Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko itsenäisyyspäivänä mielestäsi pestä pyykkiä?

Vierailija
06.12.2014 |

Asun kerrostalossa. Tämä on ensimmäinen vapaapäiväni kahteen viikkoon. Päivätkin ovat monesti olleet niin pitkiä, että en ole ehtinyt laittaa pesukonetta pyörimään, niin että se olisi lopettanut ennen hiljaisuuden alkamista.

Pyykkiä siis riittää. Huomenna on erinäisiä vierailuja, joten huomennakaan en ehdi kuin yhden koneen pyörittää.

maanataina alkaa taas työputki, jolloin on taas pitkiä päiviä viikon verran. Sitten helpottaa pitkien päivien suhteen, eikä enää ole viikonloppuisin töitä.

Olen yh, ja lapset ovat olleet iltaisin hoidossa mummolassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua XD

Vierailija
2/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pestä päivällä. Mutta ihmettä teet työksesi jos kahteen viikkoon ei ole vapaata? Eikö se ole jo laitonta ( vai oletko yrittäjä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi pestä

Vierailija
4/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit pyykätä

Vierailija
5/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 06:46"]

Voit pestä päivällä. Mutta ihmettä teet työksesi jos kahteen viikkoon ei ole vapaata? Eikö se ole jo laitonta ( vai oletko yrittäjä)?

[/quote]

Olen "työtön". Olen muutamankin keikkafirman listoilla, ja teen töitä silloin kun niitä tulee vastaan. Yleensä tulee ainakin 2-3 päiväksi viikossa.  Sitten on tällaisia kausia, jolloin teen sekä aamu-, että iltavuorot useana päivänä.

Viikon päästä helpottaa, koska silloin alkaa jopa kuukauden pituinen sijaisuus.

ap

Vierailija
6/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, minä pesen mutta vasta klo 9 laitan koneen käyntiin. Kysymykseen mitä minä teen työkseni, olen viikot toisella paikkakunnalla, eli en pääse arkisin pyykkäämään. 

Vierailija
7/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Vierailija
8/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla mulla on jo kone pyorimassa

Vierailija
9/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voit. Täähän nyt on sunnuntaihin verrattavissa oleva "pyhäpäivä" enkä tiedä että missään taloyhtiössä voitais kieltää pyykkääminen tai esim. imurointi sunnuntaisin. Kyllä itsekin varmaan oon pessyt itsnäisyyspäivänä kun  asuin vielä kerrostalossa, eikä tullut häätöä, ei edes varoitusta.

Joku kukkahattu nationalisti tietysti voi paheksua mutta so what.

Vierailija
10/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kone pyörinyt jo kohta tunnin. Asumme kylläkin paritalossa, mutta silti. Iloisesti pesen tänään pyykkiä oitkin päivää.

Vierailija
11/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tänään porata pari reikää seinään, sit tampata mattoja, imuroida ja pestä pyykkiä. Ja nää kaikki ehdin aloittamaan vasta siinä kuuden maissa illalla, mutta ei se mua hidasta!

Vierailija
12/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukone on jo tunnin ollu päällä ja pyykkikoneenkin laitan pyörimään kunhan tässä ensin kahvit juon. Ihan sama mikä päivä nyt on, ei tuo saakelin pyykki ja muu sotku oo sen vähempi mitä arkipäivänäkään. Että anna mennä vaan!

Vierailija
13/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan ymmärrä, mitä kenenkään pyykinpesu muille kuuluu, siis jos ei kuulu ihan kirjaimellisesti yöllä. Jos työt ovat tuollaisia tai ei muuten ehdi pyykätä päivällä, kannattaa hyödyntää ajastinta. Laittakaa kone pesemään niin, että on valmistaa suunnilleen siihen aikaan kun tulette kotiin.

Jaa ettei saa jättää konetta yksin päälle? No vaatikaa sitten sellaisia koneita, joissa pesuaika kestää noin tunnin niin kuin vanhoissa koneissa. Ja voihan sen ajastaa tai ainakin valmiiksi siten, että pesee aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi