Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli sanomaan että mun halloween koristeet pelottaa hänen lapsiaan!

Vierailija
10.10.2021 |

Enpä usko, lapsethan tykkää kauhujutuista :D Taitaa akka itse pelätä. Uhosi ottavansa yhteyttä isännöitsijään, sanoin että ihan vapaasti vain.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi menköön vaikka komeroon tärisemään kakaroineen. Sinä nautit Halloweenista täysin siemauksin piittaamatta moisesta. Jos nyt annat periksi ja poistat koristeesi niin seuraavalla kerralla kynnys matalampi naapurilla tulla vinkumaan ja esittämään rajoituksia elämääsi. 

Vierailija
62/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy rehellisesti sanoa halloweenin häiritsevän itseäni... Olen nähnyt pienenä ja nuorena paljon väkivaltaa, johon on sisältynyt kaikki kauhut, veri mukaan lukien... Ja aina ahdistaa kun näen mitä tahansa verisiä koristeita tai luurankoja. Ottaen huomioon traumaattisen taustan niin ahdistun niistä aina. Ja en tod ole ainoa joka kokee niistä ahdistusta... 

Kun pelkäsin isäpuolta joka heilui aseen kanssa ja tappaa meidät, niin en ymmärrä äitejä jotka tahtoo maalata lapset verisiksi zombeiksi "juhlan kunniaksi", tosin tää on vain mun mielipide, enkä tarkoita tuomita vaan herättää keskustelua aiheesta.

No, oli isäsi kuinka törkeä hyvänsä, niin ehkä sun olisi hyvä oppia käsittelemään näitä ahdistuksen tunteita, joita naapurien halloweenkoristeet aiheuttaa. Naapurisi ei tarvitse poistaa luurankojaan puista pelkotilojesi takia, mutta sinä itse voi

Katsos kun nykyaikana kuuluu tapoihin että henkilökohtaisista ongelmista tehdään maailman ongelmia. Maailman ympärillä täytyy mukautua jokaisen päänsisäisiin heittelyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee, oletko valmis?

Viritä virtes, osaatko psalmis?

Jeesus tulee, vaihda jo pukua!

Alahan treenata ulkolukua!

Jeesus tulee!

Tullessaan laulaa ilosanomaa!

Vierailija
64/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys.koristeiden tarkoitus on pelottaa!

Vierailija
65/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mullasta nousevat luurangonkädet ja hautakivi kukkapenkissä sekä kyltti "ei läpikulkua olemme kyllästyneet piilottamaan ruumiita". Ja nämä ovat muuten esillä syyskuusta toukokuuhun! Olisi koko kesän mutta mies nurisee,  että tahtoo kukkapenkkinsä (tai oikeammin mansikkapenkin)  takaisin.

Vierailija
66/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän kylässä oli tollanen paholaisten talo kuuskytäluvulla. Mentiin koko kylän voimin sinne ja sytytettiin tuleen pihoineen, taloineen ja asukkaineen.

Asukkaat olivat valitettavasti poissa, mutta ainakin musta kissa saatiin vietyä Luojan haltuun, samoin kaikki pihan paholaiset kurpitsoineen

Vierailija
67/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin maailmaa se perhe on tullut?

Vierailija
68/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kersana unta että vessanpöntöstä tulee luuranko ja siitä kuuluu sellaista ääntä kuin tetatetatetateta. Voin sanoa, että luurangot pelottivat sen jälkeen jonkinaikaa. Mukuloilla on vilkas mielikuvitus. :-D

Äitini saisi sydärin muovi- tai kumihämähäkeistä.

Vierailija
69/69 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi valittaa. Mutta olepa kristitty ja laita pieni krusifiksi ulko-oveesi, niin kylläpä alkaa valitus ja itkeminen! Vielä jos menet vahingossa laulamaan keväällä suvivirren, niin asunto saatetaan ottaa haltuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme