on se, että suklaa on hyvää ja liikunta aiheuttaa vain koko päivän kestävän vitutuksen, ja uskon kyllä vakaasti tähän selitykseen koska se on totuus. Plus että mitä sitä laihduttamaan kun naama on niin ruma, että nättiä tai seksikästä musta ei saisi vaikka laihtuisin miten paljon :D

Vierailija
9/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"]

Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm

[/quote]

Kyllä ne kilot näkyy.

[/quote]

Tärkeintä on siis numero eikä peilikuva?

Vierailija
10/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"]

[/quote]

Kyllä ne kilot näkyy.
[/quote]
silti moni veikkaa mun painavan vain 70-75kg, vaikka painoa on paljon enemmän. :) en missään vaiheessa ole kuvitellut olevani hoikka ja löysää löytyy, mutta läskit ovat menneet tasaisesti.

Vierailija
11/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja isäni luulevat syövänsä terveellisesti, kun syövät perunaa, makaronia, ylenmäärin leipää, punaista lihaa monta kertaa päivässä. Ruokavaliosta puuttuu varsinkin talvella kasvikset, ja marjatkin syödään lähinnä hilloina tai mehuina... 

Sisareni taas kävi ihan ravintoterapeutillakin, eikä löytynyt mitään syytä ruokavaliosta ylipainoon. Lopulta vihdoin tajuttiin, että eräs lääke oli aiheuttanut kilpirauhasen vajaatoiminnan, tuon lääkkeen lopettamisen jäkeen paino putosi samalla ruokavaliolla ja liikkumisella aivan itsestään. Joten ylipaino ei ole aina oma syy...

Vierailija
12/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lihavuuteni syylliset olivat äiti ja isä. Äiti syötti liian isoja annoksia ja isä osti herkkuja kotiin. Pahoinpitelivät lapsensa lihottamalla.
Olen sitten itse aikuisena laihduttanut kilot pois terveellisellä ruualla, sopivilla annoksilla ja olen jättänyt herkut pois kokonaan.

Vierailija
13/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"] Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm [/quote] Kyllä ne kilot näkyy. [/quote] silti moni veikkaa mun painavan vain 70-75kg, vaikka painoa on paljon enemmän. :) en missään vaiheessa ole kuvitellut olevani hoikka ja löysää löytyy, mutta läskit ovat menneet tasaisesti.

[/quote]

Kohteliaisuudesta arvaavat alaspäin :) Ja vaikkei arvaisikaan niin sun tilavuus eli massa on näkyvissä kaikkineen siitä huolimatta. Mutta ei toki ole mun huoleni.

Vierailija
14/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"] Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm [/quote] Kyllä ne kilot näkyy. [/quote] silti moni veikkaa mun painavan vain 70-75kg, vaikka painoa on paljon enemmän. :) en missään vaiheessa ole kuvitellut olevani hoikka ja löysää löytyy, mutta läskit ovat menneet tasaisesti.

[/quote]

Kohteliaisuudesta arvaavat alaspäin :) Ja vaikkei arvaisikaan niin sun tilavuus eli massa on näkyvissä kaikkineen siitä huolimatta. Mutta ei toki ole mun huoleni.
[/quote]
tilavuus ja massa ei tarkoita automaattisesti samaa. :) saman pituinen ja painoinen nainen voi olla huomattavasti mua lihavampi tai hoikempi. Riippuu monestakin asiasta. Muun muassa lihasmassasta.

Vierailija
15/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:59"]

eräs lääke oli aiheuttanut kilpirauhasen vajaatoiminnan, tuon lääkkeen lopettamisen jäkeen paino putosi samalla ruokavaliolla ja liikkumisella aivan itsestään. Joten ylipaino ei ole aina oma syy...

[/quote]

Ja näitä on prosentuaalisesti ihan helkkarin iso osa kaikista ylipainoisista. Ainakin oman kertomansa mukaan. Syödään terveellisesti ja liikutaan, mutta kuitenkin vaan lihotaan. Ihan kauheeta miten paljon näitä aineenvaihduntasairaita onkin, ja lääkityksestä lihoneita.

Vierailija
16/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lihava koska pidän ruoasta enkä vaan viitsi liikkua. itse ainakin uskon tämän selityksen täysillä ja kerron muillekin, ap saa ihan vapaasti epäillä ja keksiä jänniä teorioita ;)

Vierailija
17/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenellekään pitää selittää omaa painoa? Itse olen tunnesyöjä, kun on ongelmia, lhon. Nyt olen rakastunut, ja rakastunut nainen voi niin hyvin, että ei rarvitse edes kaihduttaa, kun laihtuu vaan. Yli 20 kiloa on mennyt , painoa on edelleen paljon, mutta SE mies rakastaa minua sellaisena kuin olen, palvoo minua ja kertoo minun olevan kaunis, upea nainen. Ja minä hoikistun ja hoikistun.

Vierailija
18/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love fat bitches. T: bodari

Vierailija
19/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden jolla todellakin aineenvaihdunta ei toimi normaalisti ja hänellä paino ei putoa vaikka miten kurinalaisesti syö ja liikkuu enemmän kuin moni muu. Hän on ravannut siitä lääkärissä vaan syytä ei löydy.
Mulla kyllä aineenvaihdunta toimii normaalisti, mut mua vaan ei jaksa kiinnostaa pskaakaan syödä rehuja ja liikkua. Karkit on mulle heikkous ja en vaan voi sille mitään. Luonteenheikkoutta todellakin ja miksi sitä selittelisin mitenkään?

Vierailija
20/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:15"]

Itse olen tunnesyöjä, kun on ongelmia, lhon. Nyt olen rakastunut, ja rakastunut nainen voi niin hyvin, että ei rarvitse edes kaihduttaa, kun laihtuu vaan.

[/quote]

Mites tämä yleensä menee? Mä en koskaan ole ymmärtänyt "lohtusyömistä", jos mulla on vaikeuksia elämässä niin nimenomaan lakkaan syömästä, on joskus nuorena mennyt jo ihan syömishäiriön puolelle. Onnellisena taas ruoka maistuu. Miten muilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä