Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaveriton mies turn off?

Vierailija
05.12.2014 |

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei ole kavereita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itsekkin kaveriton ja taidan olla turn off miehille.

Vierailija
2/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit niin taitaa olla. Kaverittomuus on outoa ja yleensä siihen on joku hyvä syy. Enkä halua olla miehen koko (sosiaalinen)maailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita paljonkin, mutta tykkään vetäytyä syrjään ja olla yksinään joskus pitkiäkin aikoja. Joten ymmärrän ihmisiä joilla ei kavereita ole. Välillä saa kuulla, että on masentunut ja muuta paskaa kun ei jaksa katella kavereiden naamaa, ei kiinnosta siinähän juoruilevat keskenään.

Muutenkin on toi baaritouhu ruvennut vanhemmiten kyllästyttämään ihan helvetisti tai jatkuva kaljan lipittäminen.

Vierailija
4/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotatko kaverittomuudella että ei ole yhtäkään ystävää tai tuttua, vai sitä että on yksi tai pari ystävää?

Itselläni on niin paljon puuhaa elämässä, ettei ole oikeen aikaa ja kiinnostusta ylläpitää isoa hyvänpäiväntuttujen verkostoa. Muutama hyvä ystävä on, joiden kanssa nähdään harvakseen ja kuullostellaan kuulumisa harvakseltaan. Sit ku nähdään niin juttu jatkuu ihan siitä mihin se jäikin.

Mutta siis joku nainen voisi ajatella, että mussa on jotain vikaa kun ei ole poikien saunailtoja koko ajan eikä seuran kinkereitä.

Vierailija
5/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:15"]

Mulla on kavereita paljonkin, mutta tykkään vetäytyä syrjään ja olla yksinään joskus pitkiäkin aikoja. Joten ymmärrän ihmisiä joilla ei kavereita ole. Välillä saa kuulla, että on masentunut ja muuta paskaa kun ei jaksa katella kavereiden naamaa, ei kiinnosta siinähän juoruilevat keskenään.

Muutenkin on toi baaritouhu ruvennut vanhemmiten kyllästyttämään ihan helvetisti tai jatkuva kaljan lipittäminen.

[/quote]

Tuo on täysin eri asia kun ettei olisi kavereita ollenkaan. T:Introvertin nainut introvertti joilla on silti paljon kavereita.

Vierailija
6/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:16"]

Tarkotatko kaverittomuudella että ei ole yhtäkään ystävää tai tuttua, vai sitä että on yksi tai pari ystävää?

Itselläni on niin paljon puuhaa elämässä, ettei ole oikeen aikaa ja kiinnostusta ylläpitää isoa hyvänpäiväntuttujen verkostoa. Muutama hyvä ystävä on, joiden kanssa nähdään harvakseen ja kuullostellaan kuulumisa harvakseltaan. Sit ku nähdään niin juttu jatkuu ihan siitä mihin se jäikin.

Mutta siis joku nainen voisi ajatella, että mussa on jotain vikaa kun ei ole poikien saunailtoja koko ajan eikä seuran kinkereitä.

[/quote]

Helposti sitä saisi sellaisen satojen henkilöiden kaveripiirin, jos tosiaan koko elämä pyörisi kavereiden ympärillä. Ei todellakaan kiinnosta sellaista hommata niinkuin jotkut ovat tehneet, ravataan joka päivä pitkin kyliä kavereiden luona, väsyttävää touhua jos minulta kysytään.

Vierailija
7/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Itsellänikään ei ole, enkä kaipaa.

Vierailija
8/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Jos mies on esimerkiksi muuttanut toiselle paikkakunnalle, vanhoihin kavereihin ei enää pidä yhteyttä niin paljon jne, niin en pidä turn offina. Mutta tosiaan yleensä kaverittomuudelle on jokin syy eli se on seuraus jostakin ominaisuudesta, joka ei todennäköisesti ole ainakaan puoleensavetävä.

Vierailija
9/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut koskaan ajatellut asiaa, mutta nyt kun ajattelin, niin kyllä olisi.
Itse olen tosi sosiaalinen, mulla on todella iso kaveripiiri ja paljon ystäviä. Samoin on ollut kaikkien miesteni kohdalla.
En osaa sanoa että miksi, mutta kyllä kaverittomuus olisi outoa ja ongelma.

Vierailija
10/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveririippuvainen on säälittävä. Millainen aikuinen ihminen tarvii kavereita?

Vierailija
11/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja miehille on ollut ongelma mun sosiaalisen elämän puute. Eli menee se toisinpäinkin.

Vierailija
12/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, päinvastoin! Ällöttää, jos mies pyörii vähänväliä "poikiensa" kanssa. Ei mullakaan ole yhtään kaveria. Mun mielestä ne on enemmänkin 12 vuotiaiden juttu.

Vierailija
13/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta vastataan silti. Ei tuo kaverittomuus merkitse hirveästi. Meitä on todella paljon jotka ei jakseta jatkuvasti hengailla ihmisten kanssa. Itselläni olisi joitain puolikavereita, mutta en jaksa vastata edes puhelimeen jos soittavat. Pari kertaa olen tänä vuonna nähnyt jotain ystävää. Nyt puoli vuotta on mennyt täysin yksin. Voi olla ettei mullakaan enää ole kavereita. No, ei haittaa.

Vierailija
14/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enemmän häiritsee mies, joka roikkuu kavereissaan ja yrittää saada niistä seuraa joka viikko. Kerran mulla oli tuollainen ja oli oikeasti kiusallista, kun se ei tajunnut, että ihmisillä on muutakin elämää kuin hän. Tämä tyyppi oli tosin koulukiusattu aikanaan, joten ehkä se oli jotain tarvetta hakea hyväksyntää aikuisiällä, kun lapsena ja nuoruudessa ei ollut ketään.

Vierailija
15/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:25"]

Ei todellakaan ole, päinvastoin! Ällöttää, jos mies pyörii vähänväliä "poikiensa" kanssa. Ei mullakaan ole yhtään kaveria. Mun mielestä ne on enemmänkin 12 vuotiaiden juttu.

[/quote]

Oho mikäs sussa on vikana. Se, että on kavereita, ei tarkoita että  niiden kanssa hengaa vähän väliä. Voi tarkoittaa silloin tällöin kyläilyä, afretworkia, yhteisiä ulkomaanmatkoja ja pikkujouluja.

Vierailija
16/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:32"]

[/quote]

Oho mikäs sussa on vikana. Se, että on kavereita, ei tarkoita että  niiden kanssa hengaa vähän väliä. Voi tarkoittaa silloin tällöin kyläilyä, afretworkia, yhteisiä ulkomaanmatkoja ja pikkujouluja.

[/quote]Hyi helvetti. Kasvakaa aikuisiksi

Vierailija
17/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä!

Vierailija
18/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä!

[/quote]

Kolme- Neljäkymppiset pennut :(

-16

Vierailija
19/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off ja fuck off.

Vierailija
20/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän miettisin ja katsoisin mikä mies on miehiään jos minkäänlaisia kavereita tai ystäviä ei ole. Katsoisin myös minkälaiset välit hänellä on vanhempiinsa ja sisaruksiinsa ennenkuin hyppäisin kelkkaan mukaan kokonaan. Joskus kaverittomat ihmiset eivät vain kykene olemaan kenenkään kanssa normaalisti ja hyvissä väleissä, joten jos mies osoittautuisi tällaiseksi, niin en häiritsisi hänen rauhaansa kauempaa. N40