Kauhein vuodenaika menossa
Väsyttää 24/7, mikään ei kiinnosta, ei jaksa liikkua eikä syödä terveellistä ruokaa, herkut kyllä maistuu. Ei tässä ole mitään järkeä, vähintään seuraavat 2 kk tätä tarpomista.
Kommentit (76)
Toistaiseksi etelämpänä on mukavaa. On värikästä ja sää on vielä lämmintä. Parhaat mahdolliset kävelylenkki säät.
Marraskuussa kylmä, märkä ja pimeys alkaa. Kotona tilannetta voi yrittää helpottaa laittamalla kausivaloja...
No ei vielä oo kauheeta. Marras- ja joulukuu on. Pimeetä, ja märkää 2kk.
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi etelämpänä on mukavaa. On värikästä ja sää on vielä lämmintä. Parhaat mahdolliset kävelylenkki säät.
Marraskuussa kylmä, märkä ja pimeys alkaa. Kotona tilannetta voi yrittää helpottaa laittamalla kausivaloja...
Asun etelä-suomessa eikä ole mukavaa.
Ap
Kaunein, ei kauhein. Syksy on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Parasta, kun ei jaksa pitää edes silmiä auki?
Raiskauksen vuosipäivä. Joo en juhli, mutta en muistiakaan tahtoisi menettää.
Nythän on vielä helppoa kun ei ole lunta, kylmää eikä joka paikka täynnä kuraa. Kauhein vuodenaika alkaa vasta vuodenvaihteen jälkeen ja kestää suunnilleen kevätpäiväntasaukseen asti.
Ymmärrän kyllä, että pimeys väsyttää. Hanki kirkasvalolamppu. Itse inhoan keväällä sitä aikaa, kun lumet on sulaneet, kadut pölyää ja mitään vihreää ei vielä kasva.
Talvihan se vasta perseestä on. Kotona jumittamista ja kylmää.
Mua kanssa ahdistaa, kun on kylmää, märkää ja pimeää ku peikon perseessä. Ihan alkaa rinnasta puristaa, jos joutuu olemaan ulkona ja on niin pimeää. Sitten vähän helpottaa, kun tulee talvi ja lunta ja jouluvalot. Onneksi helmikuussa alkaa olemaan taas jo valoisampaa. Marraskuu on mulle joka vuosi ku pieni kuolema. Tykkään ruskasta ja puiden väriloistosta, mutta kohta on puutkin taas alastomia ja vaivun synkkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että pimeys väsyttää. Hanki kirkasvalolamppu. Itse inhoan keväällä sitä aikaa, kun lumet on sulaneet, kadut pölyää ja mitään vihreää ei vielä kasva.
On jo ko. lamppu. Ei auta mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisipa syyskuu ympäri vuoden. Huhtikuussa alkaa ärtymys lisääntyä piinaavan valon takia ja hieman myöhemmin ahdistava kuumuus tekee elämän vastenmieliseksi ja hikiseksi, elokuun lopulla alkaa helpottamaan kun alkaa olla yölläkin pimeää ja saa nukuttua kunnolla pitkästä aikaa ja lämpötilakin alkaa inhimillistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa syyskuu ympäri vuoden. Huhtikuussa alkaa ärtymys lisääntyä piinaavan valon takia ja hieman myöhemmin ahdistava kuumuus tekee elämän vastenmieliseksi ja hikiseksi, elokuun lopulla alkaa helpottamaan kun alkaa olla yölläkin pimeää ja saa nukuttua kunnolla pitkästä aikaa ja lämpötilakin alkaa inhimillistyä.
Olispa toukokuu ympäri vuoden. Kaikki on vehreää ja kesä (=elämä) on vasta alussa. Syksyllä on hiljaista kuin arkussa ja kaikki kuolee hiljalleen pois. Ei lintuja eikä kukkia eikä mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu on raskainta aikaa.
Niin minustakin. Koko Talvi on kauhea ja tammikuu pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu on raskainta aikaa.
Niin minustakin. Koko Talvi on kauhea ja tammikuu pahin.
Tammikuussa mennään jo kesää ja valoa kohti. Syksyllä edessä on vaan pitkä ja synkkä talvi.
Ap
Haista paska, syksy on just paras! :D
Asennevamma jos syksy harmaudessaankin haittaa.
Mutta asennevamma varsinkin on tuolla yhdellä haistattelijalla.
Jaa. Minuun ei kyllä pimeys tai muu kurja sää vaikuta. Itse en tykkää yhteen kovista pakkasjaksoista, kun on viikkokaupalla -20 niin se tympii.
Auttaako muu kuin etelämpään muuttaminen?