Apua huonoon seksielämään?
Tunnustan nyt heti alkuun, että olen osin itse syyllinen tähän tilanteeseen, koska ollessamme aluksi yhdessä, yritin kaikkeni miellyttääkseni miestäni, enkä koskaan pyytänyt mitään itselleni. Seksi oli täysin miehen ehdoilla tehtyä, tein mitä hän halusi ja yritin parhaani ollakseni sellainen kuin hän halusi. En myöskään koskaan kertonut, etten pidä tekemistämme asioista, joskaan en myöskään esittänyt nauttivani niistä. Mies on edelleen tyytyväinen seksiimme, mutta minä olen niin kyllästynyt ja turhautunut. Se on minulle enää pelkkä velvollisuus, en saa koskaan siitä mitään, miehen vaatimukset on teknisesti vaikeita, joten niiden toteuttaminen vaatii minulta paljon ja muutenkin, olen väsynyt tähän tilanteeseen. En ole edes varma haluanko jatkaa hänen kanssaan, mutta olemme olleet pitkään yhdessä, eikä meillä oikeastaan ole muita ongelmia.
Miten tässä tilanteessa voisi ehdottaa, että mies tekisi jotain minullekin tai edes joskus tyydyttäisi minutkin? Voinko kertoa suoraan, että suorastaan inhoan jotain juttuja, joista hän pitää? Oletan, että hän tietää, etten ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan, mutta en tiedä tietääkö hän, etten tykkää seksistämme yhtään. Sanonko sen suoraan vai miten?
Pahempi ongelma kai on se, että ne asiat, mitä todella haluaisin, on kai juuri niitä asioita, joita miehet inhoaa, haluaisin romantiikkaa ja esileikkiä ja minuun kohdistuvia hyväilyjä. Voiko nainen nykyään edes pyytää mitään sellaista?
Mies on alkanut puhua lapsista ja minäkin kyllä haluaisin lapsia, mutta minua hirvittää sitoa itseni loppuelämäkseni seksiin, josta en pidä...
Mitä tekisit minun asemassani?
Kommentit (22)
Minulla on ollut kaksi miestä (elämäni aikana, ei yhtä aikaa) ja seksi on molempien kanssa ollut heidän puoleltaan aika itsekästä. Kerran pyysin, että saisin vain olla alla ja mies tekisi työt(yhden kerran, ei aina). Mies sanoi, että jos haluan alkaa lahnailemaan, suhde loppuu siihen. Minä siis olin siihen saakka tehnyt kaiken, mies vain ottanut vastaan. Pyysin häneltä myös suuseksiä, ei suostunut. Pyysin häntä koskettelemaan minua, mies jatkoi ehkä 30 sekuntia koko ajan ilmeillään ilmaisten, että se oli hänestä tylsää ja kysyi sitten, että joko riittää. Ainoa hänen pyynnöistään, josta kieltäydyin, oli anaaliyhdyntä ja siitä sainkin sitten kuulla loputtomiin, kunnes mies petti naisen kanssa, joka siihen suostui. Se siitä suhteesta sitten. Tämä nykyinen mies ei ole kusipää kuten ensimmäinen, vaan muuten ihan hyvä mies, mutta hänelle ei ilmeisesti ole tullut mieleenkään, että minäkin kaipaisin jotain sängyssä. Hän ei sinällään vaikuta itsekkäältä, vaan hän tuntuu pitävän itsestäänselvänä, että seksi on sellaista, että minä koskettelen häntä, otan suihin, tulen päälle, jne, mutta hän ei tee mitään minulle. Olen kai tottunutkin siihen ja ajattelen, että sellaisia ne miehet on, monella ystävällä kun on vastaavat kokemukset. Kai se on niin, että aika moni mies ajattelee vain itseään ja nekin, jotka tyydyttää naisen, ajattelee jotain omaa fetissiään, ei niinkään naisen nautintoa. Koska miehet kuitenkin saa edelleen määritellä se, millaista on hyvä seksi ja mitä sängyssä kuuluu tehdä, nainen taas on heti "lahna", jos haluaisi jotain muuta kuin mitä mies haluaa.
Joskus silti mietin, että olisihan se aivan ihanaa, jos joku koskettelisi tai suutelisi niin kauan, että kiihotun ja sitten tyydyttäisi minutkin, mutta sitä kai tapahtuu vain naistenlehdissä. Mutta se olisi kyllä ihan mieletön kokemus!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]
Koita puhua suoraan. Mitä hävittävää sulla on. Ja moni mies (myös allekirjoittanut) pitää naisensa hyväilystä, suutelusta yms.
[/quote]
Niinpä. Mies tekee sellaista, JOS ITSE PITÄÄ SIITÄ. Jos ei pidä, niin ihan turha toivoa, että mies tekisi jotain vain naisensa takia. Jos siis ap:n mies ei ole luonnostaan sellainen, niin joko jätät tai kestät. Ihan älytöntä toivoa, että mies tekisi jotain epäitsekästä tai ainakin se olisi ensimmäinen kerta maailmassa. Sellainen ei kuulu miehen luonteeseen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:52"]Minulla on ollut kaksi miestä (elämäni aikana, ei yhtä aikaa) ja seksi on molempien kanssa ollut heidän puoleltaan aika itsekästä. Kerran pyysin, että saisin vain olla alla ja mies tekisi työt(yhden kerran, ei aina). Mies sanoi, että jos haluan alkaa lahnailemaan, suhde loppuu siihen. Minä siis olin siihen saakka tehnyt kaiken, mies vain ottanut vastaan. Pyysin häneltä myös suuseksiä, ei suostunut. Pyysin häntä koskettelemaan minua, mies jatkoi ehkä 30 sekuntia koko ajan ilmeillään ilmaisten, että se oli hänestä tylsää ja kysyi sitten, että joko riittää. Ainoa hänen pyynnöistään, josta kieltäydyin, oli anaaliyhdyntä ja siitä sainkin sitten kuulla loputtomiin, kunnes mies petti naisen kanssa, joka siihen suostui. Se siitä suhteesta sitten. Tämä nykyinen mies ei ole kusipää kuten ensimmäinen, vaan muuten ihan hyvä mies, mutta hänelle ei ilmeisesti ole tullut mieleenkään, että minäkin kaipaisin jotain sängyssä. Hän ei sinällään vaikuta itsekkäältä, vaan hän tuntuu pitävän itsestäänselvänä, että seksi on sellaista, että minä koskettelen häntä, otan suihin, tulen päälle, jne, mutta hän ei tee mitään minulle. Olen kai tottunutkin siihen ja ajattelen, että sellaisia ne miehet on, monella ystävällä kun on vastaavat kokemukset. Kai se on niin, että aika moni mies ajattelee vain itseään ja nekin, jotka tyydyttää naisen, ajattelee jotain omaa fetissiään, ei niinkään naisen nautintoa. Koska miehet kuitenkin saa edelleen määritellä se, millaista on hyvä seksi ja mitä sängyssä kuuluu tehdä, nainen taas on heti "lahna", jos haluaisi jotain muuta kuin mitä mies haluaa.
Joskus silti mietin, että olisihan se aivan ihanaa, jos joku koskettelisi tai suutelisi niin kauan, että kiihotun ja sitten tyydyttäisi minutkin, mutta sitä kai tapahtuu vain naistenlehdissä. Mutta se olisi kyllä ihan mieletön kokemus!
[/quote]
Viimeinen kappale kolahti ja kovaa. Kun aloitin seksielämän oletin että se on ihanaa ja nautintoa ja kaikkea sellaista kaunista ja rietasta kuin kitjoissa, elokuvissa yms. Haluan rakastella ja saada läheisyyttä. Välillä tuntuu että emme harrasta miehen kanssa seksiä yhdessä vaan että hän harrastaa sitä minun kanssani. Viime aikoina olen hiljalleen alkanut kertomaan mitä kaikkea muuta voisimme kokeilla yhdessä. En siis ole suoraan häntä alkanut mistään syyttämään koska kukahan sitä haluaisi rakastamaansa ihmistä niin loukata. Jonain päivänä uskon että saan sellaista seksiä kun mistä olen aina unelmoinut; tajunnanräjäyttävää, herkkää, kaunista ja irstasta.
