Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko ylipainoiset ihmiset omiin selityksiinsä?

Vierailija
06.12.2014 |

Yllättävän monella tuntuu olevan "painavat luut" tai sellainen "aineenvaihdunta" ettei voi laihtua. Nämähän ovat ihan paskapuhetta. Kyseessähän on ainoastaan luonteenheikkous, ettei pysty kontroloimaan syömisiään. Ei keskitysleireiltäkään tullut pihalle yhtään ihmistä joka sen ruokavalion jälkeen oli ylipainoinen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"]

Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm

[/quote]

Kyllä ne kilot näkyy.
[/quote]
silti moni veikkaa mun painavan vain 70-75kg, vaikka painoa on paljon enemmän. :) en missään vaiheessa ole kuvitellut olevani hoikka ja löysää löytyy, mutta läskit ovat menneet tasaisesti.
[/quote] 180 senttiselle naiselle 70 kiloa on aika normaali paino. Ja jos painat yli 80 kiloa niin se ihan varmasti näkyy, ihan sama miten "tasaisesti" kilot ovat. Minullakin on yksi kaveri jonka paino paukkuu reilusti yli 80 kilon (on jotain 172 senttinen?) ja tietenkin valehtelen hänelle ettei muka uskoisi painon olevan sellainen.

Vierailija
22/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:37"]

Mä oon ylipainoinen, mut mua ei kiinnosta. Niin kauan kuin ihmiset luulevat mun painavan alle 80kg niin ei väliä. N180cm

[/quote]

Kyllä ne kilot näkyy.
[/quote]
silti moni veikkaa mun painavan vain 70-75kg, vaikka painoa on paljon enemmän. :) en missään vaiheessa ole kuvitellut olevani hoikka ja löysää löytyy, mutta läskit ovat menneet tasaisesti.
[/quote] 180 senttiselle naiselle 70 kiloa on aika normaali paino. Ja jos painat yli 80 kiloa niin se ihan varmasti näkyy, ihan sama miten "tasaisesti" kilot ovat. Minullakin on yksi kaveri jonka paino paukkuu reilusti yli 80 kilon (on jotain 172 senttinen?) ja tietenkin valehtelen hänelle ettei muka uskoisi painon olevan sellainen.
[/quote]
no ainakin mut haukuttiin yhdes ketjus trolliks kun linkkasin kuvan itsestäni ja kerroin painoni. Ei kuulemma mitenkään mahdollista. Ja kuulemma sairasta esiintyä lihavampana kuin mitä oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:45"]

Vaihtakaa jo levyä.

[/quote]

Fazerist Marabouhun? Onks makusuosituksii?

Vierailija
24/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 180 senttinen ja yli 80 kiloinen norsu ainakin uskoo. Oh honey..

Vierailija
25/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon selitykseeni: korvaan seksin herkuilla. Minulla on näyttöä, että seksillä laihtuu.

Sen sijaan en jaksa ymmärtää, että aina kun tielleni tulee uusi terkka/lääkäri tms. hän alkaa tuputtaa minulle ravitsemusterapeuttia. Mikä ihmetyyppi se terapeutti on, joka saa ihmiset laihtumaan? Jos terapeutilla käynti laihduttaisi, olisin jo kuihtunut olemattomiin. Sanoinkin yhden kerran, että osaan ne esitelmät ulkoa. Lääkärin mukaan terapeutti ei esitelmöi vaan katsoo ruokapäiväkirjasta mikä syömisessä on pielessä. Eikö se ole sama asia? Tiedän itsekin mikä on pielessä. Miksi aina ajatellaan, että ylipaino johtuu tiedon puutteesta? Kyllähän ihmiset tupakoikin vaikka jokainen taatusti tietää tupakoinnin vaarat.

Vierailija
26/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin aikanaan lähes 20kg koska söin tylsyyteen. Lopulta tulin järkiini, opettelin ravinto-opin alkeet ja nykyään painoa vartioimatta bmi on vaivatta alle 20. Läskeistä muistuttavat haaleat venymäarvet.

Vierailija
27/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä selittelemistä ylipainossa on? Minä olen lihava ja that's it. Juuri nyt en laihduta. Keskityn sen sijaan henkiseen hyvinvointiin. Ehkä joskus vielä laihdutan, ehkä en.

Vierailija
28/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ei mulla ole ainakaan mitään selityksiä. Lähtötilanne oli 172/54, nykyään 172/70, ja ihan syömällä olen itseni tähän kuntoon saanut.

Vierailija
29/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit "luonteenheikkous" :D Eihän kaikki edes yritä tai halua laihduttaa.

Vierailija
30/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painoaan pitää muille selitellä? Itsehän kukin ne kilonsa kantaa.
Ja minkä selityksen AP sit haluaisit kuulla?

Vierailija
31/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla syynä oli alkoholinkäyttö, kuinka paljon oikein juotte? Minä niin sanotusti "vedän perseet" kerran viikossa, eikä sillä kyllä ole ollut vaikutusta painoon.

Vierailija
33/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:53"]

En tiiä, mä olen läski mutta en kyllä selittele asiaa tuollaisilla valheilla :D Selitykseni olla läski on se, että suklaa on hyvää ja liikunta aiheuttaa vain koko päivän kestävän vitutuksen, ja uskon kyllä vakaasti tähän selitykseen koska se on totuus. Plus että mitä sitä laihduttamaan kun naama on niin ruma, että nättiä tai seksikästä musta ei saisi vaikka laihtuisin miten paljon :D

[/quote]

Terveydellä ei sitten ole mitään väliä?

Vierailija
34/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon omaan selitykseeni, että lääke lihotti. Perustelu on se että painoni on tippunut parikymmentä kiloa lopetettuani väärän lääkkeen. Minulle on sama mitä muut ajattelevat painostani tai sen syistä, hulluksi tulisi jos alkaisi päätään vaivaamaan jokaikisen tuntemattoman ja puolitutun aivotuksilla.

Vierailija
35/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:43"]Mitvit "luonteenheikkous" :D Eihän kaikki edes yritä tai halua laihduttaa.
[/quote]

Kuka haluaa OIKEASTI näyttää ja olla lihava..

Vierailija
38/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän rehellisesti itsestäni sanaa läski. Ja kerron, että syön ja juon liikaa. Ja poikkeuksetta saan vastauksen "no älä nyt, et sinä mikään lihava ole" jne. Ja siis todellakin olen lihava, 163cm/85kg. Että ap, älä yleistä.

Vierailija
39/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfj

Vierailija
40/52 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painoaan pitäisi selitellä kenellekään? Eihän tyhmyyttään, kouluttamattomuuttaan tai
Vaikkapa ruuanlaiton taidottomuutta tai köyhyyttä tarvitse selitellä. Vai kertoisitko nyt meille tyhmyytesi syyn ap, haluaisin kuulla selityksesi aina vaan yhtä aivokuolleisiin aloituksiin.

Ja ei - en ole ylipainoinen itse, mutta kenenkään ylipainon syy ei kiinnosta. Luonne, käytöstavat ihmisissä enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän