Nenä ja korvat kasvaa koko elämäsi ajan.
Kommentit (15)
Mä olen lukenut jostain ettei toi olis totta.
Musta se on vähän pelottavaa. T:isonenä
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:33"]Musta se on vähän pelottavaa. T:isonenä
[/quote]
Sama juttu :D onneks on sentää pienet korvat
Tiesin. Mun nenä on ainakin levinnyt. :( Korvat sentään on niin pienet valmiiksi, ettei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:33"]Musta se on vähän pelottavaa. T:isonenä
[/quote]
Sama juttu :D onneks on sentää pienet korvat
[/quote]
Positiivinen ajattelutapa! :D
En tiennyt. Tosin en kylläkään huomaa eroa kun katsoo mummon nuoruuskuvaa ja vanhuuskuvaa, joten yhdentekevä fakta.
Toisaalta kasvonpiirteet muuttuu muutenkin paljon vanhetessa.
Oon hörökorvainen ja isonenäinen (onneksi kuitenkin missimuotoinen) Kun tuon jutun kuulin, niin olin kauhuissani. Eivätpä nuo yli ysikymppiset sukulaiset ole niitä korvia ja neniä kasvattaneet. No hätä!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:42"]Miks ne kasvaa?
[/quote]
En tiedä... Tietääkö joku?
Minulla taas on vino nenä ja kaalinlehtikorvat. Ei paljon naurata. Nyt jo huomaan, kuinka nenän vinous on vuosien myötä korostunut.
Tosi kivaa, mulla kun on jo kolmikymppisenä jättimäiset papparaiskorvat ja nenäkään ei pienimmistä päästä ole :(
mielenkiinnolla ootan siis miltä tää mun jo nyt jäätävän kokonen nokka näyttää vaikkapa parinkymmenen vuodenpäästä :D
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:33"]
Musta se on vähän pelottavaa. T:isonenä
[/quote]
Sepä. Vähän hirvittää, kun nenä on jo nyt pari numeroa liian iso. Kaipa se kudosten veltostumisen myötä myös muuttuu sellaiseksi roikkuvaksi kyömyksi.