Narsistien suuret harhaluulot kauneudestaan?
Kertokaa tarinoita tutuista joilla on ihan liian suuret luulot omasta ulkonäöstä.
Esim tuo toisen kerjun nainen joka luuli että kaikki ratikassa kääntyivät tuijottamaan häntä koska hän oli niin kaunis oli tosi hauska tarina. Varmaan oli vessapaperi vaan juuttunut kenkään 😂
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla liian suuret luulot ulkonäöstään, mutta ei se tee ihmisestä välttämättä narsistia. Kaikki eivät ole narsisteja, niin kuin nykyään väitetään.
Tätä kuulee sanottavan paljon että nykyään väitetään kaikkien olevan narsisteja. Minä en ole missään nähnyt sanottavan että kaikki on narsisteja. Mistä olet lukenut tuollaista?
Se että narsismista puhutaan paljon ei tarkoita että kukaan väittäisi kaikkien olevan narsisteja. Narsismista puhutaan sen vahingon vuoksi mitä se aiheuttaa ympärillä oleville.
Vaikka olisikin todella kaunis niin se että pitää itseään niin paljon parempana kuin tpiset tämän takia on ärsyttävää. Kauneus kuitenkin on katoavaista ja tämmöisillä ihmisillä ei sitten oikein mitään muuta ole annettavana (siis niillä keille kauneus on kaikki kaikessa, eri asia jos on kaunis ja se ei ole kaikki kaikessa).
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että palstan narsistit ottivat nokkiinsa kun mua piti alkaa haukkumaan. Ja niitähän piisaa tällä palstalla. Aina ilmestyy ulkonäköketjuihin tanttoja kerskumaan miten paperit kysellään viisikymppisenä ja nuoret mallipojut kosivat.
Ja minä olen mies. Vaikka minusta on ihan hyvännäköiset muijat kiinnostuneita niin enpä kerskuile komeudellani. Eipä taida olla niin komeata miestä olemassa ettei koskaan saisi naisilta pakkeja.
Ap
Juu, kunhan olet vähintään 180 cm pitkä, tuuhea tukkainen ja 30-vuotias tai alle niin olet ihan ok mies.
Enemmän palstalla pyörii salimakeja varmana komeudestaan kuin kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö narsistit nimenomaan ole epävarmoja itsestään?
Mutta eivät itse tajua mistä heidän käytöksessään on kyse.
Mistä apn käytöksessä on kyse? Kiltteydestä ja ystävällisyydestä luultavasti. On hieno piirre ihmisessä, kun hän tunnistaa nopeasti kaikki narsistit. Niitä näkyy kaikkialla. On hyvä käyttää aikaa siihen, että arvioi muiden harhaluuloja ja outouksia. Silloin tuntee itsensä älykkääksi kun kaikki muut ovat outoja.
Narsismi on yleisimpiä pään vakavia vikoja maailmassa, joten narsisteja on paljon. Vakavin pään vika ja täysin parantumaton.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos joku ajattelee olevansa tosi kaunis?
Somehan on täynnä nuita jotka ovat ihan tavallisen näköisiä, ja aivan rakastuneita omaan ulkonäköönsä.
Olen ajatellut, että hyvä kun on itsevarmuutta ja oma peilikuva tyydyttää.
Kyllä, nämäkin ovat pois suomalaisista kiusaajista. Ovat siirtyneet kiusattuihin, luultavasti moni näistä vielä olisi hyvä kiusaaja.
Itse tunnen narsistisen ihmisen, mutta ei siihen kyllä ulkonäkö liity kauheasti.
Esim. jos joku ottaa instakuvia niin se ei liity narsismiin.
Narsisti sanoo sinulle ilkeästi asioita kahden kesken ja myöhemmin, että ei ole sanonut, ei ole tehnyt. Kun sain vauvan hän esim. sanoi että antaa 2 viikon ikäiselle vauvalle jäätelöä eli siis pelottelee. Narsisti vaatii erikoisoikeuksia esim. jouluaatto täytyy viettää hänen luonaan, hän haluaa lomamatkoille mukaan, hän vaatii että hänelle laitetaan kaupassa tarjoustuotteet sivuun jne.
Joo, ei narsismi liity välttämättä ollenkaan siihen, että joku pitää itseään kauniina. Esim todella rumia ukkoja on narsisteina, kauneuteen liittyy taas se, että ihmiset kuvittelevat muiden pohtivan aina heidän ulkonäköään. Se ei ole narsismia, se on heikkoa itsetuntoa.
Mikähän tällä narsistialoitusten tehtailijalla on päässään vialla?
Narsistihullun päiväkirjat osa 443.