Muita, joilla ei ole elämää?
Käyn töissä ja ruokakaupassa, ja loput ajasta makaan yksin kotona. Välillä vähän siivoan, jumppaan tai ulkoilen. En tapaa ketään enkä käy missään.
Kommentit (32)
Alkaa antaan anteeksi muille kirjoitti:
Pelkoja on monella myös synnit painaa ehkä tullut tehtyä rikoksia ??? Kannattaa vähän helpottaa oloaan ihan itse . Tunnustan olen syntiä tehnyt ja vähän jo kaduttaa . Käännyt Jeesuksen puoleen . Siinä se . Rauha ei tule muualta . Se on Jeesuksessa . Anteeksi anto . Sovinto luojan kanssa ei tarvi yrittää mitään se tuntee jo sut.
Älkää uskoko Jeesukseen. Hän muutti veden viiniksi liian monta kertaa ja on nyt katkolla hoiperteleva puliukko.
Jesse painostaa seurakunnan jäsenet maksamaan 10% suojelurahaa paitsi evlut. kirkon jäsenet joilta valtio kerää pakkoveroa.
Mulla ei taida olla ollenkaan elämää. Olen istunut tässä sohvallani jo vuodesta 2018.
Olikohan se kesä kuumin silloin ikinä? En vaan enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa piparia kaikille
Kenelle? Meinaatko, että sitä tulee joku täältä kotoa hakemaan?
Ap
Voiko tulla vai?
Voi. Ootan täällä sängyssä jo.
Ap
🤣
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei taida olla ollenkaan elämää. Olen istunut tässä sohvallani jo vuodesta 2018.
Olikohan se kesä kuumin silloin ikinä? En vaan enää jaksa.
Mä kävin vuonna 2018 Tampereella terassilla, sen jälkeen en ole käynyt missään.
Ap
Ei ole minunkaan elämä hääppöistä, ei töitä, ei sosiaalista elämää (ei ystäviä, kavereita, sukulaisia), aviomies on ja pari koiraa. Masennus, epävakaa persoonallisuus ym mikä pilannut oman elämän. Ikää vajaa 40v.
Mun harrastus on kaupassa käynti ja ale tuotteiden bongailu. Olen työtön ja hyvin yksin.
Mulla kävi niin et nimenomaan Jeesus antoi todellisen elämän!! Nyt elämä on ihanaa, talvet oon lähetys työssä espanjassa ja Jumala myös paransi minulta keliakian, verisuonitulehduksen ja tomaatti allergian!! Ja mikä parasta...antoi iankaikkisen elämän! Uskot tai et niin taivaaseen pääsee vain kun tulee uskoon ja antaa elämänsä Jeesukselle. Sitähän tää meidän kansankirkko ei opeta, sen mukaan kaikki pääsee taivaaseen ku kuolee..vaikkka ei ees haluais😅. Ennen olin viinan orja ja tein kaikkee mitä myöhemmin kaduin ja sydämessä oli järkyttävä tyhjyys ja rauhattomuus!! Nyt on ihana lepo ja rauha!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa piparia kaikille
Kenelle? Meinaatko, että sitä tulee joku täältä kotoa hakemaan?
Ap
Voiko tulla vai?
Voi. Ootan täällä sängyssä jo.
Ap
Missä viivyt? Nukahdan kohta.
Ap
Samoja fiiliksiä täällä. Ei ole kyllä työpaikkaa ja sairaus on seurana. Pari teiniä on kyllä kotona, ilman heitä sekoaisin. En tiedä mitä ihmettä teen sen jälkeen kun lapset lentää pesästä.
Mietin ihan samaa tänään. Muutama vuosi sitten olin joistain asioista jopa iiloinen mutta nyt kaikki on muuttunut harmaaksi ja tympeäksi.
Tästä saan kiittää osin sukuani sillä suvussa muutama henkilö jotka haluavat mustamaalata ihmisiä … en jaksa heitä.
Minua vituttaa kaupassa käynti, mutta ruokaa pitää hakea siltikin.
Ei kiinnosta. Enkä jaksaisikaan mennä.
Ap