Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinit pelkää minua!

Vierailija
31.12.2014 |

Olen melkein 40-vuotias ja käyn lukiota yksityisoppilaana, tarkoituksena valmentautua yliopistoon. Käyn nyt kolmannen vuoden kursseja ja osa muista oppilaista selvästi pelkää minua. En ole koskaan ollut aikeissa kaveerata kenenkään kanssa enkä tervehdi ellei minua tervehditä ensin (eli pidän tarkoituksella etäisyyttä) mutta silti osa on selvästi vaivautuneita kun olen luokassa ja joku saattaa ilmeisesti hakeutua aikuisen seuraan kun olen lähellä.

Ymmärrän että olen 20 vuotta muita vanhempi mutta silti. Outoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäikin: tottakai teinien pitääin pelätä /ainakin kunnioittaa ja varoa vanhempiensa ikäisiä ihmisiä!

Toisnakin tottakai tunnlema on vähintään omituinen ja vaivautunut, jos et edes tervehdi.

Vierailija
2/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan luokalla 50-v mies, opiskeltiin sis ompelijoiksi. Hän oli tosi mukava, ja me kyllä hengattiin hänen kanssaan aina. :) en ymmärrä mistä tuollanen kokemasi käytös johtuu, ehkä teineistä on vaan outoa että on nii "vanha" luokkalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Tuo tervehtimistapasi vihjaa, että saatat itse antaa teineille viboja siitä ettet välitä seurasta ja tervehdit vain kohteliaisuudesta. Ihan ok:han tuo on tuossa tilanteessa. Oletko varma ettet vain kuvittele sitä pelkäämistä ja aikuisen läheisyyteen hakeutumista? Onko sitä tapahtunut useinkin?

Vierailija
4/6 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihmekään, että pelkäävät noin passiivisaggressiivista ihmistä. Pelkäisin minäkin.

Vierailija
5/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:00"]

Ei mikään ihmekään, että pelkäävät noin passiivisaggressiivista ihmistä. Pelkäisin minäkin.

[/quote] Tarkenna hiukan?

Vierailija
6/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkäävät minuakin, mutta minä olen opettajanpöydän toisella puolella.