Missä Euroopan maissa on normaalia kysyä, voiko mennä istumaan yksinään istuvan viereen kahvilassa?
Kommentit (12)
Ainahan täällä mainostetaan, kuinka muissa maissa ihmiset menevät luontevasti juttelemaan tuntemattomille. Mitä nämä maat sitten ovat ja missä paikoissa näin tapahtuu?
Kyllä mun kantapaikassa tätä tapahtuu. Ihan Suomessa siis. Paikka on pieni, normaalina aikana pöytiä on käytössä neljä + kesällä ulkona kaksi, korona-aikana vielä vähemmän. No korona-aikana toki ei ole kukaan ollut tulossa vieraisiin pöytiin, mutta normiaikana aina silloin tällöin, kun on täyttä. Ihan hyvin on aina sijaa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Lähi-Itää.
Hehe. Johan otsikossa sanottiin, että Eurooppa.
Homma tehdään niin, että istutaan viereiseen pöytään ja jos katseenne kohtaavat voitte jutella ja jos juttu jatkuu siirrytte samaan pöytään. Minulle on käynyt näin portugalissa vaikka olen ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Lähi-Itää.
Jag är inte Johan. Jonas heter jag.
Kiinnostaisi minuakin. Minullakin on haaveena mennä matkalle jonnekin kauniiseen eurooppalaiseen kaupunkiin. Sitten menisin johonkin tunnelmalliseen kahvilaan ja joku ihana mies tulisi pöytääni istumaan ja rakastuisimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Lähi-Itää.
Tiedän kyllä. Lähi-Itä ei kuitenkaan ole niin kaukana Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Lähi-Itää.
Tiedän kyllä. Lähi-Itä ei kuitenkaan ole niin kaukana Euroopasta.
Lähi-itä on lähellä eli Euroopassa
Ei missään. Istu omaan pöytääsi.