Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien suuret harhaluulot kauneudestaan?

Vierailija
09.10.2021 |

Kertokaa tarinoita tutuista joilla on ihan liian suuret luulot omasta ulkonäöstä.

Esim tuo toisen kerjun nainen joka luuli että kaikki ratikassa kääntyivät tuijottamaan häntä koska hän oli niin kaunis oli tosi hauska tarina. Varmaan oli vessapaperi vaan juuttunut kenkään 😂

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liian suuret luulot ulkonäöstään, mutta ei se tee ihmisestä välttämättä narsistia. Kaikki eivät ole narsisteja, niin kuin nykyään väitetään. 

Vierailija
22/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin ei tarvitse olla kaunis, tai erityisen hyvännäköinen ollakseen narsisti.

Narsiistin ei tarvitse olla kaunis luullakseen olevansa niin lumoavan kaunis, että aina on kaikissa kulkuneuvoissa joka ikisen miehen pää kääntyneet nurin kun eivät saa silmiään irti.

Kukaan ei ole kyseenalaistanut, etteikö monikin palstalainen voisi olla hyvin kaunis. Se onkin eri asia kuin mistä tässä puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistin ei tarvitse olla kaunis, tai erityisen hyvännäköinen ollakseen narsisti.

Narsiistin ei tarvitse olla kaunis luullakseen olevansa niin lumoavan kaunis, että aina on kaikissa kulkuneuvoissa joka ikisen miehen pää kääntyneet nurin kun eivät saa silmiään irti.

Kukaan ei ole kyseenalaistanut, etteikö monikin palstalainen voisi olla hyvin kaunis. Se onkin eri asia kuin mistä tässä puhutaan.

Ai nyt se onkin aina. Mihin tämä vielä kehittyy...

Vierailija
24/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö narsistit nimenomaan ole epävarmoja itsestään?

Mutta eivät itse tajua mistä heidän käytöksessään on kyse.

Monilla on hyvää itsereflektiota ainakin redditin npd ja narcissism -kanavilla

Vierailija
25/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista narsistin käytösmalleista:

Mahtailevuus

Huomiohakuisuus

Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä

Väkivaltainen

Empatian puute

Suuruuskuvitelmat

Manipuloivuus

Epärehellisyys

Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä

Impulsiivisuus

Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)

Hovin kokoaminen

Mustamaalaaminen

Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat

Mitätöinti

Stalkkeroiminen

Empatiakyvyttömyys tai alhainen sellainen

Manipulointi ja muu hyväksikäyttö

Valehteleminen

Vierailija
26/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit sitä ja narsistit tätä... narsisteja siellä ja täällä, ja joka paikassa. Keskity mieluummin tekemään itsestäsi parempi ihminen.

Narsismi on maailman yleisimpiä mielenterveyden vakavia ongelmia. Parantumaton vika päässä.

Vierailija
27/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos joku ajattelee olevansa tosi kaunis?

Somehan on täynnä nuita jotka ovat ihan tavallisen näköisiä, ja aivan rakastuneita omaan ulkonäköönsä.

Olen ajatellut, että hyvä kun on itsevarmuutta ja oma peilikuva tyydyttää.

Vierailija
29/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti mieleen kaksi ihmistä jotka ovat niin hyvännäköisiä että kääntävät päitä ja saavat vastakkaisen sukupuolen edustajat käyttäytymään täysin aivottomasti. Kumpikaan ei ole narsisti. Kyllä koville ottaa joillakin aina kun joku tiedostaa hyvän ulkonäkönsä.

Vierailija
30/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että palstan narsistit ottivat nokkiinsa kun mua piti alkaa haukkumaan. Ja niitähän piisaa tällä palstalla. Aina ilmestyy ulkonäköketjuihin tanttoja kerskumaan miten paperit kysellään viisikymppisenä ja nuoret mallipojut kosivat.

Ja minä olen mies. Vaikka minusta on ihan hyvännäköiset muijat kiinnostuneita niin enpä kerskuile komeudellani. Eipä taida olla niin komeata miestä olemassa ettei koskaan saisi naisilta pakkeja.

Ap

Vierailija
31/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa n a r s I s t i a l o I t u s t a odotellessa...

Vierailija
32/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka instagramissa esittelevät muokattuja kuviaan. Joukko on iso.

Vierailija
33/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun puolesta ihminen saa kuvitella olevansa minkä näköinen tahansa, kunhan ei vedä muita ihmisiä siihen karuselliin mukaan. Olen törmännyt useisiin keskiverron näköisiin/rumiin ihmisiin, joiden ulkonäköä en ole mitenkään kommentoinut ja suhtautunut neutraalisti, mutta kun en ole kehunut kauniiksi (siis valehdellut), niin saanut vihoja niskaani :D 

Vierailija
34/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että palstan narsistit ottivat nokkiinsa kun mua piti alkaa haukkumaan. Ja niitähän piisaa tällä palstalla. Aina ilmestyy ulkonäköketjuihin tanttoja kerskumaan miten paperit kysellään viisikymppisenä ja nuoret mallipojut kosivat.

Ja minä olen mies. Vaikka minusta on ihan hyvännäköiset muijat kiinnostuneita niin enpä kerskuile komeudellani. Eipä taida olla niin komeata miestä olemassa ettei koskaan saisi naisilta pakkeja.

Ap

Ei yllätä että olet mies. Somessa kiersi joskus testi, jossa kehotettiin naisia vastaamaan ulkonäköönsä kohdistuviin kehuihin tyylillä "niinpä" ja "tiedän kyllä" -tyylisesti. Miesten reaktiot olivat rumaa luettavaa, heti alettiin kutsua nartuksi ja vähättelemään. Kertoo vaan miesten heikosta itsetunnosta jos ei kestä naisen itsetietoisuutta omasta kauneudestaan.

Vierailija
35/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista narsistin käytösmalleista:

Mahtailevuus

Huomiohakuisuus

Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä

Väkivaltainen

Empatian puute

Suuruuskuvitelmat

Manipuloivuus

Epärehellisyys

Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä

Impulsiivisuus

Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)

Hovin kokoaminen

Mustamaalaaminen

Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat

Mitätöinti

Stalkkeroiminen

Empatiakyvyttömyys tai alhainen sellainen

Manipulointi ja muu hyväksikäyttö

Valehteleminen

Hyvä lista joka paljastaa narsistin kätevästi.

Vierailija
36/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen onko hyvännäköinen tietää treffi pyynnöistä. Miehet on kiinnostuneita.

Vierailija
37/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylpeä rumuudestani, ihmiset (kaikki) kääntyvät katsomaan :)

Vierailija
38/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja on useampaa laatua. Riippuu ihan siitä miten vaurio on suoritettu lapsena ja persoonan laadusta, että kehitys on lähtenyt kulkemaan suuntaansa. Toiset on äänekkäitä öykkäreitä ja toiset on hiljaisia ja vetäytyviä. Nämä häärää kulisseissa ja nykii naruista. Ovat erittäin manipuloivia. Kumpikin on pirullisia jos ovat pahantahtoisia.

Vierailija
39/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin upposi syvään, kun piti aloittaa tuosta kommentista ketju.

Kateus. Maailma on täynnä kauniita ihmisiä. Ja kukaan ei ole ruma. Jokaisessa on jotain kaunista.

Vierailija
40/52 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eivät itse tajua mistä heidän käytöksessään on kyse.

Mistä apn käytöksessä on kyse? Kiltteydestä ja ystävällisyydestä luultavasti. On hieno piirre ihmisessä, kun hän tunnistaa nopeasti kaikki narsistit. Niitä näkyy kaikkialla. On hyvä käyttää aikaa siihen, että arvioi muiden harhaluuloja ja outouksia. Silloin tuntee itsensä älykkääksi kun kaikki muut ovat outoja.