Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ramppaavat yökerhoissa jatkuvasti kolmekymppisinä

Vierailija
09.10.2021 |

En voi sille mitään, mutta mielestäni se on suoraan sanottuna säälittävää. Jokaisesta yli 30 v viikonloppubailaajasta tulee heti mieleen se että yrittävät epätoivoisesti pysyä nuorina. Itse olen 25 - vuotias ja en enää käy oikeastaan ollenkaan kapakoissa tai yökerhoissa, erittäin harvoin jos on aihetta juhlaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eihän ne joissa käy alle 30-vuotiaita oikeasti ole mitään yökerhoja vaan pidempään auki olevia päiväkoteja.

Vierailija
42/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu mitä ihmiset tekee ja missä iässä? Ei kaikki halua elää kuten juuri SINÄ elät eikä ole olemassa mitään sääntökirjaa mitä saa tehdä ja minkä ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä joiden mielestä pitäisi olla elämässä jotkut ylä- ja alaikärajat siihen että mitä saa tehdä, mitä harrastaa, miten pukeutuu, miten elää yms, tai on jotenkin noloa, mies/naislapseutta tms, juttua.

Mikä juttu tuossa on se että pitäisi olla ne "raamit" eri ikäisenä mitä saisi hyväksyttävästi tehdä? Mitä tuollaisella "raamituksella" haetaan?

Vierailija
44/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tekee sitä vielä 40, 50 ja 60v. Sit se on jo säälittävää. Nuoruuden vaihe jäänyt päälle. Henkinen kasvu pysähtynyt.

Tuohan se vasta lapsellista on, kun arvostelee toisten ajankäyttöä. Mitä pahaa siinä on, jos viihtyy yökerhoissa. Henkisen kehityksen tasosta se ei kerro yhtään mitään. Itse aloitin niissä käymisen n. 30v. Tykkäsin tunnelmasta, musiikista, ihmisten katselemisesta. Ihan vesiselvänäkin melkein.

Vierailija
45/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja mun tekisi mieli pistäytyä yökerhossa, en ole ollut vuosikausiin ja olen introvertti, joten viihdyn yleensä oikein hyvin kotosalla. Korona on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja mieleni tekee radalle. Olisi ihanaa jutella tuntemattomille, tanssia, juoda drinkkejä ja lopulta vieriä kotiin kebabin kanssa. Ainut mikä pidättelee on pelko krapulasta, joka tässä iässä iskee jo pelkästä valvomisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi