Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän takia me emme koskaan poistu kotoa!

Vierailija
04.12.2014 |

Yhdestä kaverista tehtiin lastensuojeluilmoitus neuvolassa. Yhdestä kaverista päiväkoti teki lastensuojeluilmoituksen heti kun lapsi meni päiväkotiin. Yhdestä kaverista joku tuntematon oli tehnyt kaksi ilmoitusta. Yhdestä kaverista tehtiin nimetön ilmoitus kun erosi miehestään. Me pysyttelemme visusti kotona niin kauan kuin on pakko! Koska tuolla ulkona on vaarallista! Edes neuvolaan tai päiväkotiin ei voi luottaa! Yhteiskunta ja ihmiset on vihollisia!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kauan kuin mahdollista! Poistumme vasta kun on pakko!

t. ap

Vierailija
2/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo mahtaa kertoa sinusta että kaikki ystäväsi ovat lastensuojeluperheitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olihan lääkitys nyt varmasti kohillaan? Alkaa vainoharhat nimittäin viedä voiton sulla.

Vierailija
4/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli lastasi.

Vierailija
5/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta joku tekee AP:sta lastensuojeluilmoituksen, kun "ne ei käy ikinä missään, ei ees pihalla leikkimässä näy lapsia. Onkohan ne suljettu johonkin kaappiin?"

Vierailija
6/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:52"]...ja olihan lääkitys nyt varmasti kohillaan? Alkaa vainoharhat nimittäin viedä voiton sulla.
[/quote]

En voi syödä lääkkeitä koska ne ei sovi minulle. Niistä tulee sydänvika ja verimyrkytys.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tehtiin lastensuojeluilmoitus vaikka minulla ei ole lapsia enkä ole alaikäinen. Onneksi käsittelyajat ovat niin pitkiä, ettei sitä ole ehditty vielä tutkia.

Onhan se priorisointikin tärkeää näissä. Jos nyt on vähän mustelmia ja jotain haavoja joskus, lapsi väsynyt, ehkä peloissaankin, niin se nyt on ihan normaalia. Mutta jos äidillä on masennusta, niin silloin pitää ehdottomasti toimia rivakasti ja käynnistää pikaiset suojelutoimet heti. Tässähän juuri nähtiin miten siinä käy tarkoitan tätä Rautavaaran tapausta. Muutama ehkä turhakin huostaanotto ei haittaa mitään kun vaan saadaan nämä tällaiset hirveät kauheat kammottavat puistattavat järkyttävät syvät koskettavat tragediat estettyä! 

Vierailija
8/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:56"]

Minusta tehtiin lastensuojeluilmoitus vaikka minulla ei ole lapsia enkä ole alaikäinen. Onneksi käsittelyajat ovat niin pitkiä, ettei sitä ole ehditty vielä tutkia.

[/quote]

täh oikeesti? Millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi kohta 5 v. Ollaan käyty neuvolassa ekan vuoden aikana kerran kuussa(?), sen jälkeen puolen vuoden välein ja sitten vuoden välein. Ja samaan syssyyn osui myös neuvolalääkäri. Niin ja hammaslääkäri! Ja päiväkotiinkin meni 1,5-vuotiaana. Huh.
Ja tähän saakka ei ole ainuttakaan ls-ilmoa tehty. Koputan puuta!:)

Vierailija
10/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n kavereiden lapsista on tehty ilmo? Ja miten joku tuntematon voi tehdä ilmon jos ei tiedä toisen nimeä edes. "/ Juu näin tossa keskustan S-marketissa yhen naisen lapsen kans, tekisin siitä ilmotuksen kun lapsella oli pipo kulahtanu. Ai nimi? Öö emmä tiä, se oli semmonen tumma punatakkinen se äiti ja se lapsi oli jotain 3 v vissiin poika. Kylhä te tiiätte!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta eihän niissä ilmoituksissa mitään vaaraa ole. Jos niihin on ollut aihetta, niin silloin te saatte apua. Ne on lasten suojelemiseksi ja siksi, että aikuiset saisivat apua lasten hoidossa ja kasvatuksessa.

 

mene vain ulos. Pidä huolta itsestäsi ja pidä huolta lapsestasi. Hyvää huolta.