Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ramppaavat yökerhoissa jatkuvasti kolmekymppisinä

Vierailija
09.10.2021 |

En voi sille mitään, mutta mielestäni se on suoraan sanottuna säälittävää. Jokaisesta yli 30 v viikonloppubailaajasta tulee heti mieleen se että yrittävät epätoivoisesti pysyä nuorina. Itse olen 25 - vuotias ja en enää käy oikeastaan ollenkaan kapakoissa tai yökerhoissa, erittäin harvoin jos on aihetta juhlaan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni nuori ei kuule edes käy baareissa. Jos mietin omaa lähipiiriäni 20-30v ikähaarukasta niin äärimmäisen harva käy bilettämässä. Se, että joku 30v käy baareissa, ei tarkoita sitä että yrittäisi pysyä nuorena. Ei tuollainen ulkona käynti ja ikä ole sidoksissa toisiinsa. Enemmänkin on kyse siitä mistä tykkää, toiset tykkää käydä baareissa, toiset ei ja jotkut satunnaisesti, muttei usein.

Vierailija
22/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika niin että 30v jälkeen aloin kyllästymään ja sitä oli koettu ihan tarpeeksi. Puolisoni löysin 25v ja bailattiin yhdessä vielä aikamme yökerhoissa kunnes minua ei enää kiinnostanut. Puolisoni jatkoi sen jälkeen bailaamista juottoloissa yksinään ja kamala nelikymppis kriisi sille tuli. Meidän suhde kyllä kesti sen ja kummankin erilaiset ikä kriisit minä hessahtaen muihin harrastuksiin.  Pettämistä ei ollut ainakaan tietääkseni. Kaikki muut lähipiirissä olivat jo eronneet perustaen toista tai jo kolmatta uusperhettä. 

Jos ei ole saanut nuoren kokea kaikkea niin moni sitten koittaa vanhana kääpänä vielä hakea nuoruuden kokemuksia ja huumaa kun jotain puuttuu ja on jäänyt kokematta. Olen onnellinen että olen saanut rellestää ja juhlia nuoruudessani ihan riittävästi enkä kaipaa niitä kokemuksia enää. Annoin puolisonikin mennä ja bailata ihan vapaasti jos on jäänyt jotain kokemuksia vaille niin ettei ole sitten myöhemmin katkera. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ajattelee sinusta, että säälittävää.

No ajatelkoot. Minä en sentään haaskaa rahaa itseni myrkyttämiseen tai haaskaa päiviä itse aiheutettun olon sairastamiseen.

AP

Kannattaa opetella alkoholinkäyttöä, jos meno menee myrkytystilaan ja sairastamiseen.

Viikon vinkki, voi juoda myös alkoholittomia juomia tai alkohollisia jos ottaa niin kohtuudella.

Vierailija
24/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dokaan, bailaan ja käyn baareissa joka viikonloppu.

Enpä ole koskaan ajatellut sitä siltä kantilta, että tekisin sitä tunteakseni olon nuoreksi.

Olen tähän mennessä luullut, että se johtuu siitä että olen alkoholisti.

Mut hei kiitti, tää onkin vain nuoruuden janoa!

Kippis!

Vierailija
25/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa aattelin 20weenä. Kolmekympisenä piti olla lapset ja ruuhkavuodet, sen sijaan opiskelen uutta tutkintoa ja elän miten haluan. Yökerhoissa oli mälsää käydä silloin nuorena huonon itsetunnon kanssa, mutta nyt menen oikein mielelläni ja hauskaa on joka kerta.

Vierailija
26/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanpa vetäistä yhden kerran kunnon kännit, kun pääsen tästä pandemiasta!

Hoidan vakavasti sairasta sukulaistani enkä ole kohta kahteen vuoteen käynyt missään. Kirjaimellisesti en missään muualla kuin töissä ja lenkillä. Ruuat tilaan kotiin. Yhtä ystävääni näin lenkillä yhden kerran yli vuosi sitten.

Eli, kun iskeydyn 50- vuotiaana tätinä tuiskeessa baarin tanssilattialle lanteita ketkuttamaan, niin turha lähteä minua analysoimaan tai säälimään. Et tiedä minusta tai elämästäni mitään.

Vierailija
27/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epäonnistunut ihminen kuluttaa aikaansa yökerhoissa.

Vierailija
28/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä sinkkuja haku päällä, jotka juoksee baareissa jatkuvasti. Ikä ei siis ole ratkaiseva tekijä tässä vaan parisuhdestatus. Sieltä baarista haetaan paria. Kyllä se bailaaminen jää, kun tulee symbioosivaihe sen uuden heilan kanssa ja nysvätään vain himassa sisäkkäin kaikki illat.

T. Ikisinkku, jolla on kavereita vain silloin, kun joku tuttavapiirissä eroaa ja haluaa seuraa miestenhakureissulleen baariin

Vierailija
29/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä kun olen sinkku...Jostainhan se nainen on saatava.

Suomessahan jos naista lähestyy missään muualla kuin humalaisessa baarissa/yökerhossa tai tinderissä, niin se on #metoo -juttu

M35

Vierailija
30/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epäonnistunut ihminen kuluttaa aikaansa yökerhoissa.

Kuuluu johonkin tiettyyn ikään mutta alkaa naäyttämään naurettavalta jos sellainen kestää ja kestää. 

Vierailija
31/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on AP taas niin paljon parempi ihminen, kun kaikki muut, koska ei käy missään.

Minua ei kolmekymppiset viikonloppubailaajat häiritse. Kävin itsekin, kun olin sinkkuna. Kiva nähdä kavereita ja tanssia. Ei sitä päätä ole pakko vetää täyteen.

Vierailija
32/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan jos naista lähestyy missään muualla kuin humalaisessa baarissa/yökerhossa tai tinderissä, niin se on #metoo -juttu

M35

Jos ei ole vielä parisuhdetta saanut 35v niin tuskin saa koskaan vaikka kävisi missä saalistamassa. 

Vierailija
33/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Jos ei ole vielä parisuhdetta saanut 35v niin tuskin saa koskaan vaikka kävisi missä saalistamassa. 

Ei varmasti saa jos ei yritä. Ehdotatko että pitää jäädä tuleen makaamaan?

Jos yrittää, voi saada.

M35

Vierailija
34/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varsinaisesti meitä vähän vanhempia ei kyllästyn mielipide kiinnosta :)

Vierailija
35/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kyllä sun (voihan tuo autocorrect…)

Vierailija
36/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella kaikkea

Vierailija
37/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne yökerhojen jonoihin tuhahtelemaan ja pyörittelemään päätä kaikille yli 30-vuotiaiden näköisille.

Vierailija
38/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin että seuraa sieltä myös haetaan. Itse olen kyllä aina viihtynyt baareissa, nuorena tuli biletettyä. Lasten syntymien jälkeen biletys vähentynyt 99%, mutta silloin tällöin nautin edelleen. Tuoreena sinkkuna tulee taas varmaan käytyä vähän useammin baareissa.

Vierailija
39/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ei varmasti saa jos ei yritä. Ehdotatko että pitää jäädä tuleen makaamaan?

Jos yrittää, voi saada.

M35

No älä jää makaamaan mutta ihan turhaan yrität eikä yrittänyttä tuomita jos yritystä on. 

Vierailija
40/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ei saa käydä baarissa jos on yli 30.

Ei saa etsiä kumppania jos on jo 35.

Pitää aloittaa lastenteko ennen kuin on 35.

Pitää olla omistusasunto ennen kuin täyttää 40.

Pitääsitäpitäätätäpitäätota.

Elämä on suoritus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi