Miksi mies ei vastaa mitään jos kirjoitan ”olet ihana”, “rakas” tms?
Tulee ihan tyhmä olo. Viimeksi kirjoitin että ”tykkään susta”. Mies ei vastannut mitään. Tai jos laitan sydämen kuvan niin mies laittaa peukun. Tosi tökeröä mun mielestä.
Kommentit (56)
Mä oon todennut että miehille ei kannata viestitellä. Lean back, feminine energy. Selviääpä ketä kiinnostaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että jos mies on tosissaan ihastunut, se on itse ihan intopiukka ja touhuaa ja lähettää viestiä niin, että tulee rinnuksille hyppivä yli-innokas koira mieleen. Tosta sun kuvauksesta puuttuu kaikki sellainen. Diagnoosi: se ei ole oikeasti ihastunut suhun. Mut se on sun kaa, koska muutakaan ei nyt ole. Oo varovainen.
Mies lähetti sydämen kuvaan vastaukseksi peukun. Olisiko pitänyt lähettää kaksi sydäntä, vai olisiko riittänyt yksi sydän ja yksi peukku? Sittenkö olisi oikeasti ihastunut?
Härregyy!!
Kas kun sen hellyyden pitäisi ulottua käytöksen tasollekin.
Joskus lähden töihin arkiaamuna vaimon kitistessä kotihommista ja tuijottaessa tiiviisti jotain suoratoistopalveluun tullutta uutta jaksoa lempisarjoistaan.
Töihin päästessä kännykkään kilahtaa sydämiä ja rakkaudentunnustuksia. En tiedä, ottaisko välillä vittuiluna, syyllisyytenä vai ihan täytenä totena.
Tämä on se prinssi Charlesin Whatever love is. Kun ei rakasta, ei rakasta.
Camillalle vuodatti, että tulen aina rakastamaan sinua.
Oma mies lähettelee sydämiä, kun nyt kerran tykkää.
Vaihda kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan parisen kuukautta tunnettu miehen kanssa. En ikinä pommita viesteillä ketään. Saatan jonkun viestin yhteyteen laittaa sydämen tai mainita että oot ihana. Ilmaisen tunteita helposti, ja ihan ystäville/kavereille/työkavereille saatan sanoa vaikka kiitos ihana tms. En nyt ajatellutkaan että tässä pitäisi vielä olla jotenkin rakastunut, mutta mielestäni kaikki kauniiden tai kivojen sanojen järjestelmällinen panttaaminen on outoa ja tylyä.
Mitä pahaa tapahtuu jos laittaa joskus sydämen viestin perään tai sanoo takaisin että säkin oot kiva, ihana tms? Valmiita ollaan panemaan mutta mitään kivaa ei voi vahingossakaan sanoa.
Sydänten lähettely ei ole hänelle luontevaa, joten anna olla. Miksi itse et mukaudu hänen tapoihinsa, ei sinun tapasi viestiä ole ainoa oikea.
Miten olisi kompromissi? Mielestäni oikea ja paras ratkaisu. Fiksut aikuiset ihmiset kunnioittavat toisiaan ja pyrkivät ymmärtämään toistensa tarpeita ja löytämään ratkaisun joka miellyttää kumpaakin. Jos sellaista ei löydy, jompi kumpi tai molemmat eivät ole valmiita joustamaan ja toisen tarpeet ja toiveet tuntuvat liialta, joko hyväksytään se tai siirrytään eteenpäin etsimään joku itselle sopivampi seuralainen.
APn pitäisi jutella asiasta miehen kanssa. Ihan kasvotusten.
Ap varattu nainen? jos on niin ilmankos ei laita takaisin mitää vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun sen hellyyden pitäisi ulottua käytöksen tasollekin.
Joskus lähden töihin arkiaamuna vaimon kitistessä kotihommista ja tuijottaessa tiiviisti jotain suoratoistopalveluun tullutta uutta jaksoa lempisarjoistaan.
Töihin päästessä kännykkään kilahtaa sydämiä ja rakkaudentunnustuksia. En tiedä, ottaisko välillä vittuiluna, syyllisyytenä vai ihan täytenä totena.
Tätä vasten olisi mielenkiintoista kuulla ap:n kehujen lausunta kasvotusten.
Mä dumppasin tollaisen tapailumiehen. Meillä oli vielä välimatkaa niin omat fiilikset laski kuin lehmänhäntä, kun äijä pääsääntöisesti vastasi viesteihin tylysti. Ei mitään nättiä sanonut, ei ees livenä. Otin kerran asian puheeksi. Vanha koira ei uusia temppuja opi, eikä möllistä tule romantikkoa.
Nikotteli ja oli kovin järkyttynyt kun sanoin goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että naiset yrittävät noin lypsää kehuja, eikä halua mennä tuohon teennäiseen leikkiin mukaan.
Mihin tämä kommentti katosi? 😮
ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lähetellä tollasta viestejä?
Ai miksi kertoa omista tunteistaan toista kohtaan? No sitä voit miettiä.
Koska ei ole samanlainen lässy kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että jos mies on tosissaan ihastunut, se on itse ihan intopiukka ja touhuaa ja lähettää viestiä niin, että tulee rinnuksille hyppivä yli-innokas koira mieleen. Tosta sun kuvauksesta puuttuu kaikki sellainen. Diagnoosi: se ei ole oikeasti ihastunut suhun. Mut se on sun kaa, koska muutakaan ei nyt ole. Oo varovainen.
Kaikki miehet ei ole tuollaisia läähättäviä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on varovainen, koska on kokemusta kaikenmaailman hulluista jotka jo vähän ajan jälkeen on ilmaisemassa rakkauttaan. Kai olet kehunut miestä myös parhaaksi? Jostain syystä jokainen kohtamani nainen tuntuu harrastavan tuota ja se tuntuu äärettömän vastenmieliseltä, kun edellinenkin epävakaaksi paljastunut nainen sanoi samaa.
Ilmeisesti sinussa on jotain mikä vetää epävakaita naisia puoleesi? Kyllä tuollaista voi sanoa muutkin kuin epävakaat, jopa sellaiset jotka oikeasti tarkoittavat sanojaan.
Mutta ei siinä, varmasti löytyy naisia jotka eivät koskaan sano mitään hyvää miehestä. Ehkä sellainen olisi sitten sinun juttusi.
Minua naurattaa, koska olen epävakaa persoonallisuushäiriöinen ja minulla juuri on tapana laittaa tuollaisia tunteellisia rakkaus ja miehen kehumisviestejä 😅 En tiennytkään, että se olisi epävakaiden piirre, mutta tunnistin itseni tuosta.
Miksi pitää lähetellä tollasta viestejä?