Erilaiset perheet 4.12.
Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..
Kommentit (269)
siis mitä? millainenperhe oli missasin
Tuo tumma on kuin Jenni Vartiainen vanhempana.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:24"]siis mitä? millainenperhe oli missasin
[/quote]
Tulee avalta nyt
Jotenkin "halvan" ja juntin oloisia koko trio, en tykännyt ja tuli jotenkin surullinen fiilis.
Eli siis oliko tää tummempi nainen vielä omalla tahollaan naimisissa jonkun toisen miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:24"]http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/erilaiset-perheet/uutiset/artikkeli/polyamorisessa-perheessa-nukutaan-jattisangyssa-emanta-molemmissa-kainaloissa/4581352
[/quote]
"Perheessä kaikki aikuisten säännöt eivät kuitenkaan ole jokaiselle osapuolelle samat. Polyamorisen suhteen ulkopuoliset suhteet ovat kolmikolle sallittuja, mutta Johannalla ja Jaanalla saa kuitenkin olla vain tyttöystäviä. Marko puolestaan saa tapailla, ketä haluaa.
– Emme ole ihmisinäkään samanlaisia, ja minä olen huomattavasti mustasukkaisempi. Se ilmenee niin, että tytöillä on vain tyttöystäviä. Miehistä olen mustasukkainen, Marko kertoo.
– Naisista en osaa olla mustasukkainen, sillä en pysty muuttumaan naiseksi, vaikka mitä tekisin. Naiset eivät ole minulle kilpailijoita millään tasolla, hän jatkaa."
Siis naisilla vielä tyttöystävät... Ei mun pikkuaivot pysty käsittämään miten toi voi toimia.
Onko kerrottu miten noi on päätynyt kolmen kimppaan?
Miksi noilla naisilla ei saa olla muita miehiä? :)
Karseeta on vaan tuo juontajan ruutupaita, napit avoinna ja vino seisomisasento.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:25"]Tuo tumma on kuin Jenni Vartiainen vanhempana.
[/quote]
Mistä kohin :D
Noilla naisilla on Markon lisäksi vielä erikseen omat tyttöystävät. Ei ole tästä maailmasta tuo porukka.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:27"]
Siis naisilla vielä tyttöystävät... Ei mun pikkuaivot pysty käsittämään miten toi voi toimia.
[/quote]Helposti, jos et halua omia toista.
Siis oikeesti ihan jäätävää.. Toi vielä "kruunasi" koko jutun, että naisilla ei saa olla muita miehiä, mutta tuo mies saa liehitellä ketä haluaa. Uskomatonta, että noi naiset suostuu tommoseen.
Onhan tuo vähän hassua, että mies haluaa olla kukkona tunkiolla, eikä salli naisilleen miesystäviä. Onkohan hänen puoleltaan mitään polyamoria-aatetta olemassakaan.. Kunhan haluaa vain saada kaksinverroin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:19"]
Ei oo minulta pois miten muut ihmiset tätä elämää elää. Jos ovat onnellisia niin mikäs siinä. Itse en pystyisi, en halua että mun miehellä on tunteita muita kohtaan. Olisin todella mustasukkainen. Mutta ei se tarkoita etteikö kyseinen parisuhdemuoto voisi joidenkin muiden kohdalla toimia.
[/quote]Onhan ihmisillä paljonkin tunteita muita kohtaan. Joku on mustasukkainen ystävästä, toinen ex-vaimosta joku jopa lapsista, jos on siis sen toisen. Kun tunne on positiivinen sitä kannattaa aina tukea.