Sano omalla murteellasi
Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
Kommentit (81)
Mää otan kahavia, maitua ja pullaa. Katon telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen sojan veteraaneja.
Motan kahavia, maitoa ja känttyä. Katton telekkarista tuntematoonta sotilasta ja muistelen soran veteraaneja. Nottas tiärätte.
Miä otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkkarist tuntematont sotilast ja muistelen sodan veteraanei.
Mie otan kahvii, maitoo ja pullaa. Katon telkkarista Tuntematont sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
(Kouvolasta)
Haha, aika paljon turkulaisia/varsinaissuomalaisia täällä. :D
t. Helsingissä asuva turkulainen, jonka puhetta välillä vähän kummeksutaan. :p
Minä otan kahvvii, maittoo ja pullaa. Katon telekkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen sovan veteraaneja
Mie otan kahvii, maitoo ja vehnästä. Kattelen telkkarist Tuntematonta sotilast ja muistenen sovan veteraanii.
Mää otan kahavia, maitoa ja pullaa. Kahton telekkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen soan veteraania.
Motan kahvia, maitoa ja saatammie leetaaki topata. Katon telkkarista Tuntemattoman sotilaan ja muistelen soan veteraania. (peräpohjola)
Mie otan kahvii, maitoo ja pulloo. Kahon telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen sovan veteraaneja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:47"]Mä otan kaffetta, maitua ja nisua. Katton telekkatista Tuntematoonta sotilasta ja muistelen soran veteraania.
[/quote]
Etelä-pohojanmaa ristus sentähä! \,,/
Mää otan kahavia, maitoa ja pullaa. Kahton telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen sotaveteraaneja. (Pohojois-pohojanmaa)
mie otan kahavii, maitoo ja pullaa. katon telekkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen soan veteraaneja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
[/quote]
Mä drikkaan borkkaa, mölöö ja lendistä biitin. Tsekkaan telkusta Tuntematonta solttua ja muistelen veteraaneja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja. [/quote] Mä drikkaan borkkaa, mölöö ja lendistä biitin. Tsekkaan telkusta Tuntematonta solttua ja muistelen veteraaneja.
[/quote]
Mitä vittua! Onko tuo edes suomea?
Mää otan kahavia, maitoa ja nisua. Katon telekkarista Tuntemattoman sotilaan ja muistelun sojan veteraaneja. (Järvi-Pohjanmaa)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]
Minä otan kahvia, maitoa ja pullaa. Katson televisiosta Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodan veteraaneja.
[/quote]
Mä otan kahvia, maitoo ja pullaa. Katon telkkarista Tuntematonta sotilasta ja muistelen sodav veteraaneja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:42"]
[/quote]
Mul kaffet, maitto ja pulla. Katon telkkarista tuntematont sotilast ja miätin veteraanei.
Mie otan kahvvii, maittoo ja pullaa. Katon telkkarista tuntematonta sotilasta ja muistelen soan veteraaneja