Lue keskustelun säännöt.
Jättimahani
05.12.2014 |
Onko kellään muulla näin järkyttävää:
http://lohtusyoppo.blogspot.fi/2014/12/iso-maha.html
Ja EN OLE raskaana!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oho. Onko se aina tollanen?