Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks sosiaalinen mies kiinnostuu hissukasta?

Vierailija
05.12.2014 |

Miehellä on valtavasti kavereita, sekä nais- että miespuolisia. Miks ihmeessä sellasta miestä vois kiinnostaa kotona viihtyvä hissukkanainen? Onko kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysymyksessä paistaa läpi kotona viihtyvän, introvertin ihmistyypin halveksunta, kun heti otsikossa jo hissukaksi nimitellään...

Ehkäpä se mies ei pidäkään naista halveksittavana hissukkana, vaan ominiaisuuksiensa takia esim. ihailtavan rauhallisena, tasapainoisena ja syvällisenä ihmisenä? On hyvin yleistä että ekstroverttia kiehtoo introvertin syvyys ja rauhallisuus, ja introverttia taas ekstrovertin sosiaalisuus ja energisyys toimia ulkomaailmassa. 

Vierailija
2/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuminen ei riipu mistään yksittäisestä tekijästä. Vaikka nainen on hissukka voi noiden kahden välillä olla kemiaa, muuta yhteistä, jotain vaan joka saa kiinnostumaan molemminpuolin. Ei noita asioita yleensä kukaan ulkopuolinen edes näe/pysty käsittämään, että miksi joku ihastuu johonkuhun.

Mä olen hissukka ja kaikki kiinnostuneet miehet ovat olleet erittäin sosiaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ite tämä hissukka ja ihmettelen, miten tylsältä ja tasapaksulta mun elämän pitäisi vaikuttaa tästä miehestä. En oo vielä ite keksiny, miks se yhtäkkiä halus vaihtaa räväköistä täysin toisenlaiseen naiseen.

ap

Vierailija
4/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kanssa tässä nyt seurusteltiin sen naisen kanssa vai naisen kavereiden? Mietippä sitä.

T-M30v

Vierailija
5/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:40"]

Olen siis ite tämä hissukka ja ihmettelen, miten tylsältä ja tasapaksulta mun elämän pitäisi vaikuttaa tästä miehestä. En oo vielä ite keksiny, miks se yhtäkkiä halus vaihtaa räväköistä täysin toisenlaiseen naiseen.

ap

[/quote]

Ehkä se mies kaipaa välillä jotain bimboseuraa, kun kerta sulle noin jo noin yksinkertaisen asian tajuaminen tuottaa vaikeuksia...

Vierailija
6/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ....no venäjäksi chena tai chenchina on tullut kiinalaisesta jin eli naisellinen juuri jin on saannut muutosta niin siitä on tullut chen venäjäksi. Jin on naisellinen ja lempeä,äidillinen ja sovinnainen-pyhän rakkauden alku. Sen takia Venäjällä korostetaan naisen olevan lempeä ja naisellinen ja ennen kaikkia äidillinen. Niin ei tietenkään sattuu jokaisen kohdalla mutta pyritään kuitenkiin.

Vierailija
7/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:40"]

ap

[/quote]

Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, kun tuollaisia mietit. Itse olen äärimmäinen introvertti ja kotihiiri, enkä ole ikinä sitä ihmetellyt miksi ihan toisenlainen mieheni minusta tykkää. Tykkää kun tykkää, ei siitä sen enempää. 

Jos nyt haluaa asenteellinen olla, niin miksei voisi kysyä myös, että miksi rauhallinen, hillitty kotonaviihtyvä ihminen haluaisi jonkun sosiaalisen pälättäjän ja liihottelijan? ;)

Vierailija
8/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja hauskojakin ajatuksia tuli, kiitos niistä! Näillä eteenpäin

Ap

Vierailija
9/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa neitsyen tai ainakin melko kokemattoman vaimon. Ei mitenkään harvinainen setti varsinkin jos mies on 30+ ja nainen 20+. Mies elänyt nuoruutta iloisten naisten kanssa ja nyt asettuu aloilleen älykkään naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä