Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

stay-up sukat...

Vierailija
05.12.2014 |

En käytä enää ikinä sukkiksia.. stay up sukat on ihan parhaat. Pysyy mulla hyvin ja on niin kätevät. Voi että. Miksen ole ennemmin tajunnut tätä hienoutta vaan käytin aina ennen sukkikksia vaan ja ei ollu kiva miehen eessä semmosii pukea tai riisua. Ei ikinä normi sukkiksia enää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi K. 

Vierailija
2/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei X??? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, että ne ei pysy ja en sen takia käytä. Ois hirveetä, jos valahtais töissä nilkkoihin.

Vierailija
4/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up-sukat on vältettävä vieraskielinen ilmaus! Kielitoimisto suosittaa että stay-uppien sijaan puhuttaisiin seisottimista.

Vierailija
5/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ei pysy :( Käytän sit sukkia ja sukkanauhoja.

Vierailija
6/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei kaikille sovi jos ne ei tunnu pysyvän tukevasti ja nätisti..

Vierailija
7/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te muut käytätte? Mikä on av enemmistö?

Vierailija
8/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin vilukissa, että talvikeleillä käytän paksumpia sukkiksia ja sellaiset stay uppeina olisivat kyllä oivat erotiikantappajat :D plus mulla ne pysyy niin huonosti jalassa (pitkät lukinjalat, pitää olla pituutta mutta se suuosa on sitten löysä) että kestää lähinnä sen viisi minuuttia ennen kuin mies nykäisee niitä pois :D

Vierailija
9/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kans. Ovat hyviä kun ei vatsassa ahdistaa.

Vierailija
10/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies käyttää stay-uppeja sukkiksien sijaan?

Vierailija
11/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän stay-uppeja siksi, että käytän miehen boxereita alushousuina, erotiikasta viis..

Vierailija
12/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upit on mahtavia. Tulee jotenkin myös vähän seksikkäämpi olo niiden kanssa.
Olen tosin ajatellut siirtyä sukkanauhoihin koska ne ovat omalla tavallaan vähän mukavammat kun ei tarvitse pelätä että silikoninauhan pito pettää yhtäkkiä

Vierailija
13/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pysyy silikoninauhat tarraa aika tiukasti kiinni puhtaaseen rasvattomaan ihoon, ei ole pelkoa että valuisivat alas.

Vierailija
14/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät kyllä ihan hyvin ja mutta niiden kanssa ei sitten voi käyttää mitään yhtään vartalonmyötäisempää hametta/housua, vain jotain kellohametta. En ole mitenkään ylipainoinen, mutta on mulla silti läskiä reisissä, ja kyllä ainakin mulla se suuosa pureutuu sen verran läskeihin kiinni, että tekee semmoset muhkurat. Eikö teillä muilla?

Vierailija
15/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiinteät ei hirveä paksut reidet ei tule muhkuroita yhtään, näitä on myös muhkummille reisille sopivia kokoja.

Vierailija
16/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi pitää, koska olen 177 cm ja pitkät jalat. Ne jäävät aina tuohon puoleen reiteen. Ja vilkkuvat halkion alta.

Vierailija
17/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupasta löytäisi edullisen sukkanauhaliivin, ei sellaista ylihienoa makuuhuoneeseen tarkoitettavaksi vaan arkeen vaatteiden alle?

Vierailija
18/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää stayupista ! yleensä ne on liian lyhyet,valuu ja puristaa. yhdet hyvät on kappaalista 60 den paksuiset. siksi SUKKAHOUSUT ! kelin lämmittyä ihanaa ja vapauttavaa lyhyt hame ja ohuet ( kuvio)sukkahousut.

Vierailija
19/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:17"]

Minä taas en voi pitää, koska olen 177 cm ja pitkät jalat. Ne jäävät aina tuohon puoleen reiteen. Ja vilkkuvat halkion alta.

[/quote]

Seksikästä mutta voi itselle tuntua epämukavalle, itse senttin pidempi kuin sinä mulla menee reisillä puolenvälin yläpuolelle, hmm mulla varmaan lyhyemät jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme