söin vahingossa kaverin hampurilaisen - välit meni
Haettiin kaverin kans heseltä ruokaa ja mentiin sen luo syömään, söin vahingossa väärän hampparin ja se suuttus nii et raivos vaa ja heitti mut pihal. Nyt oon kävelemäs himaa itku kurkus ku se sano ettei haluu nähä mua enää!
Kommentit (20)
3 vuotta tunnettu, mitään näin "vakavaa" ei ennen ole sattunut.. välillä kuitenkin miettinyt onkohan hänellä kaikki ok. Pahinta oli kun ei edes ensin itse huomannut syöneensä väärän hampurilaisen, vasta kun ilmoitin. Ap
Olisit tarjoutunut ostamaan hälle toisen. Ehkä olis leppynyt
No mitä säki oikee aattelet 6?? Leppyisiks ite jos oot just saanu tietää syönees väärän hampparin ja toine tarjoutuis ostaa uude?? Ei sitä heti kuitenkaan saa.
Suuttus... et kai vaan asu turussa?
Voi Antto-parka! Käy ostaas toinen.
Negatiivinen suutuntuma tästä aloituksesta, ap...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:11"]
Onko tuore tuttavuus? Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä, ainakin tuollaista voisi odottaa kaveriltani, jolla on tuo häiriö. Vähän ajan päästä ottaa yhteyttä ja on unohtanut koko jutun.
[/quote]
Voi vittu tätä keittiöpsykologiaa palstalla. Heti diagnoosia. Kyllä muakin vituttais syödä jotain QPta, kun olin tilannut vegen! JÄlkeenpäin vielä vituttais isosti, että kuinka surkea kaveri onkaan makuaistinsa kanssa.
Joo, en mä ketään heitttäis ulos, mutta saattaisin vähän kommentoida. NÄLKÄISENÄ!
Kaipailtiinko mua täällä? T. Antto
eikai teidän ystävyys voi yhteen hamppariin kaatuu? :o
kuulostaa..oudolta
Siis kaveri ei hampurilaista syödessään edes huomannut asiaa? Oliko se kaverin maksama hampurilainen edes kalliimpi?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:27"]No mitä säki oikee aattelet 6?? Leppyisiks ite jos oot just saanu tietää syönees väärän hampparin ja toine tarjoutuis ostaa uude?? Ei sitä heti kuitenkaan saa.
[/quote]
Bhahahah ei helvetin vittu kaikkea sitä tulee luettua. M20
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:11"]
Onko tuore tuttavuus? Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä, ainakin tuollaista voisi odottaa kaveriltani, jolla on tuo häiriö. Vähän ajan päästä ottaa yhteyttä ja on unohtanut koko jutun.
[/quote]
Voi vittu tätä keittiöpsykologiaa palstalla. Heti diagnoosia. Kyllä muakin vituttais syödä jotain QPta, kun olin tilannut vegen! JÄlkeenpäin vielä vituttais isosti, että kuinka surkea kaveri onkaan makuaistinsa kanssa.
Joo, en mä ketään heitttäis ulos, mutta saattaisin vähän kommentoida. NÄLKÄISENÄ!
[/quote]
Sinä yhtä surkean makuaistisi kanssa vedit sen kaverin QP:n vai? Jälkeenpäin sinua alkoi ahdistaa, koska uskontosi kieltää lihan syömisen ja sitten tuli vitutus? Vai katsoitko vain pöljänä vierestä kaverisi syömistä ja tuijottelit sinulle jäänyttä annosta sanomatta mitään koska olet mykkä? Ei nyt oikein avaudu tuo sinun viestisi.
Onneks ei vetässy turpaan ja sit heittänyt ulos.