Olin ensimmäisessä suhteessa se miellyttämään pyrkivä osapuoli. kai sitten oli vikaa itsessäkin, mutta koko suhde kariutui ajastaan miehen itsekkyyteen, joka siis sisälsi muunkin kuin seksielämän. Tapasin sitten miehen, joka jaksoi pussailla, hyväillä, kosketella ja kokeilla. Vasta sitten opin, mitä seksissä on olla saavanakin osapuolena. Heräsin jotenkin eloon muutenkin, vaikka omat arpensa ihmissuhteitten päättymiset ja uusien aloitamiset jättääkin. Olen edelleen suhteessa tämän miehen kanssa ja seksuaalinen kipinä roihuaa vuosien jälkeenkin.
Mistä ihmeestä te noita puupäämiehiä oikein bongaatte? Jos haluat kokea sitä tajunnanräjäyttävää seksiä vaikka vaan verrokiksi, niin yhteyksiä ottamaan vaan... fullpleasure200 miukumauku geemaili piste com. Kyllä naisen pitää ainakin kerran elämässään saada takuutyydytys mukavalta, luonnoliselta ja komealta mieheltä.
Ihan tutulta kuullostaa. Mulla oli eksä juuri tuollainen. Seksimme oli sellaista, että mies makasi silmät kiinni selällään hievahtamatta varmaan jotain 10 minsaa ja otin häneltä suihin. Sitten ratsastin ja ehkä vielä kerran vaihdettiin asentoa ja se oli siinä.
Kun sitten avasin suuni sanoakseni, että voisiko hän tehdä jotain minullekin, esim. sormettaa, niin mies sanoi närkästyneenä, että kurjaa että sinulla on noita kostumisvaikeuksia, kun et kostu normaalisti kuten naiset yleensä, että kurjaa kun sinun pitää tuollaisia juttuja (sormetusta, suuseksiä) pyytää, että olenko miettinyt missä on vika?
Vaan yksi miljoonasta syystä, miksi hänestä tuli eksä...
Puhuminen suoraan asiasta on toki yksi vaihtoehto, mutta jos et sitä halua niin voisit kokeilla vaikka mainita ohimennen, kuinka ihanaa olisi saada kokovartalohieronta (hierontaöljyn kanssa todella kiihottavaa). Voit vaikka sanoa, että iho on kuiva ja kutisee, että öljyäisitkö/rasvaisitko?
Tai entä jos pyydät pesemään selän vaikka saunoessa? Käännyt sitten ympäri ja pyydät pesemään myös etupuolelta (erityisesti alapäästä). Ronskimpi vaihtoehto voisi olla vaikkapa sohvalla istuessa viet miehen käden jalkoväliisi ja annat miehen hieroa tai hierot miehen kädellä itseäsi. Esim. saunan jälkeen pelkässä kylpytakissa on hyvä hetki. Tästä voi jatkaa esim. kysymällä että nuolisitko.
Voi olla helpompi aloittaa suunnanmuutos tekemällä ensin jotain uudenlaista. Siitä on luonteva avata keskustelua, kuinka hyvältä tuntui jne.
Niin ja älä tee sellaista mitä et itse halua. Sanot vain että ei tunnu hyvältä tai että sattuu.
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]
Koita puhua suoraan. Mitä hävittävää sulla on. Ja moni mies (myös allekirjoittanut) pitää naisensa hyväilystä, suutelusta yms.
[/quote]
Niinpä. Mies tekee sellaista, JOS ITSE PITÄÄ SIITÄ. Jos ei pidä, niin ihan turha toivoa, että mies tekisi jotain vain naisensa takia. Jos siis ap:n mies ei ole luonnostaan sellainen, niin joko jätät tai kestät. Ihan älytöntä toivoa, että mies tekisi jotain epäitsekästä tai ainakin se olisi ensimmäinen kerta maailmassa. Sellainen ei kuulu miehen luonteeseen.
[/quote]
no voi vittu teidän kanssanne. Olen nro2 joka kirjoitti tuon lainaamasi tekstin. Kyllä mies tekee paljon naista miellyttääkseen ja ihan vaan toisen huomioon ottaakseen. Niin sängyssä kuin sängyn ulkopuolella. Jos sinulla ei ole ollut pelisilmää valita sellaista miestä saat syyttää itseäsi.
Onneksi minulla on nainen, joka ei ilmaisutapasi perusteella, mitenkään muistuta sinua.
ja nro 3, jos nykymiehesi ei ole kuspää kuten ensimmäinen niin nosta kissa pöydälle. Ole varovainen asian ilmaisutavassa sillä se todennäköisesti aluksi loukkaa häntä vaikka kuinka pehmeästi välittäisit viestin. Kukaan ei halua kuulla olevansa huono sängyssä yms. Mutta vaikka siitä joku riita nousisi niin kannattaa panostaa asian korjaamiseen.
Tuttuja asioita täälläkin. Miehet joskus sanoo, että naistenlehdet ja elokuvat on vaarallisia naisille, koska niissä annetaan ihan väärä kuva. Niinhän se on, ainakin seksin suhteen. Olin jo 23, kun menetin neitsyyteni ja kuvittelin jääväni niin paljosta paitsi ja odotin seksin olevan aivan ihanaa. Ei se ole. Siinä joutuu tekemään kovasti työtä toisen ihmisen eteen ja opettelemaan uusia asioita ja sietämään asioita, joita ei haluaisi tehdä ja kuuntelemaan miehen arvostelua, vaikka kuinka yrittäisi kaikkensa ja silti joutuu hoitelemaan vielä itsensäkin yksin. Sitten miehet ihmettelee, kun vaimoa ei enää kiinnosta seksi ja vaimo suhtautuu siihen kuin velvollisuuteen. Minulle riittäisi vaikka yksi kymmenesosa siitä työstä, minkä teen mieheni nautinnon eteen, mutta hän ei koskaan tee mitään. Ei kuulemma ole hänen juttunsa. Mitäköhän tykkäisi, kun sanoisin, että suihinotot ja käteenvedot ja roolileikit ei ole minun juttuni...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:02"]
Mistä ihmeestä te noita puupäämiehiä oikein bongaatte? Jos haluat kokea sitä tajunnanräjäyttävää seksiä vaikka vaan verrokiksi, niin yhteyksiä ottamaan vaan... fullpleasure200 miukumauku geemaili piste com. Kyllä naisen pitää ainakin kerran elämässään saada takuutyydytys mukavalta, luonnoliselta ja komealta mieheltä.
[/quote]
Tyypillinen mies on kuitenkin aika itsekäs, se kuuluu miehen biologiaan. Mies yleensä antaa vain, jos nainen vaatii ja aika harva nainen on arka vaatimaan, eikä se varsinaisesti sitä tunnelmaakaan kohota.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:52"]
[/quote]
Minä olen kokenut tuon kerran! Ja nyt suoraan sanottuna toivon, etten olisi, koska nyt se tavallinen seksi on vielä huonompaa. Se oli vielä niin minulle epätyypillistä käytöstä, ainoa yhdenillanjuttu, jota olen koskaan kokeillut.
Ystäväni oli vaihdossa ja menin hänen luokseen kesäksi. Niiden vaihtareiden joukussa oli italialainen poika, joka flirttaili kaikkien kanssa ja josta tytöt puhui, että hän oli ihan uskomaton sängyssä. En häntä mitenkään metsästänyt, mutta tuli tilanne, jossa hän vikitteli minua ja olin sinkku ja ajattelin, että miksi ei. Ja se oli todella mahtavaa. Hän oli taitava suutelija ja hän suuteli minua kunnes suorastaan kerjäsin häntä menemään pidemmälle ja hän kosketteli minua pitkään ja kesti yhdynnässä niin kauan, että laukesin ja se oli ihan uskomatonta! Ainoa kerta, kun olen saanut miehen kanssa orgasmin. Se oli oikeasti ihan kuin jostain elokuvasta!
