Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdun laskeuma

Vierailija
01.04.2010 |

Tervehdys teille.

Vähän arkaluontoinen asia, mutta täällä uskaltaa varmaan kysyä.

Olen synnyttänyt kaksi lasta. Viime aikoina olen huomannut että emättimeni sisäpuolella on kovareunainen "suuaukko", ilmeinsesti kohdunkaula. Ajoittain se tuntuu heti emättimen suuaukon sisäpuolella, ajoittain vähän syvemmällä. Se ei kuitenkaan näy, vaan on muutaman sentin emättimen sisällä. Välillä se häiritsee yhdyntää muljumalla ikävästi edestakaisin. Gynekologi ei ole koskaan maininnut asiasta mitään, vaikka olen käynytkin tarkastuksissa. Jos joku tietää, onko kyseessä kohdun laskeuma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu leikattiin alakautta ,olin jo sen ikäinen että ei lapsia enää. kyllä gynekologi ainakin mulle kertoi ja tunsinhan itsekin .Helppo leikkaus ainakin minusta.

Vierailija
2/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkretisoituu myös väljänä emättimenä, eli yhdyntä ei tunnu miltään, kun emätin on kuin lehmän tavara. Väljyyttä siis on ja suosituksena että treenata emätin sellaiseen kuntoon, jotta se puristaa penistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vain jonkin hiton peniksen takia!!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa äijän vehkeen takia jumpaaminen tai sen puristaminen tms. vaan oman itseni vuoksi; HALOO!!! Minne ikinä vain menetkin, aina löytyy joku haukka ohjeineen...

Vierailija
4/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin dä antaisi miehelle luvan käydä vieraissa painamassa tiukkaa tavaraa.

...vain jonkin hiton peniksen takia!!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa äijän vehkeen takia jumpaaminen tai sen puristaminen tms. vaan oman itseni vuoksi; HALOO!!! Minne ikinä vain menetkin, aina löytyy joku haukka ohjeineen...

Vierailija
5/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sieltä kurkistelee, meneppä gynelle ja kysy voisiko asialle jotain tehdä ajoissa. PAhetessaan alkaa kurkistella emättimen aukosta ulos....