Miksi mies ei vastaa mitään jos kirjoitan ”olet ihana”, “rakas” tms?
Tulee ihan tyhmä olo. Viimeksi kirjoitin että ”tykkään susta”. Mies ei vastannut mitään. Tai jos laitan sydämen kuvan niin mies laittaa peukun. Tosi tökeröä mun mielestä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on varovainen, koska on kokemusta kaikenmaailman hulluista jotka jo vähän ajan jälkeen on ilmaisemassa rakkauttaan. Kai olet kehunut miestä myös parhaaksi? Jostain syystä jokainen kohtamani nainen tuntuu harrastavan tuota ja se tuntuu äärettömän vastenmieliseltä, kun edellinenkin epävakaaksi paljastunut nainen sanoi samaa.
Ilmeisesti sinussa on jotain mikä vetää epävakaita naisia puoleesi? Kyllä tuollaista voi sanoa muutkin kuin epävakaat, jopa sellaiset jotka oikeasti tarkoittavat sanojaan.
Mutta ei siinä, varmasti löytyy naisia jotka eivät koskaan sano mitään hyvää miehestä. Ehkä sellainen olisi sitten sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miestä ei kiinnosta kirjoitella muutaman tunnin välein heikkoitsetuntoiselle naiselle, että rakastaa tätä.
Minä olen tällainen mies, ja minut saa raivon partaalle, kun olen jotain tärkeää tekemässä (esim kokous yms) ja olen siitä avovaimolle kertonut, niin silti on pakko viestitellä ja sitten loukkaantua kun en kirjoita takaisin.
Onko teillä naisilla niin passka itsetunto, että miehen on tosiaan oltava päivystämässä puhelimessa jos nainen sattuu laittamaan viestin?
-Ei ole aikuisten touhua.
Samaa mieltä, töissä tehdään töitä. Joskus seurustelin hetken salamarakastujamiehen kanssa, joka tykitti monta kymmentä viestiä päivässä. Hermot meni. Mies eli liikaa somessa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on varovainen, koska on kokemusta kaikenmaailman hulluista jotka jo vähän ajan jälkeen on ilmaisemassa rakkauttaan. Kai olet kehunut miestä myös parhaaksi? Jostain syystä jokainen kohtamani nainen tuntuu harrastavan tuota ja se tuntuu äärettömän vastenmieliseltä, kun edellinenkin epävakaaksi paljastunut nainen sanoi samaa.
Ilmeisesti sinussa on jotain mikä vetää epävakaita naisia puoleesi? Kyllä tuollaista voi sanoa muutkin kuin epävakaat, jopa sellaiset jotka oikeasti tarkoittavat sanojaan.
Mutta ei siinä, varmasti löytyy naisia jotka eivät koskaan sano mitään hyvää miehestä. Ehkä sellainen olisi sitten sinun juttusi.
Tai sitten joku välimuoto. Jos tuli mieleen.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä itse olisit epävakaa niin tuskinpa itse tiedät tarkoitatko sanomaasi oikeasti vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten joku välimuoto. Jos tuli mieleen.
*eri
Ei tuo jonka kirjoitusta kommentoin sanonut, että nämä naiset olisivat koko aikaa tykittäneet noilla jutuillaan. Oletin että silloin tällöin sanottunakin tuntuu hänestä vastenmieliseltä. Silloin ainoa vaihtoehto on ettei sanota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä itse olisit epävakaa niin tuskinpa itse tiedät tarkoitatko sanomaasi oikeasti vai et.
Tässä nyt ei puhuttu minusta. Mutta jos kiinnostaa, olen ehkä viimeinen ihminen maailmassa joka sanoisi mitä sylki suuhun tuo.
Ollaan parisen kuukautta tunnettu miehen kanssa. En ikinä pommita viesteillä ketään. Saatan jonkun viestin yhteyteen laittaa sydämen tai mainita että oot ihana. Ilmaisen tunteita helposti, ja ihan ystäville/kavereille/työkavereille saatan sanoa vaikka kiitos ihana tms. En nyt ajatellutkaan että tässä pitäisi vielä olla jotenkin rakastunut, mutta mielestäni kaikki kauniiden tai kivojen sanojen järjestelmällinen panttaaminen on outoa ja tylyä.
Mitä pahaa tapahtuu jos laittaa joskus sydämen viestin perään tai sanoo takaisin että säkin oot kiva, ihana tms? Valmiita ollaan panemaan mutta mitään kivaa ei voi vahingossakaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan parisen kuukautta tunnettu miehen kanssa. En ikinä pommita viesteillä ketään. Saatan jonkun viestin yhteyteen laittaa sydämen tai mainita että oot ihana. Ilmaisen tunteita helposti, ja ihan ystäville/kavereille/työkavereille saatan sanoa vaikka kiitos ihana tms. En nyt ajatellutkaan että tässä pitäisi vielä olla jotenkin rakastunut, mutta mielestäni kaikki kauniiden tai kivojen sanojen järjestelmällinen panttaaminen on outoa ja tylyä.
Mitä pahaa tapahtuu jos laittaa joskus sydämen viestin perään tai sanoo takaisin että säkin oot kiva, ihana tms? Valmiita ollaan panemaan mutta mitään kivaa ei voi vahingossakaan sanoa.
Saatat tykästyä vielä enemmän, ja sitä pleijeri ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Sydänten lähettely ei ole hänelle luontevaa, joten anna olla. Miksi itse et mukaudu hänen tapoihinsa, ei sinun tapasi viestiä ole ainoa oikea.
Voi että ap, nyt olet saanut ristiksesi suhteen, jossa ollaan ihan eri planeetoilta. Sinä uskallat elää tunteella ja välittää, mies ei.
Täällä on jo sulle sanottukin, että voi olla, ettei mies vällää susta ihan niin paljon kuin toivoisit. Mutta voi hän tietty olla vain sitä tyyppiä, jota nolottaa esittää tunteellista, kun ei ole. Kumpi tahansa, niin ei hyvää lupaa jatkolle. Jos tyyppi on jälkimmäistä lajia, se ei ikinä puhkea tunteelliseen kukkaan, vaikka varmaan alitajuisesti toivot, että pystyisit "kesyttämään" hänet.
Todennäköisesti sulla ei ole voimia lopettaa suhdetta, vaikka me ulkopuoliset nähdään, että tulet satuttamaan tässä itseäsi. Ymmärrettävää: suhteita ei noin vaan löydä, tykkäät tyypistä, tunneihmisenä myös sitoudut helposti. Niinpä olet valmis tyytymään siihen, mitä sait. Et paljon. Katsele vähän ympärille samalla. Hypää ns. liikkuvaan junaan, jos uusi mahis tulee kohdalle. Niin ne ukotkin tekee. Ja toi sun kylmä poikkis voi olla sellainen, että kuuluu juurikin siihen lajiin.
Mä en oo IKINÄ luottanut miehiin, jotka kehuu ylipaljon. Ne on poikkeuksetta paljastuneet hulluiksi narsisteiksi, eräs paljastui stalkkeripsykopaatiksi. Olkaa varuillanne, jos mies antaa liikaa rakkaudenosoituksia ja kehuja.
Kaikki eivät syty tuosta vaan, mutta kun syttyvät niin saattaakin tulla elinikäinen suhde.
Ole kärsivällisempi ja maltillisempi!
Vierailija kirjoitti:
Voi että ap, nyt olet saanut ristiksesi suhteen, jossa ollaan ihan eri planeetoilta. Sinä uskallat elää tunteella ja välittää, mies ei.
Täällä on jo sulle sanottukin, että voi olla, ettei mies vällää susta ihan niin paljon kuin toivoisit. Mutta voi hän tietty olla vain sitä tyyppiä, jota nolottaa esittää tunteellista, kun ei ole. Kumpi tahansa, niin ei hyvää lupaa jatkolle. Jos tyyppi on jälkimmäistä lajia, se ei ikinä puhkea tunteelliseen kukkaan, vaikka varmaan alitajuisesti toivot, että pystyisit "kesyttämään" hänet.
Todennäköisesti sulla ei ole voimia lopettaa suhdetta, vaikka me ulkopuoliset nähdään, että tulet satuttamaan tässä itseäsi. Ymmärrettävää: suhteita ei noin vaan löydä, tykkäät tyypistä, tunneihmisenä myös sitoudut helposti. Niinpä olet valmis tyytymään siihen, mitä sait. Et paljon. Katsele vähän ympärille samalla. Hypää ns. liikkuvaan junaan, jos uusi mahis tulee kohdalle. Niin ne ukotkin tekee. Ja toi sun kylmä poikkis voi olla sellainen, että kuuluu juurikin siihen lajiin.
Ap vain kerjäsi huomiota.
Ei vain ole luontevaa minulle laittaa sydämiä tai kertoa viestein tunteistani tai kirjoittaa mitään intiimiä. Kasvokkain pystyy ilmaisemaan itseään paremmin ja myös korjaamaan heti väärinkäsitykset joita viestit ja hymiöt helposti aiheuttavat, jos/kun niitä käytetään eri tavoin. Esim. liian herkästi jaellaan sydämiä, kun toiselle ne ovat merkki vain rakkaudesta. Samoin itkunauruhymiöt ja monet muutkin emojit toinen tulkitsee vakavammin kuin toinen. Kaikkein eniten kuitenkin ärsyttää, kun nainen käyttää väärää hymiötä aivan väärässä yhteydessä, jolloin koko viestin merkitys muuttuu ja naisesta saa vain tyhmän kuvan.
Hymiötavat onkin hyvä käydä läpi jo heti tutustuessa, niin säästyy turhalta mielipahalta.
Äijä ei oo ihan samoilla linjoilla, siitä se johtuu
Ei ne pari sydäntä, tai hymiötä mitään kerro. Mitä lie virhelyöntejä kukaties. Livenä sitten.
Mun kokemus on, että jos mies on tosissaan ihastunut, se on itse ihan intopiukka ja touhuaa ja lähettää viestiä niin, että tulee rinnuksille hyppivä yli-innokas koira mieleen. Tosta sun kuvauksesta puuttuu kaikki sellainen. Diagnoosi: se ei ole oikeasti ihastunut suhun. Mut se on sun kaa, koska muutakaan ei nyt ole. Oo varovainen.
Ehkä miestä ei kiinnosta kirjoitella muutaman tunnin välein heikkoitsetuntoiselle naiselle, että rakastaa tätä.
Minä olen tällainen mies, ja minut saa raivon partaalle, kun olen jotain tärkeää tekemässä (esim kokous yms) ja olen siitä avovaimolle kertonut, niin silti on pakko viestitellä ja sitten loukkaantua kun en kirjoita takaisin.
Onko teillä naisilla niin passka itsetunto, että miehen on tosiaan oltava päivystämässä puhelimessa jos nainen sattuu laittamaan viestin?
-Ei ole aikuisten touhua.