Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua huonoon seksielämään?

Vierailija
04.12.2014 |

Tunnustan nyt heti alkuun, että olen osin itse syyllinen tähän tilanteeseen, koska ollessamme aluksi yhdessä, yritin kaikkeni miellyttääkseni miestäni, enkä koskaan pyytänyt mitään itselleni. Seksi oli täysin miehen ehdoilla tehtyä, tein mitä hän halusi ja yritin parhaani ollakseni sellainen kuin hän halusi. En myöskään koskaan kertonut, etten pidä tekemistämme asioista, joskaan en myöskään esittänyt nauttivani niistä. Mies on edelleen tyytyväinen seksiimme, mutta minä olen niin kyllästynyt ja turhautunut. Se on minulle enää pelkkä velvollisuus, en saa koskaan siitä mitään, miehen vaatimukset on teknisesti vaikeita, joten niiden toteuttaminen vaatii minulta paljon ja muutenkin, olen väsynyt tähän tilanteeseen. En ole edes varma haluanko jatkaa hänen kanssaan, mutta olemme olleet pitkään yhdessä, eikä meillä oikeastaan ole muita ongelmia. 

Miten tässä tilanteessa voisi ehdottaa, että mies tekisi jotain minullekin tai edes joskus tyydyttäisi minutkin? Voinko kertoa suoraan, että suorastaan inhoan jotain juttuja, joista hän pitää? Oletan, että hän tietää, etten ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan, mutta en tiedä tietääkö hän, etten tykkää seksistämme yhtään. Sanonko sen suoraan vai miten?

Pahempi ongelma kai on se, että ne asiat, mitä todella haluaisin, on kai juuri niitä asioita, joita miehet inhoaa, haluaisin romantiikkaa ja esileikkiä ja minuun kohdistuvia hyväilyjä. Voiko nainen nykyään edes pyytää mitään sellaista? 

Mies on alkanut puhua lapsista ja minäkin kyllä haluaisin lapsia, mutta minua hirvittää sitoa itseni loppuelämäkseni seksiin, josta en pidä...

Mitä tekisit minun asemassani? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,kannattaa ehdottomasti puhua asiasta,et kadu sit jälkikäteen

Vierailija
22/22 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin mitä vain naiselleni, mutta ei halua...

♠M♠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla