Lue keskustelun säännöt.
Aloitan joululomalla seurustelun. Vieläkö huvitteluseura ok?
05.12.2014 |
Tyttöystävä ehdokas muuttaa samalle paikkakunnalle joululomalla ja sitten varmaan päädytään seukkaamaan :)
Mutta ei varmaan ole väärin jos vähän vielä huvittelen ennen sitä, juoksut pitää juosta ennen asettumista jne. ? :)
Kommentit (5)
Miksi joudun elämään tällaisessa maailmassa, jossa on kaltaisiasi idiootteja?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huvittele toki käymässä kavereiden kanssa Puuhamaassa tms.
Kysyppä siltä sun tyttöystävältä. Taidat olla vielä todella nuori, tai sitten muuten vaan tollo.
Okei, tämä avaus oli kirjoitettu Porvoossa. Mutta tosielämässäkin olen törmännyt niin miehiin kuin naisiin, joilla tuntuu olevan sen mukainen ajattelutapa, joten kai se on joidenkin mielestä ok-toimintaa. ap.
se on hyvä että on suunnitelmia.