Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamus lääketieteeseen laskussa

Vierailija
09.10.2021 |

Näin ylen sivuilla
Suomalaiset eivät huoli hoitoa koronaan, eivät kaikki
Kuka pilasi luottamuksen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Lääketieteeseen luotetaan enemmän, kuin koskaan ihmisen historiassa.

Koronadenialistit on eri asia.

Vierailija
2/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni on menettänyt luottamuksen ja kääntyy luontaishoitojen puoleen. Lääketiede ei pysty auttamaan riittävästi. Vielä on paljon parantamisen varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaketiede on korvannut uskonnon, ja tekee sen esimerkkina  yhdesta kehnoimmista olemassaolleista...

Vierailija
4/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen lääketiede on läjä haisevaa paskaa ja korruptiota, hoidot ovat silkkaa rahastusta! Toimii vain niin kauan kun on tarpeeksi tyhmiä maksajia. Olisi helppoa laittaa paikalle rinnakkainen järjestelmä, jossa kaikki toimisi sata kertaa paremmin ja halvemmin. Kuitenkin yhtä helppoa ja sama urakka kuin saada uusi puolue eduskuntaan joka oikeasti ajaisi kansan etua. Minkäs teet, kun suurin osa kansasta tällä tasolla: 🤯😵🙈

Vierailija
5/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lääketieteeseen luotan. Samoin pääsääntöisesti ammattitaitoiseen hoitohenkilökuntaan.

Mutta suomalaisissa terveyskeskuksissa ja sairaaloissa lääkäriin kannattaa suhtautua varauksella. Omassa perhepiirissä olen nähnyt miten lääkäri määräsi vanhemmalleni melkein psykoosiin johtanutta kokeellista lääkettä mikä ei mitenkään soveltunut infektion hoitoon. Lääkeprovikat? Mene tiedä...

Laktoosi-intoleranssiin olen tottunut tarkistamaan jo rutiinilla että määräävät särkyyn Buranan 400 laktoosivapaata muiden vahvempien mutta laktoosillisten sijaan. Erityisruokavaliot on osalle lääkäreistä ihan hepreata.

He "pelastavat henkiä", eivät huomioi oisko potilas kärsimässä kovan ripulin kourissa nestehukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi