Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko antaa vauvan nukkua takkahuoneessa?

Vierailija
05.12.2014 |

Meillä on siis 8kk vauva, jonka kanssa yöt ovat menneet ihan kamaliksi. Ennen oli hyväuninen, nyt uusien taitojen myötä on alkanut heräämään monta kertaa yössä. Mietin siis hänen siirtämistään toiseen huoneeseen nukkumaan, jos se auttaisi. Takkahuone on seuraava huone meidän makuuhuoneen jälkeen, ja siirto tapahtuisi siis sinne.

Vauvan sängyn vierestä löytyisi häkävaroitin ja palovaroitin. 

Mitä mieltä, onko turvallista laittaa vauva takkahuoneeseen nukkumaan? Ollaan tietenkin varovaisia takan kanssa. Vauvan sängystä on noin viiden metrin matka takalle, eikä takkaa polteta yöllä. 

Saa myös antaa vinkkejä, miten öitä saisi muuten rauhoitettua!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:40"]

En nukuttaisi vauvaa takkahuoneessa jos takka on jatkuvassa käytössä. Itse olen saanut häkämyrkytyksen lapsena mökillä kun nukuin takan vieressä yläsängyssä. Luulin että kuolen siihen päänsärkyyn...aivot oli ihan tiltissä ja hyvä kun pystyin hengittämään :(

[/quote]

Ei häkämyrkytystä tunne. Savua olet voinut saada. Ei toki kivaa sekään. 

Vierailija
62/62 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko voinut käydä ostamaan ilmansuodattimen/puhdistajan? Mainoksien mukaan suodattaa 99,9% ilman pölystä ja pien hiukkasista, totuutta voi vain arvailla mutta ainakin yksi ystäväni osti ja mittautti ilmansa niin 80% oli ilman laatu parantunut. Maksaa n.100-200e, meillä on auttanut, ilma on ihan erilaista sen ollessa päällä, mutta niinkuin sanoin voi olla myös minun pään sisässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän