Jos saisit treffikutsun keneltä tahansa, niin keneltä
Kommentit (29)
Haluaisin sen Konstalta. Supersöpö. Ja kymmenen vuotta liian nuori.
V Putinilta. Olisi makeaa vastata "nikogda!" (en koskaan).
Mieheltä, johon tutustuin ensimmäistä kertaa lähes 25 vuotta sitten ollessani teini. Olemme törmänneet senkin jälkeen usein, mutta jompikumpi on ollut aina varattuna silloin. Suhdetta en uskalla edes ajatella, mutta olisi mukava ihan vain jutella.
Antilta. Ja haluaisin myös tuon sivun ylälaidassa olevan sormuksen : ) "Anna rakkauden kasvaa..." Yes :D
Yhdeltä Joonakselta, joka opiskelee samaa alaa kuin minä. Ei ole mikään hunksi, vaan ihan harmaa tavallinen suomalainen. Mutta on niin ujo ja varautunut ettei varmasti ikinä kutsu.
Yhdeltä ihanalta mieheltä. ♥ Ajattelen sua yhä joka päivä, ja ikävöin.
Exältä. Oltiin liian nuoria kun yhdessä yritettiin tulevaisuutta rakentaa. Rakkaus jäi, mutta molemmat tahoillaan nykyään varattuja. Olisi ihana viettää edes yhden illallisen verran aikaa yhdessä ja muistella menneitä hyvällä ilman, että sen tarvitsisi mihinkään johtaa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:44"]
Yhdeltä Joonakselta, joka opiskelee samaa alaa kuin minä. Ei ole mikään hunksi, vaan ihan harmaa tavallinen suomalainen. Mutta on niin ujo ja varautunut ettei varmasti ikinä kutsu.
[/quote]
No kutsu itse sitten!
Työkaverilta josta tykkään paljon. Olisi ihana olla julkisesti hänen kanssaan eikä salaa niinkun nyt. Tunteet molemmin puolisia ja ollaan molemmat varattuja.
Pari miesnäyttelijää tulee mieleen :)
Robert Downeylta! Oi mikä ihanuus!
Voicen Samuel Nymanilta <3
niin rakastunut siihen....
t. 35v mamma joka tuntee itsensä teiniksi
Sinulta ;)