Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaalle vain yht. neljän lahjaa?

Vierailija
24.12.2014 |

Onko liian vähän mielestänne? Kyseessä kumminkin yksi useiden satojen arvoinen lahja, toiset lahjat pieniä. Kavereiltaan saanut lisäksi karkkia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17v ja saan kaksi pakettia, toinen arvokkaampi ja siinäkin yksi enemmän kuin toivoin :D Riittää ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on sanonut ettei tarvi enempää, mutta tuntuu jotenkin karulta, kun nuorempana on saanut paljon enemmän :).
-ap

Vierailija
4/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lukumäärä ratkaise, vaan laatu. Useiden satojen eurojen arvoinen lahja on kyllä yksinäänkin täysin riittävä.

Vierailija
5/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin ettei aikuisten kesken vaihdeta lahjoja ollenkaan niin minä en saa yhtäkään eikä haittaa kyllä ollenkaan. T.18v

Vierailija
6/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan tuntuisi aika vähältä jos itse saisin vain neljä, mutta luulen että itsekin saan tänä vuonna vähemmän kuin ennen. Jos neljä mieleistä lahjaa niin hyvä, jos krääsää niin ei hyvä :) t. 18v

Vierailija
7/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täysi-ikäinen jo tajuaa, että jos joku lahjoista on kallis, niin muita lahjoja ei tarvita tai sitten ne ovat jotain ihan pientä.

Vierailija
8/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa paikassa jakaessasi ongelmasi, sivustohan on nimetty mukaasi.

Vierailija
9/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut muutakuin kummeilta lahjan (100e) -16v ja kyllä, olen tyytyväinen tähän

Vierailija
10/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhenpi niin sitä vähemmän lahjoja ja raha ihannparas lahja. Meillä teinejä ja nyt lahjoja oli jo vähemmän mutta kaikki saivat mitä toivoivat. Kuopus aivan innoissaan pelinäppäimistöstä ja maksoi muuten 150 euroa. 

Vierailija
11/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain tohvelit, yöpuvun, kosmetiikkaa, karkkipussin ja meikkipussin. Oon tosi tyytyväinen :)
t. 18v

Vierailija
12/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. ja yksi lahja (karkkia) omalta lapselta <3

Vierailija
13/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:28"]

Lapseni on sanonut ettei tarvi enempää, mutta tuntuu jotenkin karulta, kun nuorempana on saanut paljon enemmän :). -ap

[/quote]

Toteat itsekin, että olivat arvokkaampia lahjoja. Jos mielestäsi oli vähän, olisit ostanut jotain halpaa rihkamaa ja paketoinnut ne. Aikuisille lapsille ostetaan nykyisin enää yksi lahja. Tuntuisi aika kornilta, jos täysikäinen lapsi saisi monta kymmentä lahjaa, jotka olisivat kaikki jotain parin euron arvoisia.

Vierailija
14/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes kallis yhdenkään. Oma 20-v tulee saamaan kole

me pakettia, joista yksi tois pieni (sisältää pari suklaapatukkaa). Hän ei tarvitse mitään. Valtio hoitaa kauan vielä majoituksen ja vaatepuolenkin, joten vaatteitakaan ei tarvitse. 

Miksi osaa turhaa pakolla? Hyväntekeväisyyslajan hänen nimissään voisi laittaa. Senpä voisikin tehdä vaikka heti, nytpä juilahtikin hyvä ajatus mieleen. 

Vierailija
15/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään lahjaa. Tilille laitoin € 5.000

Vierailija
16/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]

En yhtään lahjaa. Tilille laitoin € 5.000

[/quote]

liikaa laitoit, jos verottoman lahjan halusit antaa. Nyt joutuu maksamaan osasta veroa.

Vierailija
17/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 20v ja taisin saada kolme pakettia, rahaa tuli sitten enemmänkin. Mitään en pyytänyt mutta muutama iloinen ylläri löytyi paketeista :)
Musta on nyt tämän ikäisenä kivempi ostaa lahjoja ja katso avaajien reaktioita, etenkin kun pienempiä sisaruksia löytyy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan