Saksanpaimenkoirat ja vastaavat on wt -rotuja
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira.
Ap
[/quote]
En voi muuta kuin ottaa osaa suppean ajattelutapasi vuoksi. Huomaa ettet itse ole korkeakoulutettu
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:50"]
En tunne yhtään akateemista perhettä, jossa saksanpaimenkoira.
[/quote]
Minäpä tunnen, itse asiassa kolme!
[/quote]
Me olemme akateeminen perhe ja meillä on kolme käyttölinjaista saksanpaimenkoiraa. :)
[/quote]
En sanonut että kaikki keillä on saksanpaimenkoira on wt tai kouluttautumattomia, vaan tarkoitin, että monesti sossupummit ja wt -tyyliset omistavat nimenomaan saksanpaimenkoiran.
Ja muutenkin myös akateeminen voi olla ulkonäöltään ja olemukseltaan wt.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]
Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira. Ap
[/quote]
No jos nekin oli niitä sun kuvailemia piiloakateemisia? Näyttävät vain wt:ltä?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira.
Ap
[/quote]
En voi muuta kuin ottaa osaa suppean ajattelutapasi vuoksi. Huomaa ettet itse ole korkeakoulutettu
[/quote]
Ei ole ajattelutapani vaan ihan huomio minkä olen tehnyt ympäristöstäni.
Ja joo, olen käynyt vasta lukion ja tällä hetkellä toisella välivuodella töitä tekemässä. Mutta enköhän minäkin ole muutaman vuoden päästä ah niin ihana akateemisesti koulutettu, joilla ei ole mitään omaa luonnetta vaan ovat vaan sivistyneitä ja syövät hienoja juustoja.
Meidät on laskettu ainakin palstalla wt:ksi ja meillä on saksanpaimenkoira, joskin työkoirana.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]
Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira. Ap
[/quote]
No jos nekin oli niitä sun kuvailemia piiloakateemisia? Näyttävät vain wt:ltä?
[/quote]
Voi olla että heillä on korkeakoulututkinto mutta sittemmin mennyt elämä alamäkeen kun spurguilevat tuolla juna-asemilla kännissä. Mistä sitä tietää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira. Ap [/quote] En voi muuta kuin ottaa osaa suppean ajattelutapasi vuoksi. Huomaa ettet itse ole korkeakoulutettu [/quote] Ei ole ajattelutapani vaan ihan huomio minkä olen tehnyt ympäristöstäni. Ja joo, olen käynyt vasta lukion ja tällä hetkellä toisella välivuodella töitä tekemässä. Mutta enköhän minäkin ole muutaman vuoden päästä ah niin ihana akateemisesti koulutettu, joilla ei ole mitään omaa luonnetta vaan ovat vaan sivistyneitä ja syövät hienoja juustoja.
[/quote]
Noh kyllä menee koulutuksesi hukkaan jos ajattelet sen olevan tuollaista.
Terv. eläinlääkäri
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:10"]Niin ja siis tämä tuli mieleeni kun olin iltalenkillä ja näin neljä juoppoa hengailemassa kaupan kulmilla ja mikäs muu heillä olikaan mukana kuin saksanpaimenkoira. Ap [/quote] En voi muuta kuin ottaa osaa suppean ajattelutapasi vuoksi. Huomaa ettet itse ole korkeakoulutettu [/quote] Ei ole ajattelutapani vaan ihan huomio minkä olen tehnyt ympäristöstäni. Ja joo, olen käynyt vasta lukion ja tällä hetkellä toisella välivuodella töitä tekemässä. Mutta enköhän minäkin ole muutaman vuoden päästä ah niin ihana akateemisesti koulutettu, joilla ei ole mitään omaa luonnetta vaan ovat vaan sivistyneitä ja syövät hienoja juustoja.
[/quote]
Noh kyllä menee koulutuksesi hukkaan jos ajattelet sen olevan tuollaista.
Terv. eläinlääkäri
[/quote]
Sarkasmi, anyone?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:50"]
En tunne yhtään akateemista perhettä, jossa saksanpaimenkoira.
[/quote]
Mä tunnen.