Sano omalla murteellasi
Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
[/quote]Mää otan kahvia, maitoo ja pullaa. Katon telkasta Tuntematonta Sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Mä otan kahahvia, maitoo ja pulloo. Katon telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen sotie veteraaneja.
Mä otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkkarist Tuntematont sotilast ja muistelen soda veteraanei.
"Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja."
Mää otan kahavia, maitua ja nisua. Kattelen telekkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen sojan veteraaneja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:12"]Mä otan kahahvia, maitoo ja pulloo. Katon telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen sotie veteraaneja.
[/quote]
Pulloo :'D anteeks kaikille joiden murretta tämä on, mutta en voi sille mitään että naurattaa!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:44"]Mie otan kahavia, maitoa ja nisua. Katton telkkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen soan veteraania.
[/quote]
Juuri näillä sanoin. T. oululaistunut lappilainen, jolta "mie" kadonnut puheesta, mutta "mää" ei tule tilalle KOSKAAN.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
[/quote]
Minä otan kahveeta, maitoo ja pulloo. Kahon telkkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaniloita.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:44"]Mie otan kahavia, maitoa ja nisua. Katton telkkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen soan veteraania.
[/quote]
Juuri näillä sanoin. T. oululaistunut lappilainen, jolta "mie" kadonnut puheesta, mutta "mää" ei tule tilalle KOSKAAN.
[/quote]
No just, piti lainata alkuperäistä tekstiä.
Minä otan kahvia, maetoo ja pulloo. Katon telekkarista Tuntematonta Sotilasta ja muistelen sovan veteraanija. (Pohjois-Savo)
[/quote] Mä otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon teeveest Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Mää otan kaffet, maitto ja pulla. Katon telkkarist Tuntematont sotilast ja muistlen soda veteraanei.
Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Mä otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkkarist(televisiost) Tuntematont sotilast ja muistelen soda veteraanei.
Mie otam maitoo, kahvii ja pullaa. Katon telkkarist Tuntematont sotilast ja muistelen sodan veteraanei.
[/quote]
Minä otan kahvia, maitoo ja pullaa. Katon telkkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Minä otan kahavia ja pullaa ja katon telekkarista tuntematonta sotilasta upouuvella televisiolla.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:43"]
Minä otan kahavia ja pullaa ja katon telekkarista tuntematonta sotilasta upouuvella televisiolla.
[/quote] muistelen isääni joka tappeli 5 vuotta maamme istenäisyyvestä.
Mä otang kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkkarist Tuntematonta sotilast ja muistelen sodav veteraanei.
Mie otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkasta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraanei.
Mää otan kahavia, maitua ja pullaa. Katon telekkarista tuntemattoman sotilaan ja muistelen soan veteraaneja.