Sitten, kun tulin taas Suomeen ja aikanaan tapasin nykyisen aviomieheni, se normaali seksi oli kyllä vielä suurempi pettymys, kuin se oli ollut ennen tuota tapausta. Sikäli ehkä olisi ollut parempi, etten olisi sitä kokenut. Mutta jos seksi voisi oikeasti olla aina tuollaista, niin enhän minä saisi mitään muuta tehtyä, olisin aina sängyssä! :D (Tai lattialla tai pöydällä tai... ;) ) Ehkä siis on parempikin, ettei se ole niin innostavaa, pysyy koti siistinä ja lapset hyvinhoidettuina ja koirakin saa paljon liikuntaa. :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:26"]
Ihan tutulta kuullostaa. Mulla oli eksä juuri tuollainen. Seksimme oli sellaista, että mies makasi silmät kiinni selällään hievahtamatta varmaan jotain 10 minsaa ja otin häneltä suihin. Sitten ratsastin ja ehkä vielä kerran vaihdettiin asentoa ja se oli siinä.
Kun sitten avasin suuni sanoakseni, että voisiko hän tehdä jotain minullekin, esim. sormettaa, niin mies sanoi närkästyneenä, että kurjaa että sinulla on noita kostumisvaikeuksia, kun et kostu normaalisti kuten naiset yleensä, että kurjaa kun sinun pitää tuollaisia juttuja (sormetusta, suuseksiä) pyytää, että olenko miettinyt missä on vika?
[/quote]
Joo, minullakin oli ex, joka meni suoraan asiaan ja sitten kysyi, mikä vika minussa on, kun en kostu! On hänkin nykyään ex.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:25"]
[/quote]
Joo, minullakin oli ex, joka meni suoraan asiaan ja sitten kysyi, mikä vika minussa on, kun en kostu! On hänkin nykyään ex.
[/quote]
Miehenä olen kuvitellut, että tällaisia miehiä olisi nykypäivänä todella vähän mutta aika moni näyttää valittavan vastaavanlaisista kokemuksista. Minulle ainakin itse yhdyntä on vaan loppuhuipennus eikä itse tarkoitus ja nautin suunnattoman paljon kun saa naisen niin halukkaaksi ettei mitään rajaa ja monesta onkin paljastunut todella seksuaalinen ja aktiivinen nainen. En osaisi ikinä kuvitella mitään, vaatteet pois ja täältä tulee ja panemaan vaan toimintaa.
Jos aikaa riittää, mielelläni annan hieronnan ekaksi, että karisee päivän ylimääränen stressi pois. Siitä sitten suuteluun ja kosketteluun ilman kiirettä. Sen jälkeen rintojen ja nännien hyväilyyn josta pikkuhiljaa sormettamiseen ja nuolemiseen, jota jatkan niin kauan kun nainen niin haluaa. Siinä vaiheessa nainen on yleensä jo nainen anellut tulla naiduksi kunnolla ja loppu on ollut hyvinkin intensiivistä:)
Varmasti muitakin samanlaisia miehiä on ja avoimella mielellä varustetut miehetkin onnistuu luultavasti opettamaan. Ei sen seksin tarvitse surkeaa olla ja jokaisella pitäis olla oikeus hyvään seksielämään mun mielestä
Pitkään kestäneessä parisuhteessa olevan miehenä kommentoin. Eli asioista pitää puhua ja jos jotain ei halua niin ilman muuta se pitää sanoa suoraan. Muuten puheissa kannattaa olla hienotunteinen jonkin asian töksäyttäminen voi jättää jäljet pitkäksi aikaa (lopullisesti?). Esim. jos paukautat, "etten ole koskaan saanut kanssasi orgasmia". Vaikka miehesi tuon tietäisikin, niin sen sanominen suoraan ääneen voi olla kyllä aikamoinen kolaus. Sinun mielihyväsi on tietysti äärimmäisen tärkeä asia, mutta se miten sitä voidaan parantaa ei ole asioiden "töksäyttely".
Itselleni (ja varmaan aika monelle) on kunniakysymys se, että naiseni saa ja tulee ja sen eteen joutuu joskus tekemään töitä. Tuntuu omituiselta, ettei miestä kiinnosta tehdä töitä naisensa tyydytyksen eteen. Parhaaseen tulokseen pääse niin, että toinen molemmat ovat kiinnostuneita toistensa mielihyvästä ja kyselemällä selvittävät sen mistä toinen tykkää.
Suosittelen, että yrität herätellä miehesi mielenkiintoa kehumalla häntä siitä kuinka hyvältä, jokin esim. sormettaminen tai klitoriksen hierominen tuntuu ja pyydät jatkamaan ja kehut lisää. Tällälailla mihesi voisi innostua asiasta enemmän.
