Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden naisten geenit katoavat kierrosta

Vierailija
09.10.2021 |

Ovat liian nirsoja, eikä kukaan mies kelpaa lasten isäksi. Vähemmän kauniit kanssasisaret jatkavat sukuaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako?

Vierailija
2/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit naiset katoavat kierrosta koska tilalle on tullut tehty kauneus joka ei ole todellista. miehet ihmettelevät miten jälkikasvu ei näytä yhtään äidiltään mutta eivät myös juuri isältään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Tytöt perivät ulkonäkönsä iseiltään. Kauniit miehet ovat puolestaan homoja. Siinä menee kauniiden naisten geenit.

Vierailija
4/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aikaakaan, kun kukaan ihmiskunnasta ei tule jatkamaan sukuaan. Siihen mennään, kuudes sukupuuttoaalto.

Vierailija
5/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiinisimmät naiset tahtovat eniten lapsia ja heillä on myös feminiinisimmät piirteet. Että älä huoli, kauniiden ei yleensä tarvitse tyytyä surkeimpiin miehiin tai jäädä hyvää ja sitoutumisesta kiinnostuvat miestä vaille.

Vierailija
6/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ihan samat geenit ne tässä ihmispopulaatiossa pyörii koko ajan. Kun tiedetään että ihmisen ja simpanssin geenit eroaa vain 1,23% niin kuinka pienet sitten on ihmisten väliset erot?

Vierailija
7/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rumilla on ne parisuhteetkin

Vierailija
8/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ap huolehdi, sinua komeammat saa kyllä jälkeläisiä. 

Vierailija
9/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ihan samat geenit ne tässä ihmispopulaatiossa pyörii koko ajan. Kun tiedetään että ihmisen ja simpanssin geenit eroaa vain 1,23% niin kuinka pienet sitten on ihmisten väliset erot?

Uusimpien tutkimusten mukaan tuo ero ihmisten ja simpanssien välillä on suurempi.

Vierailija
10/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut aikaiseksi kolme komeaa poikaa, siellä ne mun geenit leviää.

Vierailija
11/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

GEENEISTÄ PUHUMINEN ON FASIS MIA T. ELOKAPINA !

Vierailija
12/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettisesti ihmiset ovat muuttuneet kauniimmiksi vuosi vuodelta. Siihen liittyy ihan se fakta, että kauniit ihmiset pariutuvat todennäköisemmin. Ennen vanhaan kumppanin etsiminen oli hankalampaa, pariuduttiin käytännön syistä ja yleensä valittiin hyvästä talosta kumppani, oli sitten millainen kyttyräselkä tahansa.

Kauneusleikkausten takia tämä tietenkin murtuu. Etelä-Koreassahan Kauneusleikkauset ovat melko rutiinia ja siellä miehen vanhemmat voivat pyytää morsioehdokkaan lapsuuskuvia näytille ennen kuin antavat hyväksyntänsä parille. Eivät halua rumia lapsenlapsia.

Vierailija
13/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hankkivat kauniita lapsia toisten kauniiden kanssa. Ei ne geenit mihinkään katoa. Sinä vaan et pääse niihin vaikuttamaan. Pysyvätpähän puhtaampina.

Vierailija
14/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon lisääntynyt, joten päihitän ap:n sekä kauneudessa että geenipoolissa.

Vierailija
15/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sillä väliä? Tämä elämä on minun.T. Kaunis nainen 

Vierailija
16/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis eikä ole ollut pulaa niistä jotka olisivat halunneet jakaa geenejään. Se joka lopulta valikoitui lasteni isäksi ei ollut kauneimmasta, komeimmasta tai rikkaimmista päästä.

Vierailija
17/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahan huonomman nakoiset saavat toisinaan jarisyttavan kauniita lapsia

Vierailija
18/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisilla on kyllä yleensä lapsia.

Vierailija
19/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahan huonomman nakoiset saavat toisinaan jarisyttavan kauniita lapsia

Tuleeko mieleen joku järisyttävän kaunis kuuluisuus, jolla olisi vähän huonomman näköiset vanhemmat?

En ole koskaan nähnyt tuollaista, mutta palstallahan näitä aina on.

Vierailija
20/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, Suomessa on aika vähän komeita miehiä joten etsimistä on. Varmasti mieluummin jää lapsettomaksi kun tekee lapsen jonkun epämiellyttävän heppulin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi