Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ramppaavat yökerhoissa jatkuvasti kolmekymppisinä

Vierailija
09.10.2021 |

En voi sille mitään, mutta mielestäni se on suoraan sanottuna säälittävää. Jokaisesta yli 30 v viikonloppubailaajasta tulee heti mieleen se että yrittävät epätoivoisesti pysyä nuorina. Itse olen 25 - vuotias ja en enää käy oikeastaan ollenkaan kapakoissa tai yökerhoissa, erittäin harvoin jos on aihetta juhlaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se meininki tuntui lapselliselta jo 19-vuotiaana.

Vierailija
2/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole tarkoitettu ihan kaikenikäisille? Nähdään ystäviä, tanssitaan ja musiikkia kuunnellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoruus kestää kolmivitoseksi asti. Sitten tulee yhtäkkiä pesänrakennusbuumi ja itketään kun ei lasta kuulu.

Vierailija
4/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei kiinnostanut baarit 18-25-vuotiaana juurikaan, mutta 27-vuotiaana löysin sisäisen bilettäjäni ja aloin nauttimaan kunnon bailaamisesta.

Vierailija
5/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajattelee sinusta, että säälittävää.

Vierailija
6/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole tarkoitettu ihan kaikenikäisille? Nähdään ystäviä, tanssitaan ja musiikkia kuunnellaan.

En sanonutkaan ettei yökerhoissa saisi käydä enää koskaan, mutta joka ikinen viikonloppi on kyllä enemmänkin parikymppisten opiskelijoiden juttu.

AP

Vierailija
7/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies päästä sua baariin vai mikä on?

Vierailija
8/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ajattelee sinusta, että säälittävää.

No ajatelkoot. Minä en sentään haaskaa rahaa itseni myrkyttämiseen tai haaskaa päiviä itse aiheutettun olon sairastamiseen.

AP

Vierailija
9/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies päästä sua baariin vai mikä on?

Olen mies.

AP

Vierailija
10/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekee sitä vielä 40, 50 ja 60v. Sit se on jo säälittävää. Nuoruuden vaihe jäänyt päälle. Henkinen kasvu pysähtynyt.

Vierailija
11/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Suomen pääministeri juurikin ramppaa yökerhoissa ja on päälle 30.

Vierailija
12/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein jaksanut 20v:n ,mutta nyt on alkanut kiinnostaa lähemmäs 30v (ei ehkä baarit mutta hauskanpito) Sinä saat ajatella siitä ihan mitä haluat :D 

Vierailija
13/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tekee sitä vielä 40, 50 ja 60v. Sit se on jo säälittävää. Nuoruuden vaihe jäänyt päälle. Henkinen kasvu pysähtynyt.

Kateelliset kalkkikset kateelisia vaan. Kukapa ei haluaisi olla nuori. Säälin moisia.

Vierailija
14/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kunnon biletys on välillä mukavaa. Nykyään kyllä tapahtuu noin 2x vuodessa.

N37

Vierailija
15/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 5-kymppisenä huvittaa nämä 'kypsät' 25-vuotiaat, jotka tietävät mitä missäkin iässä kuuluu tehdä. Itse aion sitten viimeistään 7-kymppisenä bilettää niin kauan kuin jaksan, mutta tiedän myös, että siihen mennessä olen voinut muuttaa mieleni.

Vierailija
16/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on olevinaan niin aikuinen ja sivistynyt. Olitko ernu jo yläasteaikoina?

Vierailija
17/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonutkaan ettei yökerhoissa saisi käydä enää koskaan, mutta joka ikinen viikonloppi on kyllä enemmänkin parikymppisten opiskelijoiden juttu.

AP

MIKSI? Yritä nyt saatanan idio otti tajuta, että kaikki eivät ole viettäneet nuoruuttaan yökerhoissa! Jotkut aloittavat yökerhossa käymisen vasta yli 30-vuotiaana.

Vierailija
18/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sun per se ttä vaikuttaa? Elä oma elämänsä ja ole hilja. Tavoitteena on pysyä lapsena mahdollisimman pitkään. Keho vanhenee, mutta hengen ei tarvitse.

Vierailija
19/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisesti inhoan ihmisiä, jotka haluavat opetella toisille, miten täytyy elää. Varsinkin Suomi - se on vapaa maa ja jokainen tekee, kun halua!

Vierailija
20/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mun mielestä ole edes iästä riippuvaista. Itse olen 25v enkä ole enää aikoihin tykännyt mistään clubeista, hyi olkoon. 18- vuotiaana tuli käytyä tarpeeksi ja se oli sitten nähty. Joku toinen taas tykkää käydä tuollaisissa paikoissa vielä paljon myöhemminkin, mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi