Naapuri tuli sanomaan että mun halloween koristeet pelottaa hänen lapsiaan!
Enpä usko, lapsethan tykkää kauhujutuista :D Taitaa akka itse pelätä. Uhosi ottavansa yhteyttä isännöitsijään, sanoin että ihan vapaasti vain.
Kommentit (69)
Voihan ne jollekin olla liikaa, naapurillani törötti viime vuonna verinen irtojalka kukkaruukusta :D Äitini meinasi saada sydärin ja sanoi ettei ymmärrä yhtään.
Naapurin puutarhatonttu pelottaa minua.
Kesyä kamaa tuollaiset halloweenit,
näkisittepä meidän kekripukin...
Naapurin palstamamma pelottaa mua.
Mua pelottaa kaikki. Olkaa tavallisia.
Meidän tässä lähellä on ovenpielikoristeena sellainen vanhanaikainen nukke, on ikäänkuin hieman hämähäkinseiteissä, näyttää tosi creepyltä.
Minulla on siis keittiön ikkunassa roikkumassa muovinen luuranko jonka silmiin syttyy välillä punaiset valot, oven ikkunassa veriset käden jäljet-tarra ja keittiön ikkunan alla ruusupuskassa muovinen kissan luuranko. Ei mitään sen hurjempaa. Mutta naapurin mukaan hänen poikansa alkaa itkeä kun joutuu kulkemaan asuntoni ohi!
Ap
No jos sulla on joku jättiluuranko joka tuijottaa suoraan lastenhuoneeseen niin ymmärtäisin. Tosin itse kävisin kysymässä olisiko mahdollista siirtää jättiluurankoa tästä syystä. Jos ei ole, niin sitten verhot kiinni lastenhuoneesta siksi aikaa kun luuranko on näkösällä.
Jos ei tullut järkevää perustelua, niin sitten lisää koristusta vain. Mekin tänään aloitetaan koristelut kun Halloween on 5v tytön lempisesonki. Paitsi yöaikaan.
Sanon aina että koristepääkalloni on feikki.
Halloweeniin on vielä monta viikkoa. Ja koristeesi on mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siis keittiön ikkunassa roikkumassa muovinen luuranko jonka silmiin syttyy välillä punaiset valot, oven ikkunassa veriset käden jäljet-tarra ja keittiön ikkunan alla ruusupuskassa muovinen kissan luuranko. Ei mitään sen hurjempaa. Mutta naapurin mukaan hänen poikansa alkaa itkeä kun joutuu kulkemaan asuntoni ohi!
Ap
En laske järjellliseksi syyksi. Lisää koristetta!
10
Haluatte siis kuolemankulttuuria.
En missääntapauksessa lapsena olisi halunnut nähdä" koristeitasi."
Olen syntymässä säikähtänyt ja pelkään kaikkea 👻
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa kaikki. Olkaa tavallisia.
Minua pelottaa kaikki tavallinen!
Joo, ymmärrän naapuriasi. Kuulostaa aika ällöiltä koristeilta. En kuitenkaan itse olisi tullut ovellesi valittamaan, mutta mauttomina pitäisin. Etkö voisi siirtää koristeesi sisätiloihin? Muutenkin aivan ällö juhla. Suomessa juhlitaan kekriä ja pyhäinpäivänä muistellaan edesmenneitä läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
En missääntapauksessa lapsena olisi halunnut nähdä" koristeitasi."
Minä olisin. Mitä kauheammat, sen paremmat. Harmitti kun kukaan ei täällä 90-luvulla edes tiennyt mikä on Halloween.
En usko.