Miksi miehet haluaa vaan seksiä?
Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D
Kommentit (208)
Siksi, että valitset miesten joukosta niitä yksilöitä, jotka eivät halua parisuhdetta. Hieman toisenlaisilla valintakriteereillä tilanne korjautuisi mutta voi olla, ettet kokisi niitä miehiä itse kovin haluttavina.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:29"]
Piparia ei kuulu jakaa heti kättelyssä. Pidät sen suhteen platonisena ensimmäisen kuukauden ajan, niin saat sen miehen kiinnostumaan susta myös ihmisenä... Miehistä tulee yllättävän romanttisia kun pihtaa...kyhää juonia sun piparin eteen, ostelee kukkia ja hups... vahingossa ne rakastuu / on nähny niin paljon vaivaa et päätyy pitämään naisen ;DDDDDDDD
ps. baarit ei oo maailman paras paikka jahtiin...
[/quote]Ja koko tuon liehittelyn ajan mies panee jotain toista.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:02"]
Piparia ei kuulu jakaa heti kättelyssä. Pidät sen suhteen platonisena ensimmäisen kuukauden ajan, niin saat sen miehen kiinnostumaan susta myös ihmisenä... Miehistä tulee yllättävän romanttisia kun pihtaa...kyhää juonia sun piparin eteen, ostelee kukkia ja hups... vahingossa ne rakastuu / on nähny niin paljon vaivaa et päätyy pitämään naisen ;DDDDDDDD
[/quote]
Juuri näinhän se oikeaoppisesti tehdään. Jos mies haluaa oikeasti pärjätä naisten kanssa, hän pitää huolta siitä ettei koskaan ajaudu tilanteeseen, että pillunsaanti olisi kiinni yhden naisen päätöksestä. Silloin ei tarvitse jahdata naisia, vaan naiset jahtaavat miestä kun tätä ei paskaakaan kiinnosta pitääkö nainen x hänestä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:24"]Et ole tarpeeksi seksikäs, et ole tarpeeksi mukautuvainen vaan sinulla on liikaa itsetuntoa, sinulla on liikaa miespuolisia kavereita, olet liian tyytyväinen elämääsi, et tavoittele miestä tarpeeksi selvästi, olet liian pitkä, et ole tarpeeksi söpö ja höpsö...
Auttoiko?
[/quote]Ja tällaisista kynnysmattoa eikä naista etsivistä miehistä suosittelen pysymään kaukana.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:02"]
[/quote]
Juuri näinhän se oikeaoppisesti tehdään. Jos mies haluaa oikeasti pärjätä naisten kanssa, hän pitää huolta siitä ettei koskaan ajaudu tilanteeseen, että pillunsaanti olisi kiinni yhden naisen päätöksestä. Silloin ei tarvitse jahdata naisia, vaan naiset jahtaavat miestä kun tätä ei paskaakaan kiinnosta pitääkö nainen x hänestä.
[/quote]Kyllä. Niinhän nainenkin tekee. Sanoo miehelle, ettei mennä vielä sänkyyn vaan ensin tutustutaan ja samalla nainen panee tutustumisen ajan jotain vanhaa panoaan. Näin molemmat voittavat, kun kukaan ei ole ilman seksiä.
Oma mieheni ei aktiivisesti hakenut seksiseuraa tai seurustesuhdetta, kunnes tapasi minut ja halusi juuri minut elämään miten meidän juttumme sitten tulisikaan etenemään. Eli kun kohtaa ihmisen joka on vain pakko saada ilman ennalta kirjoitettua loppua muodostuu kahden ihmisen kulku rinnakkain, haparoiva tutustuminen, ihastuminen ja lopulta rakastuminen.
Itsekkään en etsinyt mitään, koin että olin onnellinen ilman toista ihmistä. Mieheni tavattuani käsitin että olen onnellisempi hänen kanssaan kuin ilman. Luonnollisesti meillä oli omat kompastuskivemme, lähinnä miten kaksi itsenäistä henkilöä uskaltaa antautua toisilleen.
Sukupuoleen katsomatta mielestäni jokainen etsii henkilöä jolle uskaltaa avautua ja heittäytyä siihen epävarmuuteen täysin rinnoin. Koen kuitenkin kahden ihmisen kohtaamisen, jonka lopputulos on onnistunut parisuhde, kohtuullisen epävarmaksi. Luonnollisestikin se seksi kuuluu rakkauteen, ja perkeleen ihana osa elämää on rakkauden kohteen kanssa.
Tällaisia kohtaamisia ei ihan joka vuosi tapahdukaan. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:35"]
Höpö höpö. Hassua että miehet väittävät joskus tällaista. Olen varma, että naiset noin yleensä ottaen ovat vastuullisempia kumppaneita kuin miehet.
Ja mitä ns. vaimomatsku (kauhistuttava ilmaisu, esineellistää naisen) miehille on? Arvaan, että sellainen nainen, joka loppujen lopuksi naisen kannalta huonolla tavalla täydentää miehen maailmaa. Esim. joku mies haluaa naisen, joka alistuu kaikkeen mitä mies haluaa. Sitten on miehiä, jotka haluavat dominoivan naisen, jonka seurassa mies voi luopua vastuusta. Pitkän päälle nainen kärsii näissä suhteissa. Naisen kannalta paras suhde on mieheen, jonka kanssa voi olla tasavertainen kumppani.
[/quote]
Pöh. Aika monella tuntemallani miehellä, itseni mukaan lukien, se vaimomatsku tarkoittaa juuri sitä tasavertaista kumppania. Seksiseuralle on sitten paljon löyhemmät ja pinnallisemmat kriteerit.
Muutenkin viestissäsi voi vaihtaa sukupuolet päittäin ja se pitää ihan yhtä hyvin tai huonosti paikkansa. Onneksi. Dominoiva mies voi siten löytää sen alistuvan naisen, tai tossukka sen dominoivan naisen ja elää onnellisina elämänsä loppuun asti :)
[/quote]
Vaimomatsku vain on erittäin tyhmä ilmaisu, tarkoitat sillä mitä tahansa.
Alistuminen ei ole koskaan ihmisen kannalta hyvä ratkaisu. Ihmisenä kehittyminen edellyttää vastuuta itsestä ja muista, vapautta ajatella ja toimia jne. Alistuneessa asemassa se ei ole mahdollista. Joitakin vuosia tuollaista suhdetta ja ihminen alkaa olla henkisesti tosi huonossa kunnossa. Myöskään dominoivuus ei ole hyvä edes dominoivan ihmisen kannalta. Hän ei opi kuuntelemaan toista ihmistä, arvostamaan toisen ihmisen mielipiteitä ja toiveita. Parisuhde ei voi olla aidosti onnellinen kun valtasuhteissa on suuria eroja.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:10"]
Et ole välttämättä ns. vaimomatskua.
[/quote]
Höpö höpö. Hassua että miehet väittävät joskus tällaista. Olen varma, että naiset noin yleensä ottaen ovat vastuullisempia kumppaneita kuin miehet.
Ja mitä ns. vaimomatsku (kauhistuttava ilmaisu, esineellistää naisen) miehille on? Arvaan, että sellainen nainen, joka loppujen lopuksi naisen kannalta huonolla tavalla täydentää miehen maailmaa. Esim. joku mies haluaa naisen, joka alistuu kaikkeen mitä mies haluaa. Sitten on miehiä, jotka haluavat dominoivan naisen, jonka seurassa mies voi luopua vastuusta. Pitkän päälle nainen kärsii näissä suhteissa. Naisen kannalta paras suhde on mieheen, jonka kanssa voi olla tasavertainen kumppani.
[/quote]
Ei... vaimomatsku on mulle sitä, että naisella on pääkoppa kunnossa, ei syyttele muita omista virheistään, positiivinen elämänasenne, pyrkii näkemään toisissa ihmisissä hyvää, ei juorua, ei mikään ääri-ihminen (hippi, kommari, eläintensuojelufriikki jne.), ei ole takakireä tai ylitarkka niuhottaja, luonteeltaan ahkera, vastuuntuntoinen ja todella rehellinen, omaa äidinvaistot, on empaattinen, perusluonteeltaan feminiininen ja sovitteleva, huumorintajuinen, kaunis... Kaikkien noiden pitää vähintään täsmätä, jos haluaa mitään mahdollisuuksia rakentaa pidempää seurustelusuhdetta mun kanssa. Mut täysi hulluhan mä olisin jos kaikkia noita vaatisin seksikumppanilta. En saisi pillua melkein ikinä eikä saisi moni muukaan. Kyllä kaikilla jotenkin järkevillä miehillä on jotenkin tuota muistuttava lista ja monet naiset nyt vaan ei täytä tuota kovinkaan hyvin.
[/quote]
Mies joka käyttää sanaa pillu, ei ole kelvollinen kumppaniksi.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:36"]Miehet on täysin ulalla toisista miehistä, nämä kommentit osoittavat sen niin totaalisesti! :D[/quote]
Keskimäärin yksittäiset miehet kaveeraavat tai muuten keskutelevat paljon laajemman ja satunnaisemmin valikoidumman miesaineksen kanssa kuin mitä yksittäiset naiset valitsevat puolisoikseen. Vai valitsetko kenties arvalla miehen, johon sitoudut?
Se on hyvin selvää, että joillakin naisilla on vaikeuksia valita niitä sitoutuishaluisia miehiä. Heille sitoutumishaluun käytännössä useimmiten liittyvät ominaisuudet ovat ristiriidassa haluttavuuden kanssa eivätkä he halua tinkiä yhtään intohimosta. Se nyt vain on niin, että ulospäinsuuntautuneet, räväkät ja suositut miehet (ja naiset) eivät yleensä halua toimia yhdellä elämän alueella täysin päinvastoin kuin muilla. Vanhat avioparit ovat yleensä molemmin puolin aika harmaavarpusia.
No itseasiassa itsestäkin tuntuu ettei vielä parikymppiset ole oikein valmiita olleet sitoutumaan. Ja sen seksin toivossa kyllä on oltu valmiita valehtelemaankin :/ En sano että kaikki parikymppiset ovat tuommosii mut aika moni on. En usko että naisessa on vikaa kun juuri kaikki ystävänikin (naispuoliset) ovat etsineet vakituista suhdetta ja miehet mokannu jotenkin koko homman. Ja niihin mokiin liittynyt aina seksi jollain tapaa. Esim seksi toisen kanssa, seksiin painostaminen, pelkkä seksisuhteen etsiminen, "parisuhde" kahden kanssa samaan aikaan JNE. Ja noista miehistä en kyllä itsekään päällepäin mitenkään nähnyt että tommosta sakkia ovat.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:00"]
Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D
[/quote]
Tässä on oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa:
1) Et ole oikeasti kovinkaan kaunis/mukava/fiksu jne., eli et kovin hyvää tyttöystävä-/vaimomateriaalia.
2) Haksahdat ihan vääränlaisiin miehiin (kypsymättömiin tissiposkiin, ihquikin pelimiehiin yms.).
Hyvä uutinen on se, että oli se kumpi tahansa noista, niin voit itseäsi kehittämällä muuttaa tilanteen. Huono uutinen on se, ettei se välttämättä ole ihan helppoa (mutta voi toki olla sitäkin antoisampaa, ja useammallekin elämän osa-alueelle).
Nuo vaimomatskut on niin <3 M34v
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:59"]
Onneksi 80- luvulla ei ollut näitä ongelmia. Miehet halusi naimisiin, niin että rumimpia sai heitellä kivillä.Puoliväkisin oltiin raahaamassa alttarille.Mutta silloin miehet olikin miehiä, eikä mitään "pillun" perässä hyppääviä raukkoja. Nykyajan miehet tuntuu olevan vain sen perässä. Säälittää nykyajan naiset, mitä ne joutuu kestämään miesten tahoita.
[/quote]
Joo, kyllä oli pillu tiukemassa 80-luvulla, säälittää sen ajan miehet, moni joutui jopa naimisiin pillua saadakseen.
Onneksi nykyään ei tarvitse jokapäiväisessä elämässä naista sietää pillua saadakseen. Eläköön nykyaika.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:59"]
Nykyajan miehet tuntuu olevan vain sen perässä. Säälittää nykyajan naiset, mitä ne joutuu kestämään miesten tahoita.
[/quote]
Miksi ostaa koko lehmä kun hauaa silloin tällöin lasin maitoa? Erityisesti kun tämän lehmän mukana tuleepi nippu epätoivottuja lieveilmiöitä...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:38"]
Kait sitä naisissa muutakin on piparin lisäksi. Itse uskon niin vaikka 40 taulussa.
M40
[/quote]
Jos nyt jonkunkin esimerkin uskomuksistasi laittaisit...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:36"]Miehet on täysin ulalla toisista miehistä, nämä kommentit osoittavat sen niin totaalisesti! :D[/quote]
Keskimäärin yksittäiset miehet kaveeraavat tai muuten keskutelevat paljon laajemman ja satunnaisemmin valikoidumman miesaineksen kanssa kuin mitä yksittäiset naiset valitsevat puolisoikseen. Vai valitsetko kenties arvalla miehen, johon sitoudut?
Se on hyvin selvää, että joillakin naisilla on vaikeuksia valita niitä sitoutuishaluisia miehiä. Heille sitoutumishaluun käytännössä useimmiten liittyvät ominaisuudet ovat ristiriidassa haluttavuuden kanssa eivätkä he halua tinkiä yhtään intohimosta. Se nyt vain on niin, että ulospäinsuuntautuneet, räväkät ja suositut miehet (ja naiset) eivät yleensä halua toimia yhdellä elämän alueella täysin päinvastoin kuin muilla. Vanhat avioparit ovat yleensä molemmin puolin aika harmaavarpusia.
[/quote]
Ne miehet ketkä muhun ei halunneet sitoutua halusivat vain pillua, ei muuta. Takana kouluttautumattomuutta, sosiaalisia ongelmia, yhdellä työttömyys, yksi oli ihan normaali.
Ne miehet, ketkä on kohdelleet mua parhaiten ja kenen kanssa olen parisuhteen saanut aikaiseksi ovat olleet kunnioittavia, töissä/koulutettuja, harrastuksia ja laajat sosiaaliset piirit, joissa mies arvostetussa asemassa. Mut on aina tämän tyyppisten miesten taholta nähty todellakin yksilönä enkä minään pilluna, miten noi alemman tason miehet mut kategorisoi.
Ja tästä syystä en milloinkaan luota muihin kuin omiin arvioihini kokemuksen kautta, miehet pitää pääasiassa vain toisensa puolia, ei koskaan naisen ainakaan jos asiaa täältä kysyy joten vika löytyy muka aina naisesta, nope.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:24"]
Kait sitä naisissa muutakin on piparin lisäksi. Itse uskon niin vaikka 40 taulussa.
M40
[/quote]
[/quote]
Jos nyt vaikka kumppanuus ym. ihmisten normaaleina pitämät asiat
M40
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:24"]
M40
[/quote]
[/quote]
Jos nyt vaikka kumppanuus ym. ihmisten normaaleina pitämät asiat
M40
[/quote]
Eli tarvitset äitisi työlle jatkajaa... siivous, pyykinpesu, vaatehuolto, ruoanlaitto... jne? Etkö itse osaa :D .
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:10"]
Et ole välttämättä ns. vaimomatskua.
[/quote]
[/quote]
Ei... vaimomatsku on mulle sitä, että naisella on pääkoppa kunnossa, ei syyttele muita omista virheistään, positiivinen elämänasenne, pyrkii näkemään toisissa ihmisissä hyvää, ei juorua, ei mikään ääri-ihminen (hippi, kommari, eläintensuojelufriikki jne.), ei ole takakireä tai ylitarkka niuhottaja, luonteeltaan ahkera, vastuuntuntoinen ja todella rehellinen, omaa äidinvaistot, on empaattinen, perusluonteeltaan feminiininen ja sovitteleva, huumorintajuinen, kaunis... Kaikkien noiden pitää vähintään täsmätä, jos haluaa mitään mahdollisuuksia rakentaa pidempää seurustelusuhdetta mun kanssa. Mut täysi hulluhan mä olisin jos kaikkia noita vaatisin seksikumppanilta. En saisi pillua melkein ikinä eikä saisi moni muukaan. Kyllä kaikilla jotenkin järkevillä miehillä on jotenkin tuota muistuttava lista ja monet naiset nyt vaan ei täytä tuota kovinkaan hyvin.