Mitä tekisin? Hiiret rapistelevat joka puolella. Laulaisinko jotain?
Päästelin tuossa jo "I'm still standing" ja johan hiljeni.
Kommentit (21)
Laula se "three blind mouses" niin kyllä lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Oletko metsäretkellä?
En. Mulla on rossilattia. Tuntuu tuolta jalkojen alta kuuluvan nyt raksutus.
Laula I will survival. Ne luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Juustoa hei kavereille tarjolle!
Ei hiiret juuri diggaa juustosta. Suklaakin on parempi.
Ap
Saa ta nan nakertavat ja jyrsivät paskaperseet, joka syksyinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Hanki kissa
Mulla oli joskus 2. Ne toivat ulkoa lisää, eivät ne pysty lattian alla kulkeviin.
Kajauta ilmoille River Deep Mountain High. Siinä hiiretkin hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
On, ja ihmetyttää kyllä nyt kun tuolla ulkonakin on vielä 10 astetta suunnilleen, ja silti jo tungetaan sisälle. Taitaa tulla paha vuosi. Ja paremmat myrkytkin on kielletty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jep, pienet muruset luokkuihin.
Ei ole hiiri asuinkaveri, niitä on pian sata, ruokakomerot paskaa täynnä, eristeet porattu ontoiksi, pahimmmillaan syövät sähköjohdot ja polttavat talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samalla syöttipiikkiin kiinni kuivuneella juustonpalalla jo olen saanut 3 myyrää ja 2 hiirtä.
Hanka pari käärmettä, lattiaan reikä ja sujauta sinen käärmeet
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pienet muruset luokkuihin.
Ei ole hiiri asuinkaveri, niitä on pian sata, ruokakomerot paskaa täynnä, eristeet porattu ontoiksi, pahimmmillaan syövät sähköjohdot ja polttavat talon.
Ei ne ainakaan pohjois-pohjanmaalla juustoa syö. Yritin joskus tallissa kesyttää. Moni muu menee alas kyllä. En tiedä mitä pizzaa ne nykyään tahtoisivat. Tai sushia.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSamalla syöttipiikkiin kiinni kuivuneella juustonpalalla jo olen saanut 3 myyrää ja 2 hiirtä.
Ai, kuten sanoin, kannoin aikoinaan ties mitä eikä juusto juuri maistunut. Loukuissakin suklaa ja leipä toimivat jos jokin. Entinen hiiribaari oli hyvä, mutta ei kuulemma enää saa sitäkään.
Tiivistä taloa, niin eivät pääse rakenteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ja ihmetyttää kyllä nyt kun tuolla ulkonakin on vielä 10 astetta suunnilleen, ja silti jo tungetaan sisälle. Taitaa tulla paha vuosi. Ja paremmat myrkytkin on kielletty.
Ap
Jep, hyvät myrkyt on kielletty. Syksyllä kun laittoi kesämökille sisätiloihin astioita täynnä sinisiä jyviä oli keväällä kupit tyhjänä. Kyllä näillä nykyisillä pussisyöteilläkin jotain tekee, mutta huonoja ovat jyvien rinnalla. Tuo rossipohja on kyllä paha, ei sinne mitään oikein saa laitettua järkevästi. Itse muuten pyydän nykyään loukuilla myös kesäisn, jotta saan kantaa pienennettyä. Tänäkin kesänä loukuista tuli kotona+ mökillä yhteensä yli 20 paskapersettä.
Vierailija kirjoitti:
Tiivistä taloa, niin eivät pääse rakenteisiin.
Niin tiiviiksi et taloa saa, etteivät ne jostain sitä kahden sentin reikää löydä. Ja jos eivät löydä reikää valmiina ne nakertavat sen melkeimpä mihin tahansa. Ovat kyllä siivottomia otuksia, monet patjat ja peitot on joutunut kuskaamaan kaatikselle näiden kusi-ja paskaperseiden vuoksi.
Pyytää vielä kaverinsakin kuuntelemaan konserttia.