Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että ku meillä on vauvan kans ihan mahtava rytmi!

Vierailija
05.12.2014 |

Täällä me vaan valvotaan menemään, mies meni nukkumaan jo 3 tuntia sitten ja herää neljän tunnin päästä. Me mennään nukkumaan ehkä parin tunnin päästä. Aamulla/päivällä nukutaan sitte 11-13 asti. Tyttö siis 5kk. Mitenhän tässä näin pääsi käymään... Hyviä vinkkejä rytmin kääntelyyn?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako rytmi sitten teitä jotenkin? Ei noin pienen lapsen kanssa minun mielestä mitään "normaali"rytmiä tarvikkaan noudattaa...

Vierailija
2/5 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:14"]Haittaako rytmi sitten teitä jotenkin? Ei noin pienen lapsen kanssa minun mielestä mitään "normaali"rytmiä tarvikkaan noudattaa...
[/quote]

Eipä sinänsä haittaa mitään, mää tykkään valvoa myöhään ja nukkua pitkään. Ja miehelläki enemmän aikaan vauvan kans iltasin ku vauva ei simaha tosi aikasten. Tulevaisuuden kannalta vaan huolestuttaa. Ja haluaisin mennä johonkin vauvakerhoon mutta semmosia ei oikein ole näille meidän aikatauluille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti niin kauan kuin se on mahdollista. Jossain vaiheessa lapsi kuitenkin menee hoitoon ja kouluun ja joudutte väkisin sopeutumaan aikaisempaan rytmiin.

Vierailija
4/5 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:27"]Nauti niin kauan kuin se on mahdollista. Jossain vaiheessa lapsi kuitenkin menee hoitoon ja kouluun ja joudutte väkisin sopeutumaan aikaisempaan rytmiin.
[/quote]

Hoitoonmeno ei oo meidän lapselle ajankohtaista vielä aikoihin, tulen luultavasti toimimaan tulevaisuudessa hänen omaishoitajana. No jospa me kouluikään mennessä saatais rytmi käännettyä! :D

Vierailija
5/5 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, tekis mieli pistää tänne kuva meidän meiningeistä, kuulostaa meinaan niin tutulta:) Mies nukkumassa ja mä valvon 2 kk ikäisen vauvan seurana, tossa se on vieressä sohvalla mun kanssa, kattelee telkkua. Jospa kohta mentäis tytön kans suihkuun ja yritettäis mennä nukkumaan..