Toinen asia mitä suosittelen on fantasioista puhuminen. Tee keskustelun aloite esim. siten, että kysyt mieheltäsi suoraan mitkä ovat tämän top 3 fantasiaa. Fantasioiden kerominen ja niistä kesksutelu kumppanin kanssa on todella hot ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote]
Miehenä olen kuvitellut, että tällaisia miehiä olisi nykypäivänä todella vähän mutta aika moni näyttää valittavan vastaavanlaisista kokemuksista. Minulle ainakin itse yhdyntä on vaan loppuhuipennus eikä itse tarkoitus ja nautin suunnattoman paljon kun saa naisen niin halukkaaksi ettei mitään rajaa ja monesta onkin paljastunut todella seksuaalinen ja aktiivinen nainen. En osaisi ikinä kuvitella mitään, vaatteet pois ja täältä tulee ja panemaan vaan toimintaa.
Jos aikaa riittää, mielelläni annan hieronnan ekaksi, että karisee päivän ylimääränen stressi pois. Siitä sitten suuteluun ja kosketteluun ilman kiirettä. Sen jälkeen rintojen ja nännien hyväilyyn josta pikkuhiljaa sormettamiseen ja nuolemiseen, jota jatkan niin kauan kun nainen niin haluaa. Siinä vaiheessa nainen on yleensä jo nainen anellut tulla naiduksi kunnolla ja loppu on ollut hyvinkin intensiivistä:)
Varmasti muitakin samanlaisia miehiä on ja avoimella mielellä varustetut miehetkin onnistuu luultavasti opettamaan. Ei sen seksin tarvitse surkeaa olla ja jokaisella pitäis olla oikeus hyvään seksielämään mun mielestä
[/quote]
En ole ollut kaikkien maailman miesten kanssa, eikä ystäväpiirikään ihan koko miespopulaatiota ole hoidellut, mutta sanoisin, että ainakin puolet miehistä on tuollaisia ihan alusta saakka ja yhdeksän kymmenestä viimeistään silloin, kun alkuhuuma on ohi. Naisia syytetään lahnoiksi, mutta kyllä se nykyään taitaa useimmiten olla mies, joka ei tee mitään. Tai jos nainenkin on lahna, niin eihän siinä sitten saataisi edes lapsia aikaan, kun ei kukaan tekisi mitään.
Minusta on rehellisesti sanoen jopa omituinen ajatus, että joku mies koskettelisi minua tai jopa antaisi suuseksiä. En ole kumpaakaan koskaan kokenut, enkä tiedä, osaisinko edes suhtautua sellaiseen, olen niin tottunut siihen, että seksi on miestä varten ja vibraattori naista varten. Mutta välillä kaipaisi edes orgasmia. Minulle riittäisi, jos mies tyydyttäisi minutkin vaikka vain kerran kuukaudessa, mutta kuten sanoin, en ole sellaista koskaan kokenut. Minulle vielä on osunut kohdalle todella vaativia miehiä, joilla on ollut erikoisia fantasioita, joiden toteutus on vaatinut paljon minun puoleltani. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 10 vuotta ja täytyy myöntää, että seksi on minulle lähinnä kotityö, sillä erotuksella, että nautin imuroinnista enemmän, kun siinä on sentään toivottu lopputulos.
Monella ystävällä on sama tilanne, että seksi ei kiinnosta, kun se on huonoa. Eikä ketään voi pakottaa tyydyttämään toista, jos mies ei halua, niin ei halua. Sen kanssa on joko elettävä tai erottava.
Ja mieskö ei muka edes kerran kuussa suostu sinua tyydyttämään? Oletko pyytänyt?!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:37"]
Ja mieskö ei muka edes kerran kuussa suostu sinua tyydyttämään? Oletko pyytänyt?!
[/quote]
Olen pyytänyt, tosin en enää pitkiin aikoihin. Hän ei tykkää perinteisestä esileikistä, eikä hän kestä yhdynnässä kuin pari minuuttia, mikä ei riitä minulle, joten hän ei ole koskaan tyydyttänyt minua.