Alapää 4kk synnytyksestä
Ihan oma lehmä ojassa tässä nyt kyselen, miten pitkään teillä muilla on palautuminen synnytyksestä kestänyt? Meinaan tuota alapäätä, mahamakkaroita en oo ehtinyt vielä ees murehtia. Lähinnä kiinnostaa, että vieläkö teillä neljän kuukauden päästä tapahtui muutoksia. Itsellä on juuri se aika kulunut synnytyksestä ja emättimen aukko on vielä laaja (4-5cm) ja ilmeisesti jotain seiniä näkyvissä siitä, eli ei ihan nyt reiästä voi ees puhua. Ei oo kipeä, seksi onnistuu ja joltain tuntuukin, mutta mielenkiinnolla odottelen, vieläkö tässä parempaan suuntaan mennään. Eihän tuo nyt kiva oo olla reiätön. :D
Kommentit (4)
Minulla ainakin vasta ns. Normaali tilanne oli vuoden päästä synnytyksestä! Joten ei hätää!
Mitä täältä oon lukenu niin vuoden verran menee. Kyllä se siitä vielä kohenee :)
N. Vuoden päästä synnytyksestä vasta palautuu kokonaan, näin mulle gynekologi kertoi. Itsellä oli kans aika toivottoman näkönen 4kk kohdalla, mutta nyt kun synnytyksestä on pian vuosi niin on jo paljon parempi :) älä siis vaivu epätoivoon ap!
Reikä se on isokin reikä